שיחת משתמש:Morl

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אפשר להשאיר הודעה אחרי ה- ביפפ...


מתקפת האיכות על הממשל בישראל מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לממשל בישראל (מוסדות, משרדים, ארגונים, תפקידים, אישים והיסטוריה) וכתיבת הערכים החסרים (יש לא מעט).
כל אחד יכול למצוא את מקומו במתקפה ולתרום ככל שמתאפשר לו:

  • כתיבת ערכים חדשים בנושאים השונים - ממשלה, הכנסת, רשויות ומוסדות בישראל, משפט בישראל, ערכי רוחב ועוד רבים נוספים.
  • שיפור ושכתוב ערכים קיימים, הגהה, ניסוחים, תבניות, קישורים חיצונים ועוד.
  • הוספת לוגו/תמונה לערכים השונים.
  • השתתפות בפרוייקט משרדים ושרים אשר תפקידה היא קבלת תמונה מלאה ורחבה כולל מידע, היסטוריה, מדיניות ואישים הקשורים למשרדי הממשלה השונים מקום המדינה ועד היום.
  • עזרה בכל נושא אחר.

המטרה של המתקפה היא הגברת איכות הערכים מעבר למידע בסיסי אל עבר ההיסטוריה, המדיניות אשר ננקטה ושונתה ע"י הארגונים או המוסדות השונים וסדר בכל הערכים השונים למען ניווט קל ופשוט ביניהם.

ידוע כי במתקפה הנוכחית על הממשל בישראל מעט קשה יותר לכתוב ערך חדש, כי לא ניתן לתרגם מויקיפדיות זרות, אך ישנם אתרי אינטרנט רבים אשר יכולים לעזור בנושא הממשל בישראל וגם אם מעט קשה, הנושא חשוב מאד ולכן אני מקווה שתהייה הצטרפות רחבה למען השגת היעדים שהוצבו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה!
אסף 13:52, 10 יוני 2006 (IDT)

שימוש פסול בתבניות[עריכת קוד מקור]

שלום,
אל תשתמש בבקשה בתבנית "מחק" לסימון ערכי זבל חדשים. נוצר לשם כך דף בקשות מיוחד ממפעילים. גילגמש שיחה 11:47, 21 יוני 2006 (IDT)

אוקיי, תודה. אשמח אם תוכל להפנות אותי לדף המתאים (עם קישור). בתודה מראש Morl 12:14, 21 יוני 2006 (IDT)
אני רואה שכבר מצאת אותו. גילגמש שיחה 08:54, 22 יוני 2006 (IDT)
כן, תודה רבה. Morl 09:54, 22 יוני 2006 (IDT)

אנחנו מתקרבים לימים האחרונים של המתקפה, ולפני שמסכמים חשבתי שראוי לבקש מהמשתתפים לתת מאמץ אחרון למתקפה כדי שנספיק כמה שיותר וניתן יהיה לסכם את המתקפה כמוצלחת ביותר. אם כל אחד יקח על עצמו לכתוב 3-4 ערכים או לתקן/להרחיב מספר ערכים זהה (או יותר מזה) מהמתקפה, נעשה התקדמות גדולה אל עבר סיום המתקפה בהצלחה יתרה. בסה"כ עד עתה המתקפה הייתה טובה - נכתבו, שופרו והורחבו ערכים רבים והשתתפו בה מספר לא מבוטל של משתמשים והצלחנו לקדם במאמץ משותף את המתקפה - עם זאת, יש עוד עבודה רבה כדי להשלים את המשימה ולכן אני פונה אישית לכל אחד בבקשה לתת מאמץ אחרון למתקפה לקראת הסוף. בכל מקרה, תודה רבה על העזרה עד עתה! (סיכום יבוא במוצ"ש) בברכה, אסף 23:44, 26 יוני 2006 (IDT).

מתקפת בקשת ערך יוצאת לדרך בעוד יומיים[עריכת קוד מקור]

שלום, מתקפת האיכות בנושא ויקיפדיה:מתקפת איכות/דף בקשת ערך תחל בעוד יומיים, ב-2 ביולי 2006 ותמשך שלושה שבועות, עד ה-22 ביולי 2006. החלטתי להזכיר לכל מי שנרשם כמוכן להשתתף במתקפה. ישנם תחומים רבים שבהם ניתן לתרום במסגרת המתקפה הזו, כמצופה מדף בקשת ערכים כללית. המטרה של המתקפה היא לתת לקוראי הוויקיפדיה את הערכים שמעניינים אותם, ולכן אני רואה חשיבות רבה במתקפה הזו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה :-)
Yonidebest Ω Talk 02:15, 30 יוני 2006 (IDT)

שלום Morl. רק רציתי להגיד תודה רבה על העזרה במתקפה החשובה שזה עתה הסתיימה בתחום הממשל בישראל. תודה רבה על כל עריכה, תרומה, הרחבה, כתיבת ערך או כל עזרה אחרת. אתה יכול לקרוא את הסיכום המפורט הכולל מסקנות למתקפות עתידיות ולהגיב בדף השיחה אם יש לך הערות או הצעות לעתיד. תודה רבה, בברכה, אסף 23:23, 3 יולי 2006 (IDT).

הפנייה בתוך הפנייה (שפת הב')[עריכת קוד מקור]

כרגע המצב הוא שדף הפנייה שולח לדף הרשום, אך לא לאיזור מסוים בתוך הערך. זה באג קיים. DGtal 10:57, 5 יולי 2006 (IDT)

אוקיי, תודה Morl 11:39, 5 יולי 2006 (IDT)

המחתרת הצ'כית[עריכת קוד מקור]

לפחות תסביר למה את חושב שיש לערוך את זה בדף השיחה של הערך. בברכה, Ētamš 16:33, 31 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

הוספתי הסבר קצר בקשר לפתיחה. בברכה, Morl 21:34, 31 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

קמפוס אריסון לאמנויות[עריכת קוד מקור]

אהלן Morl, חשבתי על רעיון שבו אני, אתה ועוד מהוויקיפדים מבית סיפרנו יכולים לעשות מן מתקפת איכות פרטית ולעבוד על הערכים שקשורים לבית הספר לאמנויות, אתה יודע, הערך עצמו הוא כמעט קצרמר ובטח שיש עבודה על מורי המגמה השונים בו ועל בוגריו. חג שמח. דניאלטלמור 16:31, 14 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

אתה חושב שיש לכם מורים שראויים לערך באנציקלופדיה? דניאלשיחה 16:38, 14 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
לא זכורים לי מורים מספיק חשובים/מפורסמים. אולי במחלקה שלך- של אומנויות הבמה יש מישהו? Morl 08:37, 15 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

1)יש כמה מורים ומורים לשעבר שלפי דעתי ראויים לערך. מיכאל שנהב (הבן של חיה שנהב)שלימד פה פעם הוא מלחין בחסד ובוודאי זכורה לך האופרה שלו "מעשה בחצי ירח" שהוא כתב; יש גם את אודי ברנר שהוא גם מלחין; יש גם את מנחם נבנהויז שהוא מנצח גם בתלמה ילין ועל התזמורת של צה"ל. זאת ועוד: אני בטוח שרוב המורים במגמות עשו משהו לקידום האמנויות בארץ, אחרת הם לא היו שם. 2)כמו שאמרתי בפנייה הראשונית, אפשר גם לכתוב על בוגרי בית הספר, יש הרבה מהם שהמשיכו לתלמה ילין ואחר כך התפרסמו. הרבה מהשחקנים היום הם יוצאי בית הספר. חוץ מזה אפשר לכתוב ערכים על אנשים שעזרו להקמת בית הספר(חוץ ממשפחת אריסון ויעל)כמו ד"ר שמשון שושני וצ'יץ'. דניאלטלמור 22:39, 15 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

מבחינתי אין בעייה, רק צריך להשיג עוד אנשים מבית הספר שמשתמשים בויקיפדיה Morl 16:19, 16 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

היי בנים, מור, דניאל!!! תקף אותי דחף לחפש את השם של מור בגוגל (לכו תבינו) וגיליתי שיש לשניכם משתמש בוויקיפדיה... ראיתי את הערך של בצפר והוא ממש מעפן, אני יוצאת לחופשה של שבוע ואחריה אני אוסיף כמה דברים, למה לא (אני גם אעשה משתמש, אין לי) אמנם אני באיחור של המון זמן [= אבל מור אתה בטח נכנס לפה הרבה אז חשבתי שתראה את זה [= יאללה ביי יקיריי היקרים דניאלה

מתקפת האיכות על יוון העתיקה מתחילה היום ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע ליוון העתיקה (פוליטיקה, חברה, כלכלה, צבא, מלחמות, דת, מיתולוגיה, פילוסופיה, מדע, מתימטיקה, תיאטרון, ספרות, שירה, אמנות, אדריכלות, ספורט, גאוגרפיה, תקופות בהיסטוריה והיוונים בארץ ישראל) וכתיבת ערכים חסרים (יש לא מעט).

שלבי המתקפה להלן שלבי המתקפה הכלליים ואתם מתבקשים לנסות במידת האפשר לדבוק בהם:

  1. יש להשתדל ולכתוב קודם כל את דפי הבסיס והערכים המודגשים בפרקים, תוך כדי הכתיבה והטיפול יעלו ערכים דרושים חדשים אותם יש להעלות בדף המתקפה. אל תפחדו מלפצל את הערכים לערכי משנה כל עוד הפיצול הגיוני. זיכרו- "לא עליך המלאכה לגמור ואי אתה רשאי להיפטר ממנה".
  2. שנית יש לכתוב ולשפץ את כל הערכים המצויים במתקפה.
  3. שלישית יש ליצור קוהרנטיות מירבית של הערכים ובכלל זה תבניות קבועות יחסית של פתיחת ערך.
  4. במקרה והמתקפה תצלח יפתחו קטגוריות חדשות ואולי אף יפתח פורטל:יוון העתיקה.

כמה נקודות חשובות

  • לצידי מנהל את המתקפה עמית, העדכונים וההודעות יגיעו ממני וממנו לסרוגין בהתאם לנסיבות.
  • במתקפה זו אנחנו מבקשים להשים דגש על האיכות ועל כן אתם מתבקשים להשתמש בעת כתיבת הערכים בכמה שיותר מקורות מידע מהימנים ולציינם בסוף הערך. בעיקר בנושאי מיתולוגיה שבהם יש גרסאות רבות.
  • אנא קיראו את עבודתם של חבריכם, העירו והגיהו, בכך תתבצע בקרת איכות שתביא אותנו למצב של שפע ערכים בעלי רמה אחידה בסופה של המתקפה.
  • אל תהססו להוסיף ערכים חדשים לרשימה, גם אם לא תוכלו לכתוב אותם.
  • ניתן לשאול שאלות על הנושאים הקשורים למתקפה בדף מיוחד שנוצר לשם כך.

שיהיה לנו בהצלחה! בברכה, דניאלשיחה 16:02, 15 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

היי, אני עומד לשנות את התיבה ואת המשמעות שלה (בלי "השתתף" אלא רק "משתתף"). אם אתה רוצה אותה כמו שהיא עכשיו, השתמש באפשרות של קוד התבנית - "{{ס:משתמש מתקפת איכות}}".

ỹelloωblộớd ¤ שיחה 19:05, 23 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

היגענו ליומים האחרונים של המתקפה, ולפני שמסכמים חשבתי שראוי לבקש מהמשתתפים לתת מאמץ אחרון למתקפה כדי שנספיק כמה שיותר וניתן יהיה לסכם את המתקפה כמוצלחת ביותר. אם כל אחד יקח על עצמו לכתוב 3-4 ערכים או לתקן/להרחיב מספר ערכים זהה (או יותר מזה) מהמתקפה, נעשה התקדמות גדולה אל עבר סיום המתקפה בהצלחה יתרה. בסה"כ עד עתה המתקפה הייתה טובה - נכתבו, שופרו והורחבו ערכים רבים והשתתפו בה מספר לא מבוטל של משתמשים והצלחנו לקדם במאמץ משותף את המתקפה - עם זאת, יש עוד עבודה רבה כדי להשלים את המשימה ולכן אני פונה אישית לכל אחד בבקשה לתת מאמץ אחרון למתקפה לקראת הסוף. בכל מקרה, תודה רבה על העזרה עד עתה! (סיכום יבוא במוצ"ש) בברכה, דניאלשיחה 20:51, 2 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

אנא הוסף גם את המכתב ששלחת כדי שאוכל לוודא שהאישור בסדר. ‏Yonidebest Ω Talk 00:20, 7 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

שלום, כתבת בערך כי האיש היה ממייסדי אחדות העבודה בשנת 1919. קשה לי להאמין שיליד 1906 היה כל כך פעיל בגיל 13, אני מסיר את המשפט המדובר ומבקש שתבדוק ותסביר את העניין. תודה, ‏odedee שיחה 04:37, 26 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

אמנם הדבר נראה מעט בלתי סביר, אך כך רשום באתר הכנסת (שהקישור אליו מופיע בדף הערך).