לדלג לתוכן

ItaloBrothers

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ItaloBrothers
מקום הקמה נורדורן עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2005 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מוזיקת טראנס, ג'אמפסטייל, טרופיקל האוס, דיפ האוס, סלאפ האוס, יורודאנס, האנדס אפ, אלקטרוניקה, איטלו דאנס, טכנו, הארדסטייל עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים זולנד רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
חברים
מתיאס מטן
כריסטיאן סנדברג
האנו לוזה
דיטמר פולמן
חברים לשעבר
זכריה אדריאן
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ItaloBrothers היא להקת דאנס גרמנית שנוסדה בשנת 2005. הלהקה מורכבת מהסולן מתיאס מטן, כריסטיאן סנדברג, האנו לוזה ודיטמר פולמן.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-25 בספטמבר 2009 הוציאה הלהקה את הסינגל "Stamp on the Ground", שהגיע בשיאו למקום ה-11 בנורווגיה ולמקום ה-14 בדנמרק. כמו כן, זכה הסינגל בתואר הקלטה מסוג פלטינה כפולה מ-GLF ו-IFPI Danmark.

אלבום האולפן הראשון של ההלקה, Stamp! יצא ב-10 בדצמבר 2010.

בשיתוף פעולה עם Carlprit (אנ') הוציאה הלהקה ב-25 בנובמבר 2011 את הסינגל "Boom", שזכה בתואר הקלטה מסוג זהב מ-IFPI Danmark.

ב-27 ביולי 2012 הוציאה הלהקה את הסינגל "My Life Is a Party", שבשיאו הגיע למקום ה-18 באוסטריה, למקום ה-43 בגרמניה ולמקום ה-34 בוולוניה. כמו כן, הסינגל זכה בתואר הקלטה מסוג זהב ותואר הקלטה מסוג פלטינה מ-IFPI Danmark.

ב-15 במרץ 2013, הלהקה הוציאה את הסינגל "This Is Nightlife". הסינגל הגיע בשיאו למקום ה-24 בצרפת ולמקום ה-13 בפינלנד. כמו כן, הסינגל זכה בתואר הקלטה מסוג פלטינה מ-IFPI Danmark.

ב-24 באפריל 2015, הלהקה הוציאה, בשיתוף פעולה עם מרטין טונגבאג (אנ'), את הסינגל "Springfield". הסינגל הגיע בשיאו למקום השלישי בפינלנד, למקום ה-22 בנורווגיה ולמקום ה-51 בשוודיה. כמו כן, הסינגל זכה בתואר הקלטה מסוג פלטינה משולשת מ-IFPI Norge.

ב-28 ביולי 2017 יצא הסינגל "Summer Air" של הלהקה, שהגיע בשיאו למקום השני בנורווגיה, למקום השישי בפינלנד ולמקום העשירי בשוודיה. כמו כן, הסינגל זכה במספר תוארי הקלטה, כולל תואר הקלטה מסוג זהב מ-Music Canada ותואר הקלטה מסוג פלטינה מ-BVMI.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ItaloBrothers בוויקישיתוף