Projects in the Jungle

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Projects in the Jungle
אלבום אולפן מאת פנטרה
יצא לאור 1984
סוגה גלאם מטאל, הבי מטאל
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך 35:47
חברת תקליטים מטאל מאג'יק רקורדס
הפקה ג'רי אבוט
כרונולוגיית אלבומים של פנטרה
Metal Magic
(1983)
Projects in the Jungle
(1984)
I Am the Night
(1985)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Projects in the Jungle ("פרויקטים בג'ונגל") הוא אלבום האולפן השני של להקת המטאל האמריקאית פנטרה. האלבום יצא לאור בשנת 1984 תחת חברת התקליטים העצמאית מטאל מג'יק, אשר שייכת לג'רי אבוט, אביהם של חברי הלהקה ויני פול ודיימבאג דארל, מפיק וכותב שירים בסגנון קאנטרי, אשר תפקד גם כאמרגן הלהקה וגם כמפיק האלבומים העצמאיים שלה, תחת השם "The Elder"/"The Eldn" ("הבכיר"/"המבוגר"). הקלטות האלבום בוצעו באולפני פנטגו, שנמצאים בעיירה פנטגו, בטקסס, ארצות הברית.

אלבומה השני של פנטרה ממשיך את סגנון הגלאם מטאל/הארד רוק אותו התחילו לעשות באלבומם הראשון, אך ניתן לראות בבהירות מאפיינים של רוק ומטאל כבדים ומלודים יותר אשר נכנסים אל השירים. לצד מספר שירים אשר בהם ניתן למצוא מאפיינים מסגנון הפופ כגון "Takin' My Life", קיימים שירים כגון שיר הנושא של האלבום והשיר "Heavy Metal Rules" משתמשים באלמנטים הקיימים בסגנון ההבי מטאל. כמו כן, השיר "Blue Light Turnin' Red" - כולו כשיר המפורסם "Eruption" של להקת הרוק ואן היילן - הוא סולו ארוך, ללא מילים או מבנה השיר בסיסי הקיים בסגנון המוזיקה מסוג זה. טיעון זה רק מחזק ומאשש את הדעה הרווחת, אשר גורסת כי הכיוון הסגנון הכללי אליו מתקדם האלבום הוא מלודי יותר וכבד יותר מקודמו.

רשימת שירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. "All Over Tonight" - ‏3:36
  2. "Out for Blood" - ‏3:09
  3. "Blue Light Turnin' Red" - ‏1:38
  4. "Like Fire" - ‏4:01
  5. "In Over My Head" - ‏3:58
  6. "Projects in the Jungle" - ‏3:05
  7. "Heavy Metal Rules" - ‏4:18
  8. "Only a Heartbeat Away" – ‏4:01
  9. "Killers" - ‏3:30
  10. "Takin' My Life" - ‏4:31

מבצעים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סולן הלהקה - אשר נכתב בקרדיטים של האלבום הקודם כ"טרי גלייז"(Terry Glaze) - שונה, ומהאלבום הנוכחי והלאה הוא צוין בקרדיטים כטרנס לי.
  • שמותיהם של רקס בראון, ויני פול ודיימבאג דארל נכתבו בקרדיטים באלבום בתור "רקסס רוקר" (Rexx Rocker), וינס אבוט (Vince Abbott) ודארל אבוט (Darrell Abbott) בהתאמה.
  • קליפ ראשון יוצא ללהקה, לשיר "All Over Tonight".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]