זומביט – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
גילגמש (שיחה | תרומות)
מ שוחזר מעריכה של בלה בלה בלה בלה בלה (שיחה) לעריכה האחרונה של [[משתמש:דוד שי
שורה 4: שורה 4:
== העונה הנוכחית ==
== העונה הנוכחית ==


העונה הנוכחית של זומביט מתמקדת בתחקירים העוסקים בהתמודדות של כולנו מול עולם המחשב. בין השאר נערכו עד כה תחקירים בנושאים הבאים: עמדת [[משרד התקשורת]] לגבי שימוש ב[[VOIP]], ארגון ה[[BSA]] הישראלי, ההשתתפות הישראלית ב[[ועידת תוניס]] ועוד.
העונה הנוכחית של זומביט מתמקדת בתחקירים העוסקים בהתמודדות של כולנו מול עולם המחשב. בין השאר נערכו עד כה תחקירים בנושאים הבאים: עמדת [[משרד התקשורת]] לגבי שימוש ב[[VOIP]], ארגון ה-[[BSA]] הישראלי, ההשתתפות הישראלית ב[[ועידת תוניס]] ועוד.
כמו כן מתמדקת העונה הנוכחית באופן בו יראה העתיד שלנו תחת הכותרת "העתיד כבר כאן". עד כה עסקה הפינה בנושאים כמו [[סייבורג|סייבורגים]], [[טלפורטינג]], מכוניות המונעות ב[[מימן]] ונושאים נוספים.
כמו כן מתמדקת העונה הנוכחית באופן בו יראה העתיד שלנו תחת הכותרת "העתיד כבר כאן". עד כה עסקה הפינה בנושאים כמו [[סייבורג|סייבורגים]], [[טלפורטינג]], מכוניות המונעות ב[[מימן]] ונושאים נוספים.



גרסה מ־02:33, 7 בינואר 2006

לוגו זומביט און-ליין

זומביט הוא מגזין מחשבים ותיק מבית הטלוויזיה החינוכית בהנחיית גל נדיבי. התוכנית עוסקת בעולם המחשבים והתקשורת ומביאה את החידושים האחרונים בתחום הגאדג'טים והטכנולוגיה. התוכנית כוללת פינות בנושאים שונים וביניהם פינת תמיכה, פינת חידושים טכנולוגיים, פינת משחקי מחשב, פינת תחקירים ופינת הגאדג'טים.

העונה הנוכחית

העונה הנוכחית של זומביט מתמקדת בתחקירים העוסקים בהתמודדות של כולנו מול עולם המחשב. בין השאר נערכו עד כה תחקירים בנושאים הבאים: עמדת משרד התקשורת לגבי שימוש בVOIP, ארגון ה-BSA הישראלי, ההשתתפות הישראלית בועידת תוניס ועוד. כמו כן מתמדקת העונה הנוכחית באופן בו יראה העתיד שלנו תחת הכותרת "העתיד כבר כאן". עד כה עסקה הפינה בנושאים כמו סייבורגים, טלפורטינג, מכוניות המונעות במימן ונושאים נוספים.

מנחי התוכנית

  • גל נדיבי - מנחה ראשי, מגיש את חדשות המחשבים - תקציר האירועים החשובים שהתרחשו בעולם המחשבים בשבוע החולף.
  • דרור גלוברמן - מגיש פינת התחקירים ועורך מוסף "און-ליין" במעריב.
  • נמרוד בן משה - מגיש פינת "העתיד כבר כאן" וכתב בוואלה.
  • אביב הוד - מכונה "הדוקטור", מגיש פינת התמיכה, כותב במעריב.
  • שרון טייכר - סטנדפיסט, מגיש פינת הגאדג'טים.

קישורים חיצוניים