Colors (שיר של הלסי)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Colors"
סינגל בביצוע הלסי
מתוך האלבום Badlands
יצא לאור 2016
סוגה אלקטרופופ עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים אסטרלוורקס עריכת הנתון בוויקינתונים
כרונולוגיית סינגלים של הלסי
"New Americana"
(2015)
"Colors"
(2016)
"Castle"
(2016)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Colors (בתרגום לעברית: צבעים) הוא שיר של הזמרת והכותבת האמריקאית הלסי מאלבום האולפן הראשון שלה Badlands. הוא יצא ב 9 בפברואר 2016, דרך Astralwerks כסינגל השלישי של האלבום. השיר הועמד לרשותו כסינגל בגודל 7 אינץ 'ועם מיני-אלבום רמיקס "Complementary Colors" המכיל חמישה שירים. נכון לינואר 2020 הגיע השיר ליותר מ-240 מיליון סטרימינג בספוטיפיי.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

שיר אלקטרופופ, נכתב על ידי הלסי ודילן באולד, והופק על ידי דילן ויליאם. היא הצהירה במהלך הופעה במוזיאון גראמי כי היא כתבה את רוב השיר כפואמה, בגיל 17, ובהמשך עיבדה אותו לשיר שנתיים לאחר מכן. היא גם הצהירה שזה אחד השירים האהובים עליה שכתבה. הלסי אמרה במגזין Complex; "[כחול הוא] רק הצבע היצירתי שלי. זה כמו כל כך הרבה דברים בבת אחת. זה חשמלי, וזה בהיר, אבל זה גם רגוע. זה גם אתרי. כחול זה השמיים. כחול הוא הים. כחול מבחינתי מייצג את השטח שלא נחקר".[1]

בראיון אחר אמרה:

השיר שלי 'Colors' עוסק בקשר עם מישהו וסוג של צפייה בחיוניות מתחילה לזלוג מתוכם, לראות את הצבעים מתחילים לדעוך, בין אם הם נופלים קורבן לסמים או נופלים קורבן לעבודה או כל סוג של התנהגות שלילית שזה סוג של הורדתם מהאדם המבריק והתוסס שהיה פעם. אתה יכול לראות שהם מתחילים לדעוך לאפור, והלוואי שתחזיר אותם כמו שהיו פעם

ב־21 בינואר 2016 חשפה הלסי את יצירות הסינגל באמצעות טוויטר. האמנות נצבעה בצד של בניין שנמצא בצומת רחוב פרנקלין ושדרת מסרול בוויליאמסבורג, ברוקלין. התמונה מציגה צללית אנושית שחורה הניצבת מול רקע ירוק כהה. צבע לילך מתיז סביב ראש הדמות, וזה התייחסות לגשר השיר. עם שחרורו, תורמת MTV מדלין רוט השוותה את החשיפה לקמפיין הפרסום שקדם לאלבומו של ג'סטין ביבר Purpose.[2]

קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הווידאו קליפ בוים על ידי טים מאטיה ויצא לאור ב-25 בפברואר 2016. לפני שחרורו חשפה הלסי שתי הצצות של הקליפ בחשבון הטוויטר והפייסבוק שלה. היא גם הודיעה כי הסרטון יוקרן בבכורה ב-25 בפברואר 2016, בכיכובו של השחקן טיילר פוזי.

הסרטון זכה לקבלת פנים חיובית עם שחרורו, כאשר המבקרים התמקדו בעיקר בטוויסט העלילתי של הסרטון. מגזין Nylon ציין את הניגוד בקליפ בין ה"טבע החלומי" למעבר לתחנת רכבת.

הקליפ צולם בווסטצ'סטר פלייס 1120.

הופעות חיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

את "Colors" קידמה הלסי במספר הופעות חיות, ביניהן ג'ימי קימל לייב, פסטיבל Calling Music בוסטון וב 02 Academy Islington, לונדון.[3] היא גם ביצעה את השיר באירוע הנשים בבילבורד במוזיקה 2016. בשנת 2017 היא ביצעה את השיר באירוע ההטבה של ACLU.

רשימת מסלולים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מיני-אלבום דיגיטלי - "Complementary Colors"
  1. "Colors" - (strippes) 4:26
  2. "Audien Remix) - 4:30 "Colors)
  3. "Colors" (רמיקס של סם פלדט) - 4:46
  4. "Colors" (רמיקס לבלונד) - 4:58
  5. "Colors" ( ג'ואל פלטשר ונתן תומסון רמיקס) - 4:11
  • מהדורה מוגבלת בגודל 7 אינץ' [4]
A '"Colors" - 4:09
B "Colors" (Stripped) - 4:26
  • תקליטור חתום בלעדי לחבילת VIP של "Camp Badlands"
  1. "Colors" (עריכת רדיו) - 3:30
  2. "Colors" (Stripped) - 2:57
  3. "Garden" (דמו) - 3:00

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

‏  מצעד סוף שנה (2016)
מדינה מצעד מיקום שיא
אוסטרליה מצעד הסינגלים האוסטרלי 99
ארצות הברית בילבורד הוט 100 8
סלובקיה ČNS IFPI 66
צ'כיה ČNS IFPI 24

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ JESSIE MORRIS, Halsey Talks Pissing Off Her Label, Her New Album, and Her Decision to Open Up About Being Bipolar (באנגלית)
  2. ^ MADELINE ROTH, HALSEY ANNOUNCED HER NEW SINGLE IN A VERY BIEBER-ESQUE WAY (באנגלית)
  3. ^ Melody Mak, Live Review: Halsey @ O2 Academy Islington, London (באנגלית)
  4. ^ "Halsey Releases Limited Edition "Colors" 7"". Astralwerks. 30 במאי 2016. נבדק ב-29 באוגוסט 2016. {{cite web}}: (עזרה)