עופר בן שבת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עופר בן שבת
לידה 14 ביוני 1979 (בן 44)
אַשְׁדּוֹד, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עופר בן שבת (נולד ב-14 ביוני 1979) הוא סטנדאפיסט, בדרן, תסריטאי, מחזאי, שחקן, במאי וכוכב רשת ישראלי. חלק מן הצמד הקומי "עופר ומאור", ביחד עם מאור הרוש.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק בטלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תפקידו הראשון בקולנוע ובמשחק בכלל היה בשנת 2000, בסרט "הבן שלי" שביים יונתן גורפינקל. תפקידו השני בקולנוע היה בסרט "דמיונות" משנת 2007 שביימו נמרוד עציון-קורן וסער לחמי.

בשנת 2005 זכה בפרס המחזאי הטוב ביותר באוניברסיטת תל אביב על קומדיה שכתב "חבל על מי שחי".

בשנת 2012 הגיש פינה קומית בתוכנית "שישי עם טל ברמן" ששודרה בערוץ הראשון.

החל משנת 2013 משתתף בתוכנית הסטנדאפ לילדים "הצחוקייה" ביחד עם שותפו הקומי מאור הרוש. בשנת 2013 השתתף כמותח שבועי בתוכנית "אמבוש" ששודרה בערוץ 10.

בשנת 2014 השתתף בתפקיד אורח בסדרות "הקלמרים" ו"זגורי אימפריה" של HOT.

החל מ-2014 מגלם את הנער העברי האמיץ פרץ, בסדרה של ערוץ מאיר לילדים "עלילות ארץ גושן".

בשנת 2015 השתתף בסדרה "רון" של Yes Comedy. בשנת 2016 השתתף בסדרה "מיסטר צ'יפס" בתפקיד אורח ובסדרה "המועדון עם שחר חסון" כסטנדאפיסט מתחלף. בשנת 2017 החל להשתתף ביחד עם שותפו הקומי מאור הרוש בסדרה OMG שמשודרת בערוץ KIDZ.

שיחק במספר סרטי קולנוע חרדי כמו "כוח זיקית" (4 חלקים מאת "האחים כהן וחצי", תפקיד ראשי), "רגע גורלי" (2 חלקים מאת "ניצוצות של קדושה", תפקיד משנה) ועוד.

בשנת 2022 התארח בסדרה שנות ה-90 בתפקיד הסגן של פרוספר עובד של פרוספר המנסה לפטר אותו כדי לקחת את תפקידו כמנהל על הצביעה בשייטת 13.

משחק על הבמה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"המופע של עופר ומאור" - מופע מערכוני נונסנס ביחד עם שותפו הקומי מאור הרוש, בשנת 2016 עשו מופע המשך בשם "הקומדי צחוק" אותו מריצים עד היום. עשה מופע יחיד בשם "הרב מצליח בן דור" (דמות קומית), לה גם פינה קבועה בוואלה תרבות (הפינה החלה בוואלה יהדות) וברדיו גלי ישראל הדמות הופיעה בפינות שונות בטלוויזיה . כתב קומדיה בשם "חבל על מי שחי" שזכתה בפרס השופטים. השתתף במופע "ויהי צחוק" עם מאור הרוש, מופע "הצחוקייה" ועוד. הופיע במועדוני הסטנדאפ: "דומינו גרוס", "קומדי-בר" ו"קאמל קומדי".

משחק ברשת[עריכת קוד מקור | עריכה]

בן שבת הוא יוטיובר ביחד עם שותפו הקומי מאור הרוש, ביחד הם יצרו ערוץ יוטיוב עם שלל פרודיות ומערכוני רשת. בנוסף יצר עם מאור הרוש מערכונים קומיים ל-Mako, נענע 10, פליקס ו-ynet.

השכלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

למד משחק, בימוי תיאטרון ובימוי קולנוע באוניברסיטת תל אביב, למד תסריטאות בבית הספר לתסריטאות של עידית שחורי ובסמינר לכתיבה של רוברט מקי "Story ו-Comedy".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]