לבן (מאכל) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Arachniopsis (שיחה | תרומות)
מאין תקציר עריכה
Arachniopsis (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
[[קובץ:GILTNUVA.JPG|שמאל|ממוזער|250px|לבן של תנובה מסוג גיל]]'''לבֶּן''' הוא [[מוצר חלב]] ניגר על בסיס חלב מוחמץ על-ידי חיידקי [[חומצת חלב]]. ללבן מרקם נוזלי עד קרוש והוא בעל טעם חמצמץ. ב[[ישראל]] הלבן נמכר בשלוש דרגות שומן: 1.5% (רוויון), 3% (גיל) ו-4.5% (אשל). הלבן הוא מוצר הנמצא תחת פיקוח מחירים של [[משרד החקלאות]]. בשונה מן היוגורט ובדומה לשמנת החמוצה, הכנת הלבן מתבצעת ע"י התססת חלב באמצעות חיידקים מזופיליים בטמפרטורת החדר. ללבן ארומה שונה מן היוגורט אך דומה לשמנת החמוצה.
{{אין תמונה}}
'''לבֶּן''' הוא [[מוצר חלב]] ניגר על בסיס חלב מוחמץ על-ידי חיידקי [[חומצת חלב]]. ללבן מרקם נוזלי עד קרוש והוא בעל טעם חמצמץ. ב[[ישראל]] הלבן נמכר בשלוש דרגות שומן: 1.5% (רוויון), 3% (גיל) ו-4.5% (אשל). הלבן הוא מוצר הנמצא תחת פיקוח מחירים של [[משרד החקלאות]]. בשונה מן היוגורט ובדומה לשמנת החמוצה, הכנת הלבן מתבצעת ע"י התססת חלב באמצעות חיידקים מזופיליים בטמפרטורת החדר. ללבן ארומה שונה מן היוגורט אך דומה לשמנת החמוצה.





גרסה מ־23:10, 22 באוקטובר 2010

לבן של תנובה מסוג גיל

לבֶּן הוא מוצר חלב ניגר על בסיס חלב מוחמץ על-ידי חיידקי חומצת חלב. ללבן מרקם נוזלי עד קרוש והוא בעל טעם חמצמץ. בישראל הלבן נמכר בשלוש דרגות שומן: 1.5% (רוויון), 3% (גיל) ו-4.5% (אשל). הלבן הוא מוצר הנמצא תחת פיקוח מחירים של משרד החקלאות. בשונה מן היוגורט ובדומה לשמנת החמוצה, הכנת הלבן מתבצעת ע"י התססת חלב באמצעות חיידקים מזופיליים בטמפרטורת החדר. ללבן ארומה שונה מן היוגורט אך דומה לשמנת החמוצה.


ערך זה הוא קצרמר בנושא מזון. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.