Rakkaudesta lajiin

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Rakkaudesta lajiin"
סינגל בביצוע אוולינה בהשתתפות אוויל סטו
מתוך האלבום 24K
יצא לאור 22 במאי 2015
פורמט הורדה דיגיטלית
הוקלט 2014-15
סוגה פופ
שפה פינית
אורך 3:16
חברת תקליטים יוניברסל • אם-אייזי מיוזיק
כתיבה אוולינה, טומי לייקה
הפקה אנרי לאנץ
כרונולוגיית סינגלים של אוולינה
"Rakkaudesta lajiin"
(2015)
"Vuoristorataa"
(2015)
כרונולוגיית סינגלים של אוויל סטו
"DMT-8"
(2015)
"Rakkaudesta lajiin"
(2015)
"Paperii"
(2016)

Rakkaudesta lajiinעבריתאוהבת בשביל הספורט) הוא סינגל הבכורה של הזמרת הפינית אוולינה, בשיתוף הראפר הפיני אוויל סטו. הסינגל יצא לאור ב-22 במאי 2015, תחת חסותן של חברות התקליטים יוניברסל מיוזיק גרופ ואם-אייזי מיוזיק, כסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה שלה, 24K.

הסינגל יצא לאור באותו תאריך ביחד עם סינגל נוסף, "Vuoristorataa". את שני הסינגלים איגדה אוולינה לסינגל אחד תחת שני השמות של שניהם, ושניהם יצאו כסינגל הבכורה שלה.

שני הסינגלים לא הצליחו להיכנס למצעד הפיני הרשמי, והפכו ליחידים של אוולינה שלא הצליחו לעשות זאת.[1]

רקע וכתיבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

את השיר כתבה אוולינה עם טומי לייקה, והוא הופק על ידי אנרי לאנץ. כיוון שיצא עם סינגל נוסף באותו תאריך, החליטה אוולינה לאגד את השניים בעטיפה ובשם אחד. בעטיפה ניתן לראות את שני שמות הסינגלים, כאשר מאחוריהם אוולינה מופיעה בצבעים דהויים.

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הווידאו קליפ הנלווה שצולם לשיר הועלה לערוץ ה-Vevo של אוולינה כבר ביום שהוכרז כסינגל רשמי ביחד עם, "Vuoristorataa". בקליפ אוולינה רוקדת בחדרים חשוכים, ובין לבין ניתן לראותה חובשת מסיכה שחורה שמכסה את כל פרצופה ומדי פעם מנצנצת בגלל התאורה שבאותו חדר. לבסוף, ניתן לראות את אוויל סטו חובש כובע גרב שחור, שר את השיר, כשהוא יושב על כיסא.

מונה הצפיות של הווידאו קליפ נכון לאוקטובר 2017, עולה על למעלה ממיליון צפיות,[2] דבר אשר הופך אותו לחמישי הנצפה ביותר של אוולינה.[3]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]