שיחת משתמש:Echil

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת GHA בנושא הזמנה

כתיבת ערכים[עריכת קוד מקור]

שלום, אני מבקש שלא תפרסם אולטרה-קצרמרים. בברכה, ‏pacmanשיחה 20:45, 7 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

מחקתי את הדיילי מירור שיצרת. כפי שכבר כתב לך פקמן, מדיניות ויקיפדיה היא למחוק ערכים קצרים כל כך. אם רצונך לתרום אנא כתוב ערכים "עם בשר". odedee שיחה05:00, 12 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

מוסכמות בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום Echil וברוך הבא,

  • שמחתי לגלות שיש כעת ערך מכובד על קית' ריצ'רדס בויקיפדיה העברית. ;) אנא ראה מה שכתבתי לך בשיחה:קית' ריצ'רדס.
  • כשאתה מתרגם ערך מויקיפדיה האנגלית - אנא ציין במפורש בדף השיחה או בתקציר עריכה כי תרגמת מויקיפדיה האנגלית. כך נשמר הקרדיט לכותבים המקוריים של הערך.
  • כשאתה מבצע שינויים משמעותיים בערך, אין זה מקובל לבצע אין סוף שמירות כל כמה דקות. כך נוצרות המון שורות בדף הגירסאות הקודמות וקשה מאוד לעקוב אחר ההיסטוריה של הערך. במקום זאת, העזר בכפתור "תצוגה מקדימה" כדי לבחון כיצד נראה הערך לפני שמירתו או ערוך את הערך בארגז החול שלך, והעתק משם לתוך דף הערך.
  • אנא תעד שינויים שאתה מבצע באמצעות תקציר עריכה, כך תקל על הויקיפדים הרבים שעוקבים אחר השינויים בערכים.

תודה והמשך עבודה פורייה, גברת תרד 12:52, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

ויקיפדיה:מתקפת איכות/יוון העתיקה - מתחילים![עריכת קוד מקור]

מתקפת האיכות על יוון העתיקה מתחילה היום ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע ליוון העתיקה (פוליטיקה, חברה, כלכלה, צבא, מלחמות, דת, מיתולוגיה, פילוסופיה, מדע, מתימטיקה, תיאטרון, ספרות, שירה, אמנות, אדריכלות, ספורט, גאוגרפיה, תקופות בהיסטוריה והיוונים בארץ ישראל) וכתיבת ערכים חסרים (יש לא מעט).

שלבי המתקפה להלן שלבי המתקפה הכלליים ואתם מתבקשים לנסות במידת האפשר לדבוק בהם:

  1. יש להשתדל ולכתוב קודם כל את דפי הבסיס והערכים המודגשים בפרקים, תוך כדי הכתיבה והטיפול יעלו ערכים דרושים חדשים אותם יש להעלות בדף המתקפה. אל תפחדו מלפצל את הערכים לערכי משנה כל עוד הפיצול הגיוני. זיכרו- "לא עליך המלאכה לגמור ואי אתה רשאי להיפטר ממנה".
  2. שנית יש לכתוב ולשפץ את כל הערכים המצויים במתקפה.
  3. שלישית יש ליצור קוהרנטיות מירבית של הערכים ובכלל זה תבניות קבועות יחסית של פתיחת ערך.
  4. במקרה והמתקפה תצלח יפתחו קטגוריות חדשות ואולי אף יפתח פורטל:יוון העתיקה.

כמה נקודות חשובות

  • לצידי מנהל את המתקפה עמית, העדכונים וההודעות יגיעו ממני וממנו לסרוגין בהתאם לנסיבות.
  • במתקפה זו אנחנו מבקשים להשים דגש על האיכות ועל כן אתם מתבקשים להשתמש בעת כתיבת הערכים בכמה שיותר מקורות מידע מהימנים ולציינם בסוף הערך. בעיקר בנושאי מיתולוגיה שבהם יש גרסאות רבות.
  • אנא קיראו את עבודתם של חבריכם, העירו והגיהו, בכך תתבצע בקרת איכות שתביא אותנו למצב של שפע ערכים בעלי רמה אחידה בסופה של המתקפה.
  • אל תהססו להוסיף ערכים חדשים לרשימה, גם אם לא תוכלו לכתוב אותם.
  • ניתן לשאול שאלות על הנושאים הקשורים למתקפה בדף מיוחד שנוצר לשם כך.

שיהיה לנו בהצלחה! בברכה, דניאלשיחה 15:02, 15 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

חפשו אותי בסלולרי[עריכת קוד מקור]

אני נוסע לפולין, אז במחילה מכל תוקפי האיכות. אחזור בחמישי הבא.

הצבעת מחיקה[עריכת קוד מקור]

אני לא יודע במה אתה תומך, אבל זה מאוד יועיל למשאירים אם תצביע נגד (!) המחיקה כאן. שקול עמדתך וקח חלק בתהליך הדמוקרטי. ירון 22:22, 18 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

פיט טאונסנד[עריכת קוד מקור]

עשה טובה...כואב לראות אותו לא שלם,עבדת על חברי הלהקה אז תשלים גם אותו. אם אתה לא תשלים אני לא מבטיח שאני כן... גוטה + שיחה + 100 השירים 17:35, 24 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

תיכף מגיעה חנוכה ואיתה מעט זמן פנוי. אני אשתדל אז. Echil 23:28, 29 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

בריאן ג'ונס[עריכת קוד מקור]

שלום, השארת את הערך עם תבנית בעבודה מ-14.12.06, האם אתה ממשיך לעבוד עליו? אם כן - ראה בבקשה את דף השיחה שלו. תודה מראש, גברת תרדשיחה 12:15, 7 בפברואר 2007 (IST)תגובה

הזמנה[עריכת קוד מקור]

שלום Echil!

לפי ההתרשמות מעריכותיך, נראה שיש לך ידע מקיף במטאל. היענותך לתרומה מהידע שלך בענף עשויה להעלות את הרמה בתחום זה.

אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בדף תבנית:בעלי ידע/מטאל ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבמטאל. אם יש עוד תחומים שנראה לך שתוכל לתרום בהם, אתה מוזמן כמובן לשבץ את שמך גם בהם. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.

אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.

נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.

בברכה, GHA - שיחה 22:03, 19 בפברואר 2022 (IST)תגובה