שיחת משתמש:Ruthsaml

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ruthsaml, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אבירם 16:34, 16 מרץ 2006 (UTC)

ראיתי שאת/ה מתעניינים בארכיטקטורה, אז את/ה מוזמן להכנס לפורטל:ארכיטקטורה שהכנתי לראות אם יש נושא שמעניין אותך ולעזור בכתיבתו או בהוספת תמונות.
בנוסף ראיתי שהעלת את התמונה ה[[[תמונה:12516265-1-.JPG|זאת]]]. רשמת שהזכויות יוצרים על התמונה פגו, מהיכן השגת את התמונה? כי זה נראה לקוח מהאתר אינטרנט שלהם או ממקור דומה. האם קיבלת את אישור בעל הזכויות בכתב או בע"פ? אסף 15:15, 17 מרץ 2006 (UTC).

האם ראית את השאלה שלי? אסף 12:33, 18 מרץ 2006 (UTC).
אוקי, ראיתי שמחקת או מחקו את התמונה בכל מקרה. אסף 12:35, 18 מרץ 2006 (UTC).
או שלא - עכשיו היא פה - אז השאלה עוד בעינה. בברכה, אסף 12:36, 18 מרץ 2006 (UTC).

דבר נוסף - אם יש לך מספר תמונות לערך שהוא קצר מאד או שיש הרבה תמונות ניתן להשתמש באופציית ה"גלריה" כמו שעשיתי עכשיו בערך של השגרירות הרוסית. אסף 15:19, 17 מרץ 2006 (UTC)

עוד דבר - אם יש שני ערכים זהים (כמו למשל בית לוין והשגרירות הרוסית), הופכים אחד מהם להפנייה, ולא מחזיקים שני ערכים זהים עם אותו מידע כפול. כדי להפוך ערך להפנייה יש לך בצד שמאל למטה רשימה של תבניות, אתה בוחר ב-"דף הפנייה" וממלא במקום המתאים את הדף שאליו הערך מפנה. עשיתי את זה כבר לערך בית לוין. בהצלחה ובהנאה! בברכה, אסף 15:27, 17 מרץ 2006 (UTC).

  • קודם כל, אין צורך לענות לי בדף שיחה שלי לגבי שאלות שאני שאלתי. בד"כ אם שואלים מישהו שאלה, אפשר לענות בדף שבו נשאלה השאלה, בתקווה שמי ששאל אותה יבדוק זאת, כך שיכלת לענות לי כאן.
  • נהוג בסוף הודעה, לחתום את שם המשתמש, כדי שיהיה ברור מי כתב את זה ע"י סימון 4 פעמים את התו: "~".
  • ראיתי, שנכנסת לפורטל הארכיטקטורה ואשמח לקבל עזרה בנושא. כרגע המצב בויקיפדיה בנושא הוא לא מי יודע מה, גם במידע וגם בתמונות, לכן כל עזרה תתקבל בשמחה. יש שם רשימה של ערכים שזקוקים לשיפוץ או כתיבה ואתה מוזמן לראות מה כדאי או צריך לכתוב, או להוסיף שם דברים שלדעת ראויים לטיפול דחוף (אבל שלא יהיו שם יותר מדי בו זמנית).
  • שיניתי גם את כיתוב האותיות שעשית לתמונות בשגרירות הרוסית כדי שיהיה ברור ולא כמו שהיה קודם. כנס לעריכה לראות מה עשיתי ותשווה בין הגרסות. שים לב להבדל ומה קורה כאשר עושים הזחה.

זה במצב רגיל - "שלום":
שלום.
וזה במצב שרושמים רווח (או יותר) בתחילת המשפט:

שלום.
  • חוץ מזה כל שאלה או בקשה, אתה מוזמן לפנות אלי ואשמח לעזור (אם זה לא כתגובה למה שכתבתי פה, אז בדף השיחה שלי), גם בעניינים טכנים וגם בשאלות אחרות.
בברכה, אסף 13:40, 18 מרץ 2006 (UTC).
    • נ.ב - מומלץ להכחיל את שם המשתמש שלך, ע"י כתיבה כלשהי בדך המשתמש (אפילו: "שלום לכולם, אפשר לרשום הודעות בדף השיחה שלי"). אסף 13:42, 18 מרץ 2006 (UTC)

סגנון הרנסאנס[עריכת קוד מקור]

הוספתי תבנית "בעבודה", כדי שתוכל לעבוד על זה בלי שיפריעו לך וכדי שיהיה מובן שאתה במהלך העבודה על הערך, ולכן הוא מבולגן בנתיים. מומלץ להשתמש בזה, אם אתה במהלך העבודה. כרגע אני קצת מציק עם הערות שלי, אבל אחרי שתכיר את הפונקציות הבסיסיות והנהלים, זה יהיה ברור ולא אצטרך להגיב. בברכה, אסף 14:25, 18 מרץ 2006 (UTC).

הופסת תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שהוספת תמונות ורשמת שמקורן באנגלית. אחד מן הויקיפדים לא ראה את התמונות בקישור לויקי האנגלית. לכן אשמח אם תתן מקור לתמונות. לדוגמא: תמונה:ONO.jpg. ☺Ή2Ő 15:15, 18 מרץ 2006 (UTC)