שיחת משתמש:Goomian

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Ravit בנושא קישורים ל"קשב גוף"
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Goomian, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Yoav Nachtailer - שיחה 23:10, 26 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

קישורים ל"קשב גוף"[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

המידע שהוספת על מחקרים על NLP כשלעצמו הוא חשוב ותורם, אבל לא מקובל להוסיף קישור לאתר פרטי זה כסימוכין. תוכל/י להוסיף במקום זאת, באמצעות הערות שוליים, קישורים אל המחקרים המקוריים עצמם או ציטוט ביבליוגרפי מדוייק שלהם.

תודה על ההבנה. אשמח לסייע בכל שאלה, תוכל/י לכתוב לי כאן, בלחיצה על "עריכת קוד מקור" למעלה. בברכה, Ravit - שיחה 17:04, 24 בנובמבר 2013 (IST)תגובה

Ravit - שיחה 17:04, 24 בנובמבר 2013 (IST)תגובה

רווית, זה אמנם אתר פרטי, אך הוא היחידי בארץ שמסקר מחקרים וטיפולים נוספים שאינם אקדמיים, אין כאן פרסומת אלא חשיפת ידע מוכח ורלוונטי לנושא, אבקש להחזיר את השינויים בהקדם. לאתרי חדשות, או אתרים גדולים אין בעלות על ידע, לא התייחסת באופן עניני למה שנכתב. בנוסף יש קישורים רבים לאתרים שונים של רפואה משלימה בתחומי רפואה שונים, אין בזה מן החריג ואם תשוטטי תראי שיש דוגמאות רבות. צינזור של ידע הוא כפי שאת בוודאי יודעת לא המטרה של וויקיפדיה.

תודה Goomian (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

בוודאי שמטרת ויקיפדיה אינה לצנזר ידע, אלא להפיצו, לכן לא הסרתי את הפסקאות שהוספת אלא רק את הקישור לאתר הפרטי, וביקשתי אם תוכל להוסיף קישורים או ציטוטים ביבליוגרפיים למחקרים המקוריים - אין כל פסול בכך וזה אף מומלץ. לצערי אם המחקרים אינם אקדמיים כדבריך, לא מופיעים בכתבי עת אלא באתר פרטי, ולא עברו ביקורת עמיתים - זה אומר דרשני. אבל מהיכרותי הצנועה את תחום ה-NLP - יש מחקרים אקדמיים רבים בתחום זה, מדוע לא נשתמש בהם? (גילוי נאות: לחלוטין איני ממתנגדי NLP אלא מתומכיו). אגב, בכל קישור לאתר "קשב גוף" יש קישורים ברורים לסדנאות שהאתר מציע, הזמנת תור, וכן מתנות והנחות לנרשמים לניוזלטר, וכו- חומר פרסומי ברור; אם יוסר כל החומר הפרסומי הזה מהאתר עצמו, ויישאר רק מידע אינפורמטיבי ומדעי, אהיה הראשונה לתמוך בהחזרת הקישורים לערכים.
לגבי קישורים לאתרי רפואה משלימה - תלוי במה מדובר. קישור לאתר האגודה הישראלית ל-NLP למשל הוא לגיטימי, לאתר פרטי - לא. באמת בערך אסטמה גיליתי בזכותך מצבור של אתרים פרטיים ומיד הסרתי אותם - הניטור של מתנדבי ויקיפדיה אינו מושלם ולפעמים יש פספוסים. אם תגלה עוד ערכים שבהם מופיעים אתרים פרטיים - אנא הסר אותם או הסב את תשומת ליבם של העורכים באמצעות דף השיחה של הערך. בברכה, Ravit - שיחה 18:59, 24 בנובמבר 2013 (IST)תגובה

Invitation to Medical Translation[עריכת קוד מקור]

Medical Translation Project

Invitation to the Medical Translation Project – a joint Wikimedia project started by the English language WikiProject Medicine!

Thank you for being one of the top Medical editors! I want to use this opportunity to introduce you to our most ambitious project.

We want to use Wikipedia to spread knowledge where it will be used. Studies have shown that Wikipedia is the most common resource of medical knowledge, and used by more people than any other source! We want high quality articles, available to everyone, regardless of language ability. It isn't right that you would need to know a major language to get hold of quality content!

That is why in the recent Ebola crisis (which is still ongoing) we translated information into over 70 languages, many of them small African languages. This was important, as Wikipedia was also shown to be the biggest resource used in Africa for information on Ebola! We see tremendous potential, but also great risks as our information needs to be accurate and well-researched. We only translate articles that have been reviewed by medical doctors and experts, so that what we translate is correct. Many of our translators are professionals, but many are also volunteers, and we need more of you guys – both to translate, but also to import finished translations, and fix grammatical or other style issues that are introduced by the translation process.

Our articles are not only translated into small languages, but also to larger ones, but as of 2015 this requires users to apply for an article to be translated, which can be done here (full articles, short articles) with an easy to manage google document.

So regardless of your background head over to our main page for more information, or to our talk page and ask us questions. Feel free to respond in any language, we will do our best to find some way to communicate. No task is too small, and we need everyone to help out!

I hope you will forgive me for sending this message in English – we also need translators for messages like this, and above all local language community managers, which act as a link between us and you. Also I can not reply on your talk page, so please go to our talk page!

Thank you for helping medical information on Wikipedia grow! -- CFCF 🍌 (email) 15:37, 28 January 2015 (UTC)

Google Translation of this message