שיחת משתמש:אופק קדימה צורן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת MediaWiki message delivery בנושא We sent you an e-mail

שביט מס[עריכת קוד מקור]

חג שמח ערכתי מעט את הערך של ראש העיר לשעבר והוא כמעט מוכן להעברה למרחב הערכים. ממליץ לעבור קצת על תחביר בערך והקשרים, ויהיה ניתן להעביר אותו בקרוב.פעיל למען זכויות אדם - שיחה 12:39, 24 באפריל 2019 (IDT)תגובה

שביט מס' 2[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: קישורים מחוץ לויקיפדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, פעיל למען זכויות אדם - שיחה 11:32, 25 באפריל 2019 (IDT)תגובה

שביט מס' 3[עריכת קוד מקור]

שלום אופק קדימה צורן,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "שביט מס" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:שביט מס.ייתכן שחלק מהבעיות בגינן הערך עדיין לא מתאים מוסברות בדף השיחה שיחת טיוטה:שביט מס. רצוי להמשיך את הדיון שם להבהרת נקודות בהן נדרש שיפור, דיון בהמשך העבודה, או ערעור על שיקול הדעת בהעברה.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
פעיל למען זכויות אדם - שיחה 11:34, 25 באפריל 2019 (IDT)תגובה

מדוע להוריד את עיסוקו של שביט מס כיום[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה לפני כמה זמן ערכת את הערך שיצרת על שביט מס וראיתי שהחלטת להוריד כבר מספר פעמים את עובדת היותו ממלא ראש המועצה כיום. אשמח לדעת מדוע עשית זאת. בברכה פעיל למען זכויות אדם - שיחה 13:57, 1 ביוני 2020 (IDT)/תגובה

שלום רב פעיל למען זכויות אדם ותודה על התרומה לעמוד.

1. הסיבה להסרה ששביט מס לא היה אף פעם סגן ראש המועצה. 2. משום מה גורם שאיננו מכירים אותו ביצע שינוים בעמוד שאינם נכונים עובדתית ולכן הוסרו מהערך. 3. לגבי המידע הקיים בעמוד - מכיוון שמדובר בראש מועצה לשעבר המידע לדעתנו חשוב ומראה על עשיתו של ראש המועצה לשעבר ברשות בה כיהן. 4. בעמוד יש לא מעט קישורים לעמודים חיצוניים. 5. נמשיך לעדכן את העמוד בתקווה שהשינויים שיבוצעו בו יתרמו למידע לציבור בקדימה-צורן ובישראל.

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello אופק קדימה צורן,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה