וילפרדו קבאז'רו – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
Israel t9 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 37: שורה 37:
[[קטגוריה:שוערי כדורגל]]
[[קטגוריה:שוערי כדורגל]]
[[קטגוריה:אלופים אולימפיים מארגנטינה]]
[[קטגוריה:אלופים אולימפיים מארגנטינה]]
[[קטגוריה:כדורגלני אלש]]
[[קטגוריה:כדורגלני מאלגה]]
[[קטגוריה:כדורגלני מאלגה]]

גרסה מ־19:55, 1 בדצמבר 2013

תבנית:כדורגלן

וילפרדו דניאל קבאז'רוספרדית: Wilfredo Daniel Caballero; נולד ב-28 בספטמבר 1981 בסנטה אלנה שבפרובינציית אנטרה ריוס, ארגנטינה) הוא כדורגלן ארגנטינאי המשמש כשוערה של קבוצת מלאגה מליגת העל הספרדית. קבאז'רו, המכונה וילי (Willy) מחזיק בדרכון ספרדי.

קריירה

קבאז'רו גדל במחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס. הוא ערך את הופעת הבכורה במדי הקבוצה הבוגרת ב-5 בפברואר 2002 במשחקה של בוקה ג'וניורס מול ניואל'ס אולד בויס. הוא שימש כמחליפו של רוברטו אבודנסיירי וערך 15 הופעות במדי הקבוצה בטרם עבר בשנת 2004 לאלצ'ה, במדיה הפך לאחד השוערים הטובים בליגה הספרדית השנייה. למרות התעניינות מצידן של קבוצות מהליגה הראשונה, נותר קבאז'רו בקבוצה.

ב-2006 חזר לארגנטינה והצטרף לארסנל דה סראנדי בה שיחק במשך טורניר אחד (הליגה הארגנטינאית מחולקת לשני טורנירים) וזאת בשל סיבות אישיות. ב-2007 חזר לאלצ'ה ושימש כשוערה הראשון של הקבוצה. בשנת 2011 עבר ווילי לקבוצת מלאגה הספרדית, והיה שותף לעלייתה ההיסטורית של הקבוצה לרבע גמר ליגת האלופות בעונת 2012/2013.

נבחרת

קבאז'רו היה שותף לזכייתה של ארגנטינה הצעירה במונדיאל הנוער בשנת 2001. הוא היה בסגל הנבחרת האולימפית אשר זכתה במדליית הזהב באולימפיאדת אתונה (2004).

קישורים חיצוניים