Younger Brother

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Younger Brother
מוקד פעילות בריטניה
תקופת הפעילות מ-2003
סוגה מוזיקה פסיכדלית
מוזיקה אלקטרונית
טראנס
חברת תקליטים Twisted Records
youngerbrother.co.uk
חברים
סיימון פוספורד
בנג'י ווהאן
רו קמפבל
מרק בראונסטיין
טום המילטון
ג'ו רוסו
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Younger Brother (בעברית: אח צעיר) הוא הרכב מוזיקה אלקטרונית שהוקם בשנת 2003 עי"י סיימון פוספורד (Hallucinogen) ובנג'י ווהן (Prometheus). אלבום הבכורה שלהם A Flock of Bleeps הופץ בשנת 2003 ובעקבותיו הופץ האלבום השני The Last Days Of Gravity בשנת 2007. אחרי שיצרו רמיקס למטרות צדקה סיימון פוספורד ובנג'י ווהן החליטו להיפגש בסטודיו וליצור מוזיקה אלקטרונית "לא מוגדרת". אלבום הבכורה שלהם A Flock of Bleeps הופץ על ידי Twisted Records בשנת 2003 נהפך לקלאסיקת פולחן בסצנת המוזיקה האלקטרונית וכולל טרקים כמו 'Crumblenaut' ו-'Finger'. הטרקים האלו הובילו לביקוש לראות את ההרכב בהופעה חיה.

ללא להקה לצידם הם החליטו לנגן בכלי נגינה בעצמם ולגייס את חברם הוותיק רו קמפבל מקים ההרכב Leftfield בתור הוואקליסט של ההרכב. אלבום התוצאה היה The Last Days Of Gravity (עם עטיפה שנעשתה עי"י סטורם ת'ורג'רסון שהתכתב עם אלבומים של להקות כמו פינק פלויד ולד זפלין). הפצתו של האלבום בשנת 2007 גרמה לכך שכמעט החמיץ את המועמדות לפרס מרקיורי למוזיקה בשנת 2008.

ההרכב התחיל להופיע בהופעות חיות בשם "Younger Brother Live" בהרכב הכולל את מרק בראונסטיין על גיטרת הבאס, טום המילטון על הגיטרה ואת ג'ו רוסו על התופים.

שם ההרכב לקוח מנבואה של Koguis, ה-Koguis מחשיבים את עצמם כאח בוגר ואומרים שהשמדת כדור הארץ וסביבתו תעשה עי"י אנשי מערב שנקראים Younger Brother. סיימון פוספורד ובנג'י ווהן תיארו את זה ב-Twisted DVD ששוחרר בשנת 2007 במהלך ריאיון. חלקים מהנבואה אפשר למצוא בשיר "Scanner".

דיסקוגרפיה:

2003 - A Flock Of Bleeps

2007 - The Last Days Of Gravity

2011 - Vaccine

2014 - Vaccine Electronic

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]