ויקיפדיה:בקשות להרשאת עורך ממשק – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תגית: שוחזרה
תגית: שוחזרה
שורה 14: שורה 14:


{{בוצע}} [[משתמש:Mod|Mod]], שים לפני עריכה של שינויי JS בממשק שהם משפיעים על עורכים רבים ונדרשת זהירות ובדיקה לפני שמירה. בהצלחה, [[משתמש:ערן|ערן]] - [[שיחת משתמש:ערן|שיחה]] 11:20, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
{{בוצע}} [[משתמש:Mod|Mod]], שים לפני עריכה של שינויי JS בממשק שהם משפיעים על עורכים רבים ונדרשת זהירות ובדיקה לפני שמירה. בהצלחה, [[משתמש:ערן|ערן]] - [[שיחת משתמש:ערן|שיחה]] 11:20, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
:כמובן. תודה רבה. [[משתמש:Mod|Mod]] - [[שיחת משתמש:Mod|שיחה]] 11:21, 20 בספטמבר 2021 (IDT)

גרסה מ־11:21, 20 בספטמבר 2021

דף זה מיועד לבקשות לקבלת הרשאת עורך ממשק, הרשאה המיועדת עבור משתמשים העוסקים בעריכות במרחב מדיה ויקי, בכללן הודעות מערכת, דפי סגנון, סקריפטים, וגאדג'טים.

הבקשות יטופלו על ידי הבירוקרטים. לפני פתיחת דיון חדש, אנא בדקו שאתם אכן מתאימים להרשאה.

הסרת הרשאה: אם לדעתכם נעשה שימוש לא ראוי בהרשאת עורך ממשק, פתחו פסקה חדשה ונמקו מדוע לדעתכם יש לשלול אותה מהוויקיפד או הוויקיפדית המחזיקים בה. כשהבקשה נראית סבירה רצוי להסיר את ההרשאה בהקדם, ולהחזירה או לא להחזירה בתום הדיון.

הרשאה למפעילי מערכת: מפעילים שזקוקים להרשאה יפרסמו בדף הזה את ההצהרה הבאה: אני יודע/ת לתכנת ב-js וב-css (או אחד מהם, לפי הידע של המבקשים). אני מודע/ת לכך שעלי להיזהר באבטחת חשבוני. ההרשאה תוענק באופן אוטומטי על ידי הבירוקרטים.

רשימת בעלי ההרשאה

לפתיחת בקשה חדשה לחצו כאן


בקשות

הסיבה לבקשת הרשאת עורך ממשק: בכדי לתקן ולהוסיף לבוקמרקלט קישורים חיצוניים ובהמשך בדברים אחרים. יש את הידע והיכולת ב-js ו-regex, ולצערי גם ב-css במידת הצורך. Mod - שיחה 10:18, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

האם תוכל להדגים תיקונים שברצונך לבצע? דגש - שיחה 10:51, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]
להוסיף ל-walla עבור שם העורך בדפים מסויימים
{ telem: '.author > div', match: /^([^\|]*)/ }
לשנות ב-one את העורך והתאריך בעקבות שינוי באתר שלהם
{ elem: ".article-credit", match: /^.*$/gm, remove: ["מאת מערכת ONE", "מאת ", "מערכת ONE", "</a>"] },
{ elem: ".article-credit > time", date: '/' }
בנוסף להוסיף חוקיות עבור sport1.maariv.co.il, ויש עוד שני אתרים שהציק לי בעבר שחסרים שאני לא זוכר אותם כרגע, אבל בהמשך ארצה להוסיף ולתקן גם אותם, ומאמין שאתקל בהם בעתיד הקרוב. Mod - שיחה 11:02, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

בוצע בוצע Mod, שים לפני עריכה של שינויי JS בממשק שהם משפיעים על עורכים רבים ונדרשת זהירות ובדיקה לפני שמירה. בהצלחה, ערן - שיחה 11:20, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

כמובן. תודה רבה. Mod - שיחה 11:21, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]