לבבות הארגמן (סרט)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לבבות הארגמן
Purple Hearts
בימוי אליזבת אלן עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי איימי בער, לזלי מורגנשטיין עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט סופיה קרסון, ליז וו גרסיה, קייל ג'ארו עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה ישי סטון עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים סופיה קרסון
קאט קנינג
לינדן אשבי
ג'ון הרלן קים
ניקולס גאליצין
שוזן ג'ייקובס
אנתוני איפוליטו עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה טוני קנל, בלייק נילי עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Alloy Entertainment, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 29 ביולי 2022 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 122 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט רומנטי, סרט דרמה, music-themed film עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לבבות הארגמןאנגלית: Purple Hearts) הוא סרט דרמה רומנטית אמריקאי, שהופק עבור נטפליקס ובוים על ידי אליזבת אלן רוזנבאום. הוא מבוסס על רומן באותו שם מאת טס ווייקפילד.[1]

הסרט עלה לנטפליקס ב-29 ביולי 2022[2].

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קאסי סלזאר (סופיה קרסון) עובדת כמלצרית ומופיעה יחד עם להקתה, The Loyal בפאב מקומי באושנסייד. ערב אחד מגיעה לפאב חבורת נחתים, זמן קצר לפני שייצאו לסבב בעיראק. אחד מהם, לוק מורו (ניקולס גאליצין), מנסה לפלרטט עם קאסי, אך היא מבטלת אותו במהירות. למחרת מתגלה כי קאסי מאובחנת עם סוכרת מסוג 1 ונאבקת להשיג אינסולין, שלא מכוסה בביטוח הבריאות שלה ושהולך ואוזל. לוק עצמו מתמודד עם בעיות משלו: הוא חייב 15 אלף דולר לסוחר הסמים שלו לשעבר, ג'ונו. מאחר שהוא בנתק עם אביו, הוא מבקש מאחיו שיעזור לו, אך הוא נדחה.

קאסי פוגשת את פרנקי, חבר ילדות ושמשרת במחלקה יחד עם לוק, שיתחתן איתה לצורכי חוק וכדי שהיא תוכל ליהנות מביטוח הבריאות שמוקנה למי שנשוי לחיילי צבא ארצות הברית. פרנקי מסרב מאחר שהוא נמצא במערכת יחסים עם ריילי, ומתכנן להינשא לה. על אף שלוק שומע את השיחה ומסביר שזה מנוגד לחוק, הוא מבין שהנישואין יכולים לפתור את הבעיות שלו ושל קאסי, ומציע לה להתחתן איתו. הם מתכננים להתחתן ולהתגרש כעבור שנה, אחרי שלוק ישוב מעיראק.

פרנקי, העד בחתונה של השניים, מעניק לקאסי את הטבעת שקנה עבור ריילי, ומבקש ממנה שתשמור עליה עד שישוב מעיראק. הם נוסעים יחד עם המחלקה של לוק לבר ושם קאסי נכנסת לוויכוח עם אחד החיילים שהרים כוסית לכבוד "ציד ערבים". העניינים מתלהטים, וכדי להעמיד פנים שהם אוהבים, הם "מתפייסים". בלילה האחרון, כמו יתר הזוגות הנשואים, השניים מגיעים למוטל בעיירה ועל אף שלא גילו עניין זה בזו, הם מקיימים יחסים אינטימיים.

בבוקר למחרת, הנחתים עוזבים. קאסי ולוק שולחים מיילים האחד לשנייה בהם הם מספרים על עצמם וכן מקיימים שיחות וידאו וטלפון כדי למנוע חשד מצד הצבא. היא מספרת לו שהיא כתבה שיר שנקרא "תחזור הביתה" על הנחתים, ומבצעת את השיר בשיחת וידאו כדי לרומם את רוח החיילים אחרי יום קשה.

השיר הופך לפופולרי. ערב אחד, אחרי הופעה, קאסי מקבלת טלפון בו נאמר לה שלוק נפצע קשה בקרב, ויישלח בחזרה לארצות הברית. קאסי מנסה ליצור קשר עם אחיו של לוק, אך פונה בטעות לאבא שלו, דבר שמרגיז את לוק מפני שאביו שירת במשטרה הצבאית ושעשוי להסגיר את שניהם. במפגש בין לוק וקאסי מתגלה שפרנקי נהרג בקרב. בלוויה, קאסי מעבירה לריילי את הטבעת שפרנקי נתן לה.

לוק, המרותק לכיסא גלגלים כעת, עובר להתגורר בדירה של קאסי והם ממשיכים להעמיד פנים שהם זוג נשוי כדי למנוע מאביו של לוק להסגיר את שניהם. קאסי מאמצת את פיצ'ז, גולדן רטריבר, ככלבת תמיכה רגשית עבור לוק, שנפגע מההתייחסות אליו כאל נכה.

ג'ונו, שעדיין לא קיבל את כל הכסף שלו בחזרה, פורץ לבית של אמה של קאסי מתוך מטרה לאיים על לוק. באותו לילה, רמת הסוכר של קאסי צונחת, והיא נעזרת בלוק כדי להתאושש. היא מודה בכך שהיא נותנת לו לעזור לה, והם מתנשקים. למחרת, לוק פוגש את ג'ונו, תוקף אותו ונותן לו את שאר הכסף תוך שהוא מאיים עליו שלעולם לא יפגע באשתו או באמה, אך לאחר מכן ג'ונו פוגש את אמה של קאסי וחושף את עברו של לוק.

קאסי מתעמתת עם לוק, הוא חושף שגנב מכונית יוקרה של אחד הלקוחות בעת שהייתה בתיקון במוסך של אביו מתוך מטרה למכור אותה, אך הוא ריסק אותה ולווה מג'ונו 50 אלף דולר כדי להחזיר את החוב, מאחר שאביו איים שיסגיר אותו למשטרה. קאסי מבקשת להתגרש. אחרי שלוק חוזר מריצה, מגיע לביתו קצין משטרה צבאית אחרי שג'ונו הסגיר את לוק לצבא. אביו של לוק מתקשר לקאסי ומעדכן אותה על האישום.

בשימוע, לוק מודה באשמה וטוען שהוא אילץ את קאסי להינשא לו, תוך שהסתיר ממנה את העובדה שמדובר בעבירה. הוא נשפט ל-6 חודשי מאסר, בסופם ישוחרר מהצבא בשל התנהגות בלתי הולמת. בזכות ההודאה, קאסי נמנעת מהעמדה לדין.

קאסי והלהקה חותמים על הסכם עם חברת תקליטים ולכך שיהיו להקת החימום במופע של פלורנס אנד דה מאשין. אחרי המופע, היא ממהרת לפגוש את לוק לפני שייכנס למאסר. היא מודה שהיא אוהבת את לוק ושבעיניה הנישואין האלה היו אמיתיים. עוד היא אומרת כי היא מתכוונת לחכות לו. לוק נותן לה את הטבעת שלו ואומר לה "זה אמיתי עכשיו".

בסוף הסרט, תוך שהקרדיטים מתנגנים, ניתן לראות את לוק וקאסי מבלים על חוף הים כזוג נשוי.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ D'Alessandro, Anthony; D'Alessandro, Anthony (2021-08-04). "Nicholas Galitzine Joins Alloy Entertainment's Sofia Carson 'Purple Hearts' Pic With Netflix Taking Global Rights". Deadline (באנגלית). נבדק ב-2022-06-02.
  2. ^ O'Rourke, Ryan (2022-04-27). "'Purple Hearts' Images Reveal a Marine and a Songwriter in Love". Collider (באנגלית). נבדק ב-2022-06-02.
  3. ^ Grobar, Matt; Grobar, Matt (2021-09-27). "'Purple Hearts': Netflix YA Pic Adds Chosen Jacobs, John Harlan Kim & More To Cast, Sets Justin Tranter & Sofia Carson As Songwriters". Deadline (באנגלית). נבדק ב-2022-06-02.