שיחת משתמש:Or328

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Or328, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חצי חציל 11:17, 10 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]

שלום אור, ברוך הבא לוויקיפדיה :-). ראשית, תודה לך על כתיבת הערך החשוב הזה, וגם על מאט דילון שכתבת לפני כמה ימים ואני שכתבתי קצת.

אני מסכימה עם ההערות של אלמוג שנכתבו בדף השיחה של הערך רוברט דאוני ג'וניור, אבל ברור לי שזה לא פשוט לכותבים חדשים להתרגל לכתיבה בוויקיפדיה.

כמה טיפים קטנים לי אליך, למשל לגבי תרגום שמות של סרטים לשם העברי בו הם יצאו בארץ - אפשר לרשום את השם האנגלי בתיבת החיפוש של אתרים טובים כמו "האוזן השלישית", כך למשל מצאתי שהשם העברי של Less then Zero הוא "צעירים במלכודת", כאן. אפשרות נוספת שמשמשת אותי לא פעם היא לכתוב בתיבת החיפוש של גוגל את שם הסרט באנגלית ואת שנת היציאה שלו לאקרנים (כפי שהיא מופיעה בטבלת הפילמוגרפיה של רוברט דאוני ג'וניור בסוף הערך באנגלית), ולבחור מתחת לתיבת החיפוש של גוגל באופציה "דפים בעברית" - כך למשל מצאתי ש"Tuff Turf" יצא בעברית בשם "צעירים וקשוחים", כאן. אם בכל זאת לא מוצאים, עדיף להשאיר את השם האנגלי מאשר לכתוב תרגום לא נכון.

עוד הערונת: מקובל לסמן מקף בין מילית יחס לבין שנה או מספר, למשל לכתוב "ב-1970" ולא "ב1970".

אתה מוזמן לפנות אליי בכל שאלה ובקשת עזרה, כאן או בדף השיחה שלי. בהצלחה והמשך תרומה נעימה לוויקיפדיה Ravit - שיחה 15:56, 10 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]

עניתי בדף שיחתי. Ravit - שיחה 08:21, 12 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]