The Makings of Me

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
The Makings of Me
אלבום אולפן מאת מוניקה
יצא לאור 3 באוקטובר 2006
הוקלט 2003–2006
סוגה R&Bהיפ-הופ
שפה אנגלית
אורך 40:01
חברת תקליטים ג'יי
הפקה מפיקים שונים
כרונולוגיית אלבומים של מוניקה
Dance Vault Remixes: Get It Off/Knock Knock
(2004)
The Makings of Me
(2006)
Still Standing
(2010)
סינגלים מ-The Makings of Me
  1. "Everytime tha Beat Drop"
    תאריך יציאה: 24 ביולי 2006
  2. "A Dozen Roses (You Remind Me)"
    תאריך יציאה: 10 באוקטובר 2006
  3. "Sideline Ho"
    תאריך יציאה: 5 בפברואר 2007
  4. "Hell No (Leave Home)"
    תאריך יציאה: 14 במאי 2007

The Makings of Meעברית: התיקונים שלי) הוא אלבומה החמישי של הזמרת מוניקה, אשר יצא ב-3 באוקטובר 2006 על ידי ג'יי רקורדס בארצות הברית.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מבחינה מוזיקלית האלבום מכיל מוזיקת היפ-הופ, גוספל ושירים הדומים בסגנונם לשירים מאלבומה הקודם. מונקיה אמרה כי אלבום זה הוא סוג של המשך לאלבומה הקודם והמטרה שלה הוא שישמע אינטימי כמו אלבומה הקודם ודומה לו מוזיקלית. על האלבום עבדו מספר רב של מפיקים, חלקם מפיקים שעבדו איתה על אלבומיה הקודמים כמו מיסי אליוט, ג'רמיין דופרי ובראיין מייקל קוקס לצד מפיקים חדשים כמו דה אנדרדוגס, טאנק ושון גרט.

האלבום קיבל ברובו ביקורות חיוביות ממבקרי המוזיקה אשר שיבחו את הביצועים הקוליים של מוניקה וטענו כי האלבום "תוספת ראויה לקטלוג שלה". הרבה מהביקורות החיוביות היו כלפי סינגל הבכורה של האלבום "Everytime tha Beat Drop" אשר הרבה מבקרים שיבחו אותו על הפקתו ועל השפעותיו המוזיקליות. האלבום הגיע בשיאו למקום ה-8 בארצות הברית ולמקום הראשון במצעד אלבומי ה-R&B/היפ-הופ ובכך הפך לאלבום הראשון שלה שעושה זאת. הוא מכר 93 אלף עותקים בשבוע הראשון ליציאתו ובכך הפך לאלבומה הראשון של הזמרת שלא מכר מעל 100 אלף עותקים בשבוע הראשון ליציאתו במדינה מאז אלבום הבכורה שלה והיה גם לאלבום הראשון שלה שלא הגיע לעמד פלטינה במדינה.

מתוך האלבום יצאו 4 סינגלים: "Everytime tha Beat Drop" בשיתוף עם ההרכב Dem Franchize Boyz. הוא נכנס למקום ה-48 בארצות הברית ובכך הפך לשיר היחדי מהאלבום שנכנס למצעד האמריקאי. לאחר מכן יצאו הסינגלים "A Dozen Roses (You Remind Me)" ו-"Sideline Ho" אשר נכשלו גם בשאר העולם וגם גם הסינגל הרביעי מהאלבום. בתגובה לחוסר הצלחת האלבום ושיריו מוניקה טענה כי מה שהוביל לכך היה חוסר בקידום האלבום ושיריו. האלבום קיבל מועמדות לפרס אלבום ה-R&B/נשמה הנשי הטוב ביותר בטקס פרסי הנשמה. האלבום יצא לאור מחדש באפריל 2007 וכלל רינגטונים לשיר "The First Night", רקעים בחינם לטלפון, וכרטיס למופע שלה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]