דרק דריימון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דרק דריימון
Derek Drymon
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 19 בנובמבר 1968 (בן 55)
מוריסטאון, ניו ג'רזי
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים
  • בית הספר לאמנויות חזותיות
  • תיכון ג'פרסון טאון עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דרק דריימוןאנגלית: Derek Drymon; נולד ב-19 בנובמבר 1968) הוא סופר אמריקאי ואמן סטוריבורד. דריימון עובד בהפקות סדרות אנימציה מצוירות רבות, בהן החיים המודרניים של רוקו, בובספוג מכנסמרובע והרפתקאות הזמן.

רקע אישי[עריכת קוד מקור | עריכה]

דריימון נולד במוריסטאון, ניו ג'רזי, עיירה קטנה בצפון רחוק ניו ג'רזי בשנת 1968. הוא למד בבתי ספר ציבוריים, והוא נהנה מציור ומספרי קומיקס. דריימון סיים את בית הספר התיכון Jefferson Township בשנת 1987. הוא למד בבית ספר לאמנות חזותית בניו יורק כדי להפוך למאייר. אחרי הקולג', הוא גויס על ידי דיסני בשביל תוכנית ההתמחות שלהם. עם סיום התוכנית חזר לניו ג'רזי ומשם לקליפורניה.

שנותיו המוקדמות בניקלודיאון[עריכת קוד מקור | עריכה]

דריימון התגלה על ידי ערוץ ניקלודיאון בשנת 1993. הוא עבר לקליפורניה על מנת לעבוד כאנימטור בניקלודיאון. באותה השנה, דריימון החל לעבוד גם כאמן התכנון וסופר לסדרה החיים המודרניים של רוקו. בתקופה זו פגש שניים ממעסיקיו העתידיים, טים היל וסטיבן הילנבורג. היל היה סופר ואמן, והילנבורג היה מפיק שותף ואחראי לתכנון. בשנת 1997, יצר הילנבורג את סדרת הטלוויזיה המצוירת בובספוג מכנסמרובע. דריימון ביצע תפקידים רבים בסדרה, היה סופר בכל הפרקים, ולאחר מכן לפקח על הבמאי ומפיק.

הפקה נוכחית[עריכת קוד מקור | עריכה]

כיום דריימון מפיק בערוץ Cartoon Network.

בשנת 2021 ביים את סרט האנימציה "מפלצת של מלון: הפוך על הפוך", החלק הרביעי בסדרת מפלצת של מלון.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]