שיחת משתמש:Noa95a

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת צ'ייס ווטסון בנושא שלום
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Noa95a, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 23:22, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שלום[עריכת קוד מקור]

שלום נועה, מה שלומך? ראיתי שביטלת את העדכון שעשיתי בערך "יומני הערפד". אני לא כועס או משהו כזה, פשוט ברצוני לדעת למה?

בינינו, אני מאוד אוהב את הסדרה "יומני הערפד" ומהפרק הראשון אני צופה באדיקות בסדרה. ולכן, בתור צופה ומעריץ של הסדרה, אני רוצה לעשות את הערך של הסדרה הכי טוב שאפשר, את מבינה?

את הפירוט של הדמויות אני העתקתי מויקיפדיה האנגלית, וכתבתי אותו בויקיפדיה העברית (למרות שבפירוט שלהם היו ספויילרים אבל אני לא כתבתי אותם, רק את המידע הנחוץ שהקוראים צריכים לדעת על הדמות). אני לא יודע מאיפה את לקחת את המידע, אבל המידע שאני לקחתי מויקיפדיה האנגלית יותר מדויק (לפי דעתי). אני לא אומר ששלך לא נכון או יותר נחות משלי, להיפך, אני מעריך מאוד את התעקשותך לשנות את הערך לפי ראות עינייך.

אני מקווה שתערכי עוד ערכים בויקיפדיה, ותעזרי לי ולעוד משתמשים שנמצאים בויקיפדיה, להרחיב את הערכים שחסרים או כתובים בצורה לא נכונה/שגויה.

תודה, ושיהיה לך יום מקסים.

צ'ייס ווטסוןדף שיחה 02:19, 10 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

שלום... צ'ייס? אני מקווה ששמך צ'ייס, לקח לי הרבה זמן להבין רק איך להגיב לך, אז באופן טבעי אני מפקפקת בזיהוי שלי.
אם ההודעה הראשונה הייתה נשלחת ממני אליך, הנושא היה זהה לחלוטין: למה אתה משנה את מה שאני עושה. גם אני לא כועסת, בכלל לא :)
לפי ההודעה שלך, הבנתי שאתה צופה בסדרה כאשר היא משודרת בערוץ הוט 3. אני כבר צפיתי בכל פרקי הסדרה, במחשב, ואני יודעת מה עומד לקרות ומתי. זוהי הסדרה האהובה עליי. לשנינו יש אותם אינטרסים: ליצור ערך אמין ויעיל לסדרה שאנחנו אוהבים.
בפירוט הדמויות לא נעזרתי בויקיפדיה האנגלית, אלא מהידע שלי עקב צפייה בסדרה כולה, עד סופה. שמתי את סמל הספויילרים בתחילת מדור הדמויות, כך שכל מי שמעדיף לא לקלקל לעצמו יכול לדלג על הפסקה. כך שלא העתקתי זאת מספויילרים באינטרנט - זה היה מידע אמין, דברים שבאמת התרחשו בסדרה, אם כי אני מוכרחה לציין שגם הנחישות שלך לשכתב את הערך הייתה ראויה להערצה.

נ.ב שלחתי את התגובה הזו גם לדף השיחה של המשתמש שלך, למקרה שזה... מה שצריך לעשות.
Noa95a - שיחה 15:47, 10 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

שמחתי מאוד לשמוע (או יותר נכון, לקרוא) את דברייך. אין לי עוד מה להוסיף בנושא חוץ משאני שמח שלא שינית שוב את הערך, זה מראה לי שאת מכבדת את רצוני ובכלל מכבדת אותי :] אני מקווה שתערכי עוד ערכים ושתלמדי יותר על ויקיפדיה. ולפי מה שכתבת בשורה האחרונה (נ.ב) אני מבין שאת לא מזמן הצטרפת לויקיפדיה ושאת עדיין לא יודעת בדיוק איך להתנהל כאן, גם אני לא מזמן הצטרפתי לויקיפדיה ואני עדיין לא יודע איך להתנהל כאן במדויק, אבל המשתמשים הותיקים שבויקיפדיה עזרו לי להתאקלם כאן ולכן, אם את לא ידועת בדיוק דבר מה או איך להתנהל, את תמיד יכולה לפנות אליהם.

כל טוב, ובהצלחה.

נ.ב שמי האמיתי הוא אביעד :] צ'ייס זה סתם כינוי שהמצאתי.

צ'ייס ווטסוןדף שיחה 18:38, 10 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה