47 מטר 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
47 מטר 2
47 Meters Down: Uncaged
בימוי יוהאנס רוברטס עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ג'יימס האריס
מארק ליין
רוברט ג'ונס
תסריט יוהאנס רוברטס
ארנסט ריירה
עריכה מרטין ברינקלר
שחקנים ראשיים ג'ון קורבט
ניה לונג
סופי נליס
קורין פוקסק
סיסטין סטאלון
בריאן צ'יו
דייבי סנטוס
קיילין רמבו
ברק בסינג'ר
מוזיקה "טום-אנד-אנדי"
צילום מארק סילק
מדינה ארצות הברית, הממלכה המאוחדת, מקסיקו עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה The Fyzz Facility
חברה מפיצה אנטרטיינמנט סטודיוס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 16 באוגוסט 2019
משך הקרנה 90 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה אימההישרדותדרמהמתח
תקציב 12 מיליון דולר
הכנסות 46.7 מיליון דולר
הכנסות באתר מוג'ו untesmp2019a
סרט קודם 47 מטר
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

47 מטר 2אנגלית: 47 Meters Down: Uncaged) הוא סרט אימה והישרדות בריטי-אמריקאי אשר בוים על ידי יוהאנס רוברטס, לפי תסריט שכתבו יוהאנס רוברטס וארנסט ריירה.[1] את הדמויות הראשיות מגלמים ג'ון קורבט, ניה לונג, סופי נליס וקורין פוקסק.[1]

הסרט יצא לאקרנים ב-16 באוגוסט 2019, בהפצת אנטרטיינמנט סטודיו מושן פיקצ'רס.[2]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיה וסשה אחיות ביחסים לא טובים, ההורים שלהן מתכננים להן חוויה משותפת: הפלגה וצפייה בכרישים. סשה מעודדת את מיה להבריז מזה ולצאת במקום עם 2 חברותיה- ניקול ואלכסה. הן יוצאות לסקור עיר אבודה תת-ימית שנבנתה על ידי שבט המאיה.

בעקבות תזוזה חלק מהמבנה זז ונוצר גל שגורם למים להיות עכורים והבנות לא רואות אחת את השנייה. מיה מוצאת את בן, חבר של אלכסה. הוא מסביר לה שיש דרך לצאת אך לפניי שאומר עוד משהו הוא נטרף על ידי כריש. הבנות רואות אחת את השנייה ומנסות לברוח, הכריש רודף אחריהן וגורם למנהרה של הדרך בה הגיעו להיחסם.

הבנות לוקחות את הסרט שבן שם כדי לדעת מה הדרך חזרה ועוקבות אחריו. אלכסה שמובילה קורה שהסרט נקרע. הן מחפשות דרך אחרת אבל מופיע כריש שמסתובב בינן כשהכריש נעלם הבנות בורחות למערה ומוצאות בה כיס אוויר.

מיה שומעת משהו ומחליטה לחפש מה מקור הרעש, בתקווה שזה מאביה. במקביל קארל - חבר של בן שנשאר במקום ממנו יצא בן נטרף על ידי כריש. מיה מוצאת את גופתו וגם את אביה - גרנט שהגיע לחפש אותן שם.

ניקול, אלכסה וסשה מצאו דרך לבלבל את הכרישים - הם עיוורים אז כשרצו להסיח את דעתם הן דפקו על העמודים הישנים. חמישתם מגיעים למקום מפלט- המקום ממנו גרנט נכנס.

אלכסה מטפסת על חבל הצלה אבל בזמן הזה שאר הבנות מבחינות בכריש במים. ניקול קופצת על החבל והוא נתלש ממקום האחיזה שלו. אלכסה נופלת וניקול מצליחה להאחז באדמה אבל מאבדת אחיזה ונופלת עמוק למים - נטרפת ישר.

גרנט מסביר ל-3 הבנות שהמבנה הקדום מחובר לים, ולכן אם ימצאו דרך לצאת הם ינצלו. אבל ברגע נטרף על ידי כריש.

הבנות יוצאות בעצמן, אבל במהלך הדרך מתחילה מערבולת תת-ימית ששואבת פנימה את סשה. מיה ואלכסה מוצאות מערה קטנה מעבר למערבולת ומנסות להגיע אליה. אלכסה נתפסת על ידי כריש בתא החמצן שלה וכדי להימלט מורידה אותו ונחנקת.

מיה נשאבת למערבולת ומוצאת את סשה. הן ביחד מצליחות להגיע לנקיק צר וכדי לעבור בו מורידות את תאי החמצן שלהן. הן מגיעות לאוקיינוס שם רואות את ספינת ההפלגה שהיו אמורות להיות עליה.

מיה עולה אבל סשה נתפסת על ידי כריש, מיה יורדת למים עם אקדח ויורה בו. מיה עולה אך לפני שעושה זאת תופס אותה כריש והיא מצילה את עצמה כשהיא דוקרת אותו בעין. סשה ומיה מתאחדות על סיפון הספינה.

ליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנ/ית דמות
ג'ון קורבט גרנט
ניה לונג ג'ניפר
סופי נליס מיה
קורין פוקס סשה
סיסטין סטאלון ניקול
בריאן צ'ו אלכסה
דייבי סנטוס בן
קיילין רמבו קרל
ברק בסינג'ר קתרין
לסלי פפן חברה של קתרין

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בספטמבר 2017, הוכרז כי The Fyzz Facility, עובדים על סרט המשך עבור הסרט "47 מטר" שיצא בסמוך לכך.[3] עוד נודע כי יוהאנס רוברטס יהיה במאי הסרט בשנית, וכי הוא וארנסט ריירה יכתבו את תסריט הסרט בשנית גם כן.[3] בהמשך, פורסם כי סרט זה יצולם בברזיל ויתמקד בחבורת נשים שנקלעות אל סיטואציה דומה לזו שקרתה בסרט הקודם.[3]

בדצמבר 2018, נודע כי שם סרט ההמשך יהיה "47 Meters Down: Uncaged".[4]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 Andreas Wiseman, Andreas Wiseman, ’47 Meters Down’ Sequel: Sophie Nélisse To Star, Corinne Foxx & Sistine Stallone Make Film Debuts; Summer 2019 Release, Deadline, ‏2018-12-10 (באנגלית)
  2. ^ John Squires, ’47 Meters Down: Uncaged’ Bumped from June to Late Summer Release, Bloody Disgusting!, ‏2019-02-27 (באנגלית)
  3. ^ 1 2 3 Dave McNary, Dave McNary, Byron Allen’s Entertainment Studios Buys ’47 Meters Down’ Sequel, Variety, ‏2017-10-26 (באנגלית)
  4. ^ '47 Meters Down: The Next Chapter' Trailer: Rinse, Shark, Repeat, /Film, ‏2018-08-09 (באנגלית)