דומיניק מיסטריו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דומיניק מיסטריו
Dominik Mysterio
לידה 5 באפריל 1997 (בן 27)
סן דייגו, קליפורניה, ארצות הברית
שם במה דומיניק מיסטריו
משקל 98 ק"ג
גובה 1.88 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 23 באוגוסט 2020 – הווה (3 שנים ו־34 שבועות)
מאמנים ג'יי לית'ל
לאנס סטורם
ריי מיסטריו
ליגות WWE
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דומיניק גוטיירזאנגלית: Dominik Gutiérrez; נולד ב-5 באפריל 1997) הידוע יותר בשם הבמה שלו, דומיניק מיסטריו הוא מתאבק אמריקאי, המופיע בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית הדגל Raw.

גוטיירז הוא מתאבק דור שלישי, כאשר הוא הבן של ריי מיסטריו ג'וניור וריי מיסטריו סניור הוא הדוד של אביו.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דומיניק גוטיירז נולד ב-5 באפריל 1997 והוא הבן של אנג'י גוטיירז והמתאבק ריי מיסטריו. יש לו אחות צעירה ממנו בשם אהליה.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעות מוקדמות (2005, 2010)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2005, גוטיירז הופיע לראשונה ב-WWE, כשהוא היה מעורב בפיוד המתמשך בין ריי מיסטריו לאדי גררו בעודו בן 8 בלבד. פיוד זה כלל משמורת בין השניים על דומיניק, כאשר גררו טען שמיסטריו הוא לא אביו. מיסטריו ניצח את גררו בקרב סולם באירוע סאמרסלאם, שלמעשה סיים את העלילה בין השניים. הוא הופיע פעם נוספת חמש שנים מאוחר יותר בפיוד בין ריי מיסטריו לקבוצת הסטרייט אדג' סוסייטי (סי. אם. פאנק, לוק גאלוס וסרינה).

הבכורה בזירה (2019–2020)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-19 במרץ 2019 בפרק של התוכנית סמאקדאון, גוטיירז הופיע ביחד עם אביו, ריי מיסטריו, שהודיע על כך שהוא יתמודד מול סמואה ג'ו ברסלמניה 35. הוא הופיע פעמים נוספות בפרקים של התוכנית Raw בין החודשים אפריל ליוני במהלך הפיוד בין אביו לג'ו. בחודשים שבאו לאחר מכן, הוא היה מעורב בעלילות ובקרבות של אביו, כולל הסחת דעת מצידו בקרב על אליפות ה-WWE מול ברוק לסנר באירוע סדרת ההישרדות, שנערך ב-24 בנובמבר.

במאי 2020, הוא שוב עזר לאביו, הפעם בפיוד עם סת' רולינס ועמיתיו, מרפי ואוסטין ת'יאורי, זאת לאחר שרולינס פגע בעינו של מיסטריו פציעה חמורה כחלק מהעלילה. באירוע The Horror Show at Extreme Rules, שנערך ב-19 ביולי, מיסטריו הפסיד לרולינס בקרב עין תחת עין, שבו המנצח בקרב היה זה ש"הוציא" את עינו של היריב. דומיניק ניסה לנקום אך לא צלח במשימתו, עד שמי שנחלץ לעזרתו היה אליסטר בלאק. ב-3 באוגוסט בפרק של התוכנית Raw, דומיניק הציב בפני רולינס אתגר לאירוע סאמרסלאם, שאליו האחרון נענה בחיוב. אתגר זה סימל את קרב הבכורה של דומיניק בזירה. שבוע לאחר מכן בתוכנית, רולינס ומרפי תקפו את דומיניק בעזרת יותר משלושים מכות של מקל במבוק.[1] ב-16 באוגוסט, נודע שהתניית הקרב בין השניים תהיה קרב חוקי אקסטרים. באירוע סאמרסלאם, שנערך ב-23 באוגוסט, מיסטריו הפסיד לרולינס. באירוע פייבאק, שנערך שבוע לאחר מכן, דומיניק וריי מיסטריו ניצחו בקרב זוגות את סת' רולינס ומרפי. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, דומיניק הפסיד לסת' רולינס בקרב העפלה לקרב המשולש בהמשך הערב אשר קבע את זהות הטוען לכתר לאליפות ה-WWE באירוע התנגשות של אלופים. ב-7 בספטמבר, דומיניק ניצח את מרפי בקרב רחוב. שבוע לאחר מכן, דומיניק הפסיד לסת' רולינס בקרב כלוב. ב-21 בספטמבר, דומיניק והומברטו קאריו השתתפו בקרב זוגות משולש אשר קבע את הטוענים לכתר לאליפות הזוגות של Raw נגד הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) באירוע התנגשות של אלופים נגד אנדרדה ואנג'ל גרזה ונגד סת' רולינס ומרפי, שבסופו אנדרדה וגרזה ניצחו. ב-28 בספטמבר, מיסטריו הפסיד למרפי. שבוע לאחר מכן, מיסטריו והומברטו קאריו הפסידו לסת' רולינס ומרפי.

הציוות לריי מיסטריו (2021–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – The Judgment Day

ב-22 וב-29 בינואר 2021, דומיניק הפסיד לברון קורבין בקרבות יחידים. לעומת זאת, דומיניק הצליח לנצח את אותו קורבין שבוע לאחר מכן לאחר עזרה מאביו. ב-12 בפברואר, דומיניק וריי הפסידו בקרב זוגות לקורבין וסמי זיין אשר קבע את זהות שני המעפילים לקרב תא ההדחות על ההזדמנות להתמודד על האליפות האוניברסלית מול רומן ריינס באירוע תא ההדחות. ב-26 בפברואר, דומיניק ואביו הפסידו לאקדמיית אלפא (צ'אד גייבל ואוטיס). שבוע לאחר מכן, דומיניק גבר בקרב יחידים על גייבל. ב-19 במרץ, דומיניק וריי הפסידו פעם נוספת לאקדמיית אלפא. ב-23 באפריל, דומיניק ואביו הצליחו לגבור על גייבל ואוטיס. ב-7 במאי, דומיניק גבר על דולף זיגלר. באירוע רסלמניה באקלאש, שנערך ב-16 במאי, דומיניק ואביו ניצחו את דולף זיגלר ורוברט רוד וזכו באליפות הזוגות של סמאקדאון. חמישה ימים לאחר מכן, הוא ניצח את רוברט רוד. ב-28 במאי, דומיניק הגן בהצלחה על אליפות הזוגות לבדו בקרב החוזר מול זיגלר ורוד מבלי אביו, שספג פציעה קודם לכן באותו הערב. ב-4 ביוני, אלופי הזוגות הגנו בהצלחה על חגורות האליפות מול האוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו). במופע המקדים לאירוע כסף בבנק, שנערך ב-18 ביולי, דומיניק ואביו הפסידו את חגורות האליפות לאוסוס. חמישה ימים לאחר מכן בפרק העוקב של התוכנית סמאקדאון, דומיניק הפסיד לג'ימי אוסו לאחר עזרה מאחיו, ג'יי. ב-6 באוגוסט, דומיניק נחל הפסד לג'יי אוסו. שבוע לאחר מכן, דומיניק ואביו ניצחו בקרב זוגות את דולף זיגלר ורוברט רוד. באירוע סאמרסלאם, שנערך ב-21 באוגוסט, דומיניק וריי כשלו בניסיונם להשיב אליהם את חגורות אליפות הזוגות לאחר שהפסידו לאוסוס. ב-27 באוגוסט, ב-3 בספטמבר וב-17 בספטמבר, דומיניק הפסיד בקרבות יחידים לסמי זיין. ב-25 באוקטובר בפרק של התוכנית Raw, מיסטריו הפסיד לאוסטין ת'יאורי. ב-8 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw, דומיניק הפסיד כתוצאה מהכנעה לבובי לאשלי. שבועיים לאחר מכן, דומיניק ואביו, ריי הפסידו לבובי לאשלי בקרב האנדיקאפ 2 נגד 1. ב-29 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw, דומיניק וריי מיסטריו ניצחו את סדריק אלכסנדר ושלטון בנג'מין. ב-31 בינואר 2022 בפרק של התוכנית Raw, דומיניק הפסיד למיז. ב-14 בפברואר, דומיניק ואביו הפסידו לאקדמיית אלפא בקרב שאינו היה על חגורות אליפות הזוגות של Raw. בלילה הראשון של האירוע רסלמניה 38, שנערך ב-2 באפריל, המיסטריוס הפסידו בקרב זוגות למיז ולוגאן פול. ב-17 באוקטובר, דומיניק ניצח את AJ סטיילס. ב-3 במרץ 2023, דומיניק ניצח את סנטוס אסקובר. ב-18 ביולי, מיסטריו זכה באליפות צפון אמריקה של NXT לאחר שניצח את וס לי. ב-8 באוגוסט, דומיניק הגן בהצלחה על תוארו מול דרגון לי. ב-18 בספטמבר, מיסטריו הפסיד לקודי רודס. ב-25 בספטמבר, מיסטריו רשם הגנה מוצלחת על אליפות צפון אמריקה מול דרגון לי.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא דומיניק מיסטריו בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]