לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Yakirgot

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת נינצ'ה בנושא אייקידו
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yakirgot, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 11:16, 22 בפברואר 2010 (IST)תגובה

אייקידו[עריכת קוד מקור]

שלום רב, בעוד שאני מעריך מאד את תרומתך לנושא, ומבין שיש לך ידע בו, חלק ניכר מהעריכות שאתה מבצע בערך לא מתאימות לויקיפדיה, או בגלל לשונן, (שותף/יריב) או בגלל תוכנן (לא נהוג לקשר לאתרים של דוג'וים אלא רק מה שצריך לעניין את כלל הקוראים) או כיוון שאינו מדויק, ומתאר זרם ספיציפי מדי של אייקידו. כך למשל בפרשנות של משמעות השם, ובמקומות נוספים, אנא נסה לכתוב בצורה שתתאר גם את האייקידו המסורתי יותר. בהערת אגב אציין שאני מתרגל אייקידו רך ויכול להתחבר לדברים רבים שכתבת.

כל טוב, נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 11:16, 22 בפברואר 2010 (IST)תגובה


יקיר

תודה רבה על ההערות. אני חדש כאן בוויקיפדיה, ואני עדיין לומד את הלכות הוויקיפדיה. בעניין הקישור, ידעתי שזה גבולי, אבל רציתי להביא את הידיעה שנשים מתאמנות אייקידו, דבר שלפי דעתי הוא חשוב (אבל כנראה שלא מתאים לכאן). נראה לי שבימיינו הערך אייקידו הוא מאוד קשה לכתיבה בגלל ההבדלים המהותיים בין הזרמים השונים באייקידו. אני לא חושב שאפשר להשוות את היושינקאן האגרסיבי לאייקידו רך כלשהו. יש מרחב עצום באומנויות לחימה שמכונות אייקידו, וגם בתור עורכים אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה הוא באמת אייקידו, ומה רק מכונה אייקידו מתוך אופנה ומיתוג.

הערך שלי מושפע מזרם מסויים בדיוק כמו שהערך הקודם היה מושפע מזרם מסויים, ואני כן חושב שצריך לבטא גם אותו. אבל לא בגלל שאני לומד את אותו זרם, אלא בגלל ההגדרות שקרובות למונח אייקידו, ולרעיון הבסיסי שלו.

בכל מקרה, אני אעבור שוב על הערך ואשתדל לנקות אותו מערכים מוטים.