שיחת משתמש:Shlomy85/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Shlomy85 בנושא מלחמת עריכה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


קותי סבג[עריכת קוד מקור]

הנושא הובהר לך כבר חזור והבהרה. בפעם הבאה אבקש את חסימתך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:53, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

מה בדיוק הובהר לי ? לי אסור להביע את דעתי ? זה לא בדיוק מובן לי שמוחקים את הדברים הללו מהערך שלו כי לדעתי כן יש להם חשיבות שם.
חבל שאתה ממשיך בהתעקשות. האזהרות הקודמות שניתנו לך הרי מתועדות. ואגב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת, נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:07, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
הכי קל זה לאיים ולזלזל בחדשים. לדעתי יש הצדקה לדברים הללו בערך שלו, לדעתך אין. למה דעתך קובעת ? בגלל הוותק או מה ?
חדשים? אתה באמת חושב שאני לא מסוגל לקרוא את מה שכתוב כאן? כדי שלא תזלזל באינטליגנציה של האנשים כאן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:12, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
חדשים בהקשר של ההבנה בויקיפדיה לא בוותק.
הסבירו לך היטב על מה לא עושים כאן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:18, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
מה הסבירו לי ? אני רוצה להבין למה אין חשיבות לזה שהתוכנית חזרה שבועיים אחרי שהסתיימה, והיו בה שינויים קטנים ? למה אין חשיבות לזה שהוא נבחר ברשימה מכובדת של אנשי בידור ? למה אין חשיבות לכך שהוא ראיין שחקנית ודוגמנית ישראלית בתור איש טלוויזיה בהתהוות ? זה רק כי אתה חושב ככה ? זה הערך שלו בויקיפדיה וצריך להיות בו את הדברים שהוא עושה בתור איש טלוויזיה ובידור. לא מדובר כאן ברכילות או משהו דומה. מדובר כאן בעבודה..
ויקיפדיה היא לא פנאי פלוס, דף קורות חיים או אתר פרטי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:25, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
בערך שלו בויקיפדיה כן צריכים להופיע הדברים שהוא עושה והתוכניות שהוא משתתף בהם כאיש טלוויזיה ובידור. אבל לך נוח לזלזל בדברים הללו..

קותי סבג[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
אני באמת לא מבין למה האיום הזה ? אני בסה"כ חושב שיש מקום לדברים הללו בערך שלו. למה בן אדם אחד צריך לקבוע שלא ?
אני מזכיר לך שכבר נחסמת על הקרבות שניהלת בערך הזה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:18, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
אתה מודע לזה שגם אם תשחזר ואני אלך לישון אני פשוט אשחזר אותך בבוקר, נכון? בפעם הראשונה עוד הניחו לגביך כוונות טובות. עכשיו התנהגותך היא כבר מזמן עזות מצח. פה זה לא האתר הפרטי של קותי סבג. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:22, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
לי יש עדיין כוונות טובות, אבל אני לא בטוח שלך יש. אתה כנראה לא כ"כ מחבב אותו ולכן פועל כך. זה לא האתר הפרטי שלו, אבל כן הערך בו צריך להופיע על העבודה שלו כאיש טלוויזיה ובידור.
כוונותיך אינן רלוונטיות ככל שזה נוגע לי. מה שמשנה הוא מעשיך, ואלה חמורים במיוחד.
אין לי שום עניין כהוא זה במר קותי סבג, לא לחיוב ולא לשלילה. כל העניין שלי הוא מניעת הפיכת ויקיפדיה לפנאי פלוס ודף קורות חיים. הא ותו לא. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:30, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
למה בדיוק הם חמורים ? כי אני רוצה להבין מה הסיבה האמיתית לההתעקשות שלך ? מה מפריע לך שהערך עליו יהיה מפורט יותר בדברים שהוא עושה כאיש טלוויזיה ובידור ? בערכים על אנשי בידור וטלוויזיה ראיתי שמצויינים פרוייקטים ודברים שהם משתתפים בהם, קטנים כגדולים. אז למה אצלו לא ?
תוכל לתת דוגמא? אריה - שיחה 03:38, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
בעיקר בערכים של משתתפי האח הגדול. Shlomy85 - שיחה 03:44, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור]


בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. אריה - שיחה 03:41, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום שלומי, השחזורים החוזרים שלך בקותי סבג היא מלחמת עריכה ועליך לפעול על פי הכתוב שם, ובפרט יש לקיים דיון בדף השיחה ולנסות לשכנע את הצד השני בחשיבות הפרטים שהוספת. שחזורים חוזרים ונשנים עלולים להביא לחסימתך. ערן - שיחה 07:19, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

אני באמת לא מבין מזה אומר ולמה יש כאלה שמותר להם לערוך ולמחוק מה שרוצים ושאני רוצה להחזיר את זה אחרי נימוק הוגן, אז אני עושה מלחמת עריכה. למה האיפה ואיפה הזה ?--Shlomy85 - שיחה 10:06, 23 בספטמבר 2013 (IDT)