Hit Row

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Hit Row
קבוצה
חברי הקבוצה אשנטה "תי" אדוניס
טופ דולה
בי-פאב
שם/שמות Hit Row
The HitMakerZ
חברי הקבוצה לשעבר אייזיאה "סוורב" סקוט
תאריך הקמה 4 במאי 2021
שנות פעילות 2021

Hit Row היא קבוצת היאבקות מקצועית אשר מופיעה בארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE בתוכנית סמאקדאון וכוללת את אשנטה "תי" אדוניס, טופ דולה ובי-פאב. בעבר, הקבוצה הופיעה בעיקר במותג NXT, זאת לאחר שהארגון שחרר אותם מהחוזה בנובמבר 2021. כתוצאה מפיטוריהם, הם ערכו מספר הופעות בארגוני היאבקות עצמאיים כמו MCW Pro Wrestling תחת השם The HitMakerZ. באוגוסט 2022, הקבוצה חזרה לפעילות ב-WWE, הפעם ללא מנהיג הקבוצה המקורי, אייזיאה "סוורב" סקוט, שכבר היה חתום על חוזה בארגון All Elite Wrestling‏ (AEW).

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

NXT‏ (2020–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

באירוע NXT TakeOver 31, שנערך ב-4 באוקטובר 2020, אייזיאה "סוורב" סקוט התמודד מול סנטוס אסקובר על אליפות ה-NXT במשקל קל, כשבמהלך הקרב, חואקין ויילד וראול מנדוזה ניסו להפריע לטובת חברם ומנהיגם לקבוצת לגאדו דל פנטסמה, אסקובר, אך האחרונים סוכלו על ידי אשנטה "תי" אדוניס, שנחלץ לעזרת סקוט. לעומת זאת, סקוט הפסיד לבסוף לאסקובר. בינואר 2021, סקט הצטוות לשורות ג'ייק אטלס בטורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס. השניים הודחו כבר בסיבוב הראשון על ידי הזוכים בטורניר, MSK (נאש קרטר ווס לי), כשלאחר הפסדם הם החלו להתווכח ביניהם. ב-17 בפברואר בפרק של התוכנית NXT, סקוט תקף את ליאון ראף לאחר שהפסיד לאחרון, צעד שביסס את דמותו כרעה.

סקוט וראף המשיכו לנהל את הפיוד ביניהם, כשהיריבות ביניהם הגיעה לסיומה ב-4 במאי בפרק של התוכנית NXT בקרב ספירות בכל מקום, שבו סקוט ניצח את ראף לאחר הפרעה מצד AJ פרנסיס, שערך את הבכורה שלו. לאחר הקרב, מי שהצטרף לסקוט ופרנסיס היו אשנטה "תי" אדוניס ובריאנה ברנדי. שבוע לאחר מכן בתוכנית, פרנסיס וברנדי הוצגו בשמות הבמה טופ דולה ובי-פאב, בהתאמה; בנוסף, שם הקבוצה הוצג כ-Hit Row. ב-18 במאי בפרק של התוכנית NXT, אדוניס וטופ דולה ערכו את קרב הבכורה שלהם כצמד, כאשר הם גברו על ארייה דבארי וטוני ניס. ב-29 ביוני בפרק של התוכנית NXT, סקוט ניצח את ברונסון ריד וכתוצאה מכך זכה באליפות צפון אמריקה של NXT. שבועיים לאחר מכן, הם התעמתו עם סנטוס אסקובר וקבוצת לגאדו דל פנטסמה אותה מנהיג האחרון.

סמאקדאון (2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-1 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון כחלק מהדראפט, הקבוצה הועברה למותג סמאקדאון. ב-12 באוקטובר בפרק של התוכנית NXT 2.0, סקוט הצליח להגן על תוארו בהצלחה מול סנטוס אסקובר; לעומת זאת, לאחר הקרב כרמלו הייס שעזר לסקוט לבלום את מתקפותיהם של קבוצת לגאדו דל פנטסמה, תקף את סקוט ופדה עליו את חוזה שקיבל בזכייתו במסגרת טורניר הפריצה של NXT, שהקנה לו חוזה ובו הזכות להתמודד על אליפות במותג לבחירתו. בקרב ביניהם, סקוט איבד את התואר לאותו הייס, הפסד שקטע תקופת כהונה של 105 ימים כאלוף. הקבוצה ערכה את הבכורה שלה במותג סמאקדאון ב-22 באוקטובר, כאשר סקוט וטופ דולה גברו על צמד מקומיים. ב-4 בנובמבר, בי-פאב שוחררה מהחוזה שלה.[1] אדוניס, דולה וסקוט שוחררו גם הם מהארגון ב-18 בנובמבר,[2] צעד שהוביל לפירוק הקבוצה באופן רשמי.

ארגונים עצמאיים (2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שלושה חודשים משחרורם בחוזה מה-WWE, קבוצת Hit Row התאחדה בארגון עצמאי בשם MCW Pro Wrestling תחת שם חדש HitMakerZ במסגרת מופע, שהתקיים ב-19 במרץ 2022 במרילנד. האיחוד כלל את כל חברי הקבוצה, למעט "סוורב" סקוט, שכבר היה חתום על חוזה בארגון All Elite Wrestling‏ (AEW). ב-6 באוגוסט 2022, טופ דולה ערך את החזרה שלו לארגון ההיאבקות Coastal Championship Wrestling תחת שם הבמה ¢FRAN.

החזרה ל-WWE‏ (2022–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-12 באוגוסט בפרק של התוכנית סמאקדאון, קבוצת Hit Row, ללא סקוט, חזרה ל-WWE כאשר טופ דולה ואשנטה "תי" אדוניס גברו על שני מתאבקים מקומיים. בתקופה שבאה לאחר מכן, הקבוצה נכנסה לפיוד עם קבוצת Maximum Male Models (מאסה ומנסור), כאשר הם ניצחו את האחרונים ב-2 בספטמבר.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]