ליאון ראף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ליאון ראף
Leon Ruff
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 14 באפריל 1996 (בן 28)
פנסקולה, פלורידה, ארצות הברית
שם במה ליאון ראף
משקל 71 ק"ג
גובה 1.70 מטר
מקום מגורים אורלנדו, פלורידה, ארצות הברית
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 16 ביוני 2017 – הווה (6 שנים ו־44 שבועות)
מאמנים AR פוקס
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דרטניון ראפיןאנגלית: Dartanyon Ruffin; נולד ב-14 באפריל 1996) הוא מתאבק אמריקאי. הוא מוכר בעיקר בשל תקופתו בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית NXT, שבו הופיע תחת שם הבמה ליאון ראף. ראף הוא פעם אחת אלוף צפון אמריקה של NXT.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

Evolve‏ (2018–2020)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראף ערך את הופעת הבכורה שלו בארגון ההיאבקות Evolve במסגרת האירוע ה-106, שבו הצטוות לשורות טומי מזראטי בהפסדם לאדריאן אלאניס וליאם גריי. באירוע Evolve 131, שנערך ב-13 ביולי 2019, ראף ו-AR פוקס ניצחו את The UnWanted (אדי קינגסטון וג'ו גייסי) וזכו באליפות הזוגות של Evolve. באירוע Evolve 142, שנערך ב-7 בדצמבר של אותה השנה, השניים הפסידו את חגורות האליפות לצמד The Besties in the World (דייבי וגה ומאט פיטצ'ט); תקופת כהונתם כאלופים נמשכה כ-147 ימים.

NXT‏ (2018–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

אף על פי שלא היה תחת חוזה, ראף ערך את הופעת הבכורה שלו ב-WWE ב-4 בדצמבר 2019 בפרק של התוכנית NXT, כשהצטוות לאדריאן אלאניס בהפסדם ל-The Forgotten Sons (סטיב קאטלר ווסלי בלייק). במהלך תחילת שנת 2020, ראף התאבק כמתאבק מקומי אשר נועד לקדם מתאבקים אחרים בתוכניות השונות: Raw,‏ סמאקדאון, NXT,‏ 205 לייב ו-Main Event. מאוחר יותר באותה השנה, ראף חתם על חוזה רשמי ב-WWE ונשלח ל-WWE Performance Center.[1]

ב-11 בנובמבר בפרק של התוכנית NXT, ראף ניצח את ג'וני גרגאנו וזכה באליפות צפון אמריקה של NXT לאחר שהוא נבחר על ידי גרגאנו במסגרת גלגל המזל. שבוע לאחר מכן בתוכנית, ראף הגן בהצלחה על תוארו נגד גרגאנו כתוצאה מפסילה לאחר שדמיאן פריסט, יריבו של גרגאנו, הכה באופן מכוון את ראף. באירוע NXT TakeOver: WarGames, שנערך ב-6 בדצמבר, ראף הפסיד את התואר בחזרה לגרגאנו בקרב משולש אשר כלל בנוסף את פריסט, הפסד זה קטע תקופת כהונה של 25 ימים מצידו של ראף. ב-16 בדצמבר, ראף וקושידה הפסידו בקרב זוגות לג'וני גרגאנו ואוסטין ת'יאורי. ב-23 בדצמבר, ראף גבר על טימותי טאצ'ר. שבוע לאחר מכן, ראף כשל בניסיונו להשיב אליו את אליפות צפון אמריקה של NXT, כשהפסיד לאלוף, ג'וני גרגאנו. ב-20 בינואר 2021, ראף וקושידה ניצחו את גרגאנו ות'יאורי בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס. לעומת זאת, הם הודחו מהתחרות שבוע לאחר מכן על ידי Grizzled Young Veterans (זאק גיבסון וג'יימס דרייק) במסגרת שלב רבע הגמר. ב-3 בפברואר, ראף נכשל בהשגת ניצחון על פני אוסטין ת'יאורי. שבועיים לאחר מכן, ראף גבר על אייזיאה "סוורב" סקוט. לעומת זאת, ב-13 באפריל, ראף נחל הפסד לאותו סקוט. ב-4 במאי, ראף הפסיד לסקוט במסגרת קרב ספירות בכל מקום. שבוע לאחר מכן, ראף נחל הפסד לפיט דאן כתוצאה מפסיקת שופט.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראפין נמצא במערכת יחסים עם שופטת ה-WWE, איה סמית'. השניים התארסו ב-30 בנובמבר 2020.[2][3]

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים בארגון ההיאבקות Evolve
    • אליפות הזוגות של Evolve (פעם אחת) - עם AR פוקס
  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated - PWI
    • PWI דירג אותו במקום ה-272 מתוך 500 המתאבקים הטובים ביותר לשנת 2020

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]