לדלג לתוכן

שיחת משתמש:M.hebew

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 24 שנים מאת M.hebew בנושא לדעתי המחיקה אינה במקום
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף בית דין רבני. הסיבה לכך היא: הניסוח מחדש אינו אנציקלופדי ומשמיט מידע רלוונטי. הקישור שהוסף פרסומי יותר מאינפורמטיבי.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בברכה, משתמש כבד - 01:30, 02/01/14

לדעתי המחיקה אינה במקום[עריכת קוד מקור]

ראשית אינני יודע מהי השכלתך המשפטית בכלל ובדין העברי בפרט. את הערך הזה ערכתי בגלל שהוא פשוט מוטעה! הן בנוגע למצב המשפטי הנהוג בפועל והן בציטוט הגרוע מפסק הדין.

אך חמור מכך, הערך הנ"ל משתלח בצורה חריפה בבתי הדין הרבניים. לומר אמירה כה בוטה שבתי הדין הרבניים אינם מקיימים את החלטת בג"ץ, אמירה שאין לה בבסיסה מציאותי והינה פשוט הוצאת דיבה על מערכת שיפוט במדינת ישראל.

אני מכיר היטב את כללי העריכה ואינני רואה כל פסול בתוכן.

אי לכך ביטלתי את מחיקתך. M.hebew (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

שלום לך. לדעתי הנוסח הישן משקף את הנימוק העיקרי ל[hwww.news1.co.il/uploadFiles/18932521343232.doc פסק הדין], ואילו הנוסח שהצגת מדגיש פרטים טפלים. אם אינך מסכים, עליך להשיג הסכמה לדעתך לפני חזירה על עריכה. לעניין ההתחמקות מקיום החלטת בג"צ קיבלתי את דבריך, כי אין מקור לקביעה גורפת כפי שהייתה בערך. בברכה, משתמש כבד - 03:24, 02/01/14