משתמש:עידו הרטוגזון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סטודנט ויוצר יליד 1978 ממרכז הארץ. ויקיפדיה היא בעיני אחד מהפרוייקטים הנפלאים ביותר ברשת ובכלל. אני אומנם לא מספיק לתרום הרבה כל כך כמו חלק מהכותבים המסורים של האינציקלופדיה החופשית, אבל אני מקווה שתרמתי מעט למודעות לנושא בכתבה שפרסמתי בנושא הויקיפדיה באתר נענע.

כשיש לי קצת זמן פנוי, אני משתדל להושיב את עצמי ליד המחשב ולכתוב משהו לויקיפדיה. עד עכשיו לקחתי על עצמי לכתוב בעיקר על קולנוע וקולנוע שוליים. בניגוד לאחרים אני כותב על דברים שכיף לי לכתוב עליהם (בדרך כלל כל מיני חנטרישים וחוליגנים שלא היו מוצאים את מקומם בבריטניקה, אבל מוצאים את מקומם בפנתיאון שלי) ולא לוקח על עצמי כמשימה לכתוב על גיאולוגיה כי אין על זה מספיק מאמרים כמו אנשים אחרים שהקימו פרוייקטים חשובים שחלילה לי לזלזל בהם כמו ויקיפדיה:פרויקט "בית השיטה" או מיזם אי הפסחא. גם ככה יש מספיק נושאים מעניינים וחשובים לכתוב עליהם, בשביל להתחיל להתרכז בדברים המשעממים. ואולי אני סתם אגואיסט. אבל ברמה נסבלת, חייבים להודות.

הויקיפדיה העברית מתפתחת נורא יפה, וזה מתחיל להלחיץ אותי שבקרוב כבר יהיה בלתי אפשרי למצוא ערכים פנויים וכפיים לכתוב. בינתיים בכל אופן, יכולתי להנות מהעובדה שלא הרבה כותבים על קולנוע שוליים ולכתוב את הערך על כמה מהיוצרים האהובים עלי בתחום הקולנוע. בעתיד אני מקווה לעבור לנושאים איזוטרים נוספים, אם כי יש לציין כי אלו נחטפים במהרה באיזור. בקרוב ויקיפדיה תהיה כבר ילדה גדולה!!!

בין הערכים שכתבתי היו: הרשל גורדון לואיס, גור, ג'ון ווטרס, טרומה, הידאקי אנו, ניאון גנסיס אוונגליון, פול ורהובן ותורת השמיטות.