שיחת משתמש:SBN

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, SBN, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גילגמש שיחה 12:55, 15 אפר' 2005 (UTC)

שימוש במקורות[עריכת קוד מקור]

שלום SBN,

אני מבקש ממך להשתמש במקורות לשם כתיבה בויקי. המקור הזמין ביותר הוא הויקיפדיה האנגלית או ויקיפדיות בשפות נוספות, אם אתה דובר שפות אלו. שיחזרתי את עריכתך בערך האימפריה הרומית כי היא לא הייתה נכונה. אני מבקש ממך לא לכתוב שטויות בויקי. תודה. גילגמש שיחה

מצטער להדחף, אבל לדעתי יריתם באיש הלא נכון.. ממה שקראתי בויקי האנגלית הערך העברי הוא תרגום מדויק של הכתוב. Ches 18:47, 18 אפר' 2005 (UTC)
אתה חוצפן ממש, גילגמש! מה אתה נוגע לי בערך שיש עליו הודעת עריכה? לאיזה שטויות אתה מתכוון, זה מהויקיפדיה האנגלית!!! בגלל שאתה מפעיל מערכת, אתה חושב שאתה יכול לעשות כל מה שאתה רוצה?!? SBN 18:49, 18 אפר' 2005 (UTC)
אני מצטער מאוד, לכתוב שסופה של הרפובליקה הרומית הוא במאה שקדמה לקרב אקטיום הוא שטות גמורה. אני לא בדקתי את הערך המקביל באנגלית, אך אני מציע שתעיין בכמה מקורות נוספים. בעברית יש את שצמן, ובאנגלית אני ממליץ בחום על מומזן, אין לי מושג אם תרגמו את הגרמני הזה לעברית. גילגמש שיחה 18:54, 18 אפר' 2005 (UTC)
ובכל זאת, היית יכול לדבר איתי על זה לפני, הלא כן? אתה יודע כמה זמן השקעתי בתרגום?!? זה זמן שבוזבז! אם יש לי כמה טעויות, אני אתקן אותם לאחר מכן, ואם לא – בשבילזה יש ויקיפדים אחרים. בגלל טעות אחת לא אמורים להרוס את כל הערך! SBN 18:57, 18 אפר' 2005 (UTC)
גילגמש, גם אם הוא טועה לפעמים, תן לו לטעות בנחת. עם 18,000 ערכים, ערך שגוי אחד שנמצא בעריכה לא יגרום לנו נזק. לאחר ש-SBN יגמור את עבודתו, שבסך הכל נראית בכיוון הנכון, אפשר יהיה לתקן את הטעון תיקון. דוד שי 19:07, 18 אפר' 2005 (UTC)
מה שאני לא מבין, זה למה הוא התעקש לשחזר לי עוד פעם את הערך, לאחר שאני שחזרתי אותו שוב? SBN 19:09, 18 אפר' 2005 (UTC)
זאת הבעיה - הכל טעון תיקון. החל מהשפה העילגת, ה"עובדות" הלא נכונות. אין אפשרות לתקן את זה. רק לכתוב מחדש. אני מבקש בכל לשון של בקשה לא להשחית את ויקיפדיה בשטויות. נא להעזר במקורות, מילונים ומה שזה לא יהיה על מנת להגיע לרמה נאותה בכתיבה. גילגמש שיחה 19:10, 18 אפר' 2005 (UTC)
זה נקרא אצלך להשחית?!? עד כמה שאני יודע, להשחית זה לקחת דף ערך, ול"התעלל" בו, כלומר להשחית כפשוטו. ניסיתי כמה שיותר שלא יהיו לי שגיאות, ובסך הכל מה ניסיתי לעשות?!? לעזור לויקיפדיה!!! עשיתי כאן השחתה חמורה, אה? מה שאתה עשית זו השחתה!

SBN 19:19, 18 אפר' 2005 (UTC)

סגנון הכתיבה בערכים הוא פשוט בלתי אפשרי. בלי שום קשר לתקינות העובדות, מצטער, אבל אי אפשר לכתוב ערכים בסגנון כזה. אני לא יודע אם אתה הוא עדן קוגן אבל סגנון הכתיבה הוא מאוד דומה, וגם אתה, כמוהו, מתנסח בצורה סבירה בדפי שיחה, אבל הולך לאיבוד לחלוטין כשאתה מנסה לכתוב ערך. שש"ז 19:24, 18 אפר' 2005 (UTC)

לא יודע מי זה עדן קוגן ןלא יודע מה אתם רוצים ממני! הויקיפדיה הזו היא בזבוז זמן מוחלט! חבל שביזבזתי בה את הזמן שלי! יש בה הרבה ערכים (וגם עורכים) – תסלחו לי על המילה – מטומטמים ומטורפים! משתמשים בכוח שלהם בצורה לא נבונה וחסרת פשרות, כאילו זה הכבוד שלהם! אני עוזב את הויקיפדיה המחורבנת הזאתי, ואתם יכולים לחסום אותי, למחוק אותי, ולעשות מה שאתם רוצים! SBN 19:27, 18 אפר' 2005 (UTC)

יאללה ביי--עמית אבידן 19:30, 18 אפר' 2005 (UTC)