לואיסנה לופילטו – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 1: שורה 1:
{{שחקן
{{שחקן
|שם=לואיסנה לורליי לופילטו
|שם=לואיסנה לורליי לופילטו
|תמונה=
|תמונה={{אין תמונה|אישה|יישור=ללא}}
|כיתוב=
|כיתוב=
|שם במה=
|שם במה=

גרסה מ־15:18, 17 בפברואר 2017

תבנית:שחקן לואיסנה (לו) לורליי לופילטו (Luisana Loreley Lopilato; נולדה ב- 18 במאי 1987) היא שחקנית, דוגמנית וזמרת ארגנטינאית. נולדה וגדלה בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה.

קריירה

לאחר מספר ניסיונות להתקבל לתוכנית הילדים "קטנטנות" (בספרדית: Chiquititas) החליטה המפיקה, כריס מורנה, לתת ללופילטו הזדמנות נוספת וקיבלה אותה לעונה החמישית של הסדרה בשנת 1999. לואיסנה לופילטו גילמה ילדה בשם לואיסנה, ושיחקה בתפקיד זה עד תום העונה השביעית בשנת 2001. בסוף אותה השנה לקחה לואיסנה חלק בסרט "קטנטנות: הסרט", שיצא לקולנוע בדרום אמריקה וכן בישראל. הסדרה והסרט זכו לאהדה רבה בקרב הקהל הצעיר.

לאחר הסדרה "קטנטנות" המשיכה לואיסנה לעבוד עם כריס מורנה על טלנובלה בשם "המורדים" (Rebelde way). הטלנובלה זכתה להצלחה בכל דרום אמריקה ובישראל, ושודרה בין השניים 2002 ל-2003, ובארץ עד שנת 2004. לופילטו כיכבה באחד מארבעת התפקידים הראשיים, כשלצידה כיכבו גם השחקנים פליפה קולומבו, קמילה בורדונובה ובנחמין רוחאס. בטלנובלה זו גילמה לואיסנה את מיה קולוצ'י, הנערה המקובלת והיפה ביותר בבית הספר, ובתו של בעלים של חברת בגדים עשיר. הטלנובלה שודרה במשך שתי עונות, ובסיום הסדרה יצא סרט המבוסס על הדמויות מן הסדרה. הסרט נקרא "המסע אל החלום" ("caminos‏ 4"), והוא יצא בשנת 2004. בסרט זה דמותה של לופילטו, מיה, הופכת לאם ובעקבות כך נהיית חולה ומתה, בתה תהיה זמרת מפורסמת בעתיד, בעלה- במאי, וחבריה- מפיק וזמרת גם כן.

במסגרת ההצלחה של הסדרה "המורדים" בארץ, הגיעה לופילטו ויתר כוכבי הסדרה להופעות בישראל. השחקנים הגיעו בפסח ב-2003 ובפסח של שנת 2004, כאשר לופילטו גם הגיעה לבדה בחנוכה של שנת 2003 כדי לקדם את המופע שהתקיים בחג הפסח שלאחר מכן.

לופיטו המשיכה לסדרה קומית יומית שהופקה על ידי חברת "פול-קה" בשנת 2005, שם היא שיחקה לצד השחקן דאדי בריברה. הסדרה נקראה "הסודות של אבא" ("Los secretos de papa"), והיא גילמה בה דמות בשם קמילה, המחפשת אחר אביה. לאחר מכן שיחקה לופילטו בגרסה הארגנטינאית לתוכנית "נשואים פלוס" ("Casados con hijos") ששודרה בארצות הברית בשנות ה-90. דמותה של לופילטו נקראת פאולה, והיא מקבילה לקלי בגרסה האמריקאית. לסדרה צולמו שתי עונות ששודרו עד סוף שנת 2006. לופילטו במקביל גם שיחקה בסדרה "אלמה פיראטה" ("Alma pirata") מבית היוצר של כריס מורנה, שם שיחקה לצד בנחמין רוחאס. הסדרה שודרה ממרץ 2006 ועד דצמבר של אותה שנה.

ב-2007 לופילטו הצטלמה לטלנובלה "האלוף" ("El capo"), בכיכובם של ג'יאנלה ניירה ומיגל אנחל רודריגז. מפיקי הסדרה הם אותם מפיקים שהפיקו בעבר את "מונטה כריסטו".

ב-2008 נבחרה לגלם את הדמות הראשית, קנדלה, בסדרה שגם נושאת את שמה של דמותה, ולוהקה לתפקיד סינדרלה בהפקה מיוחדת לתיאטרון לצד רודריגו דיאז. בסמוך לסיום שנה זו, לואיסנה גילמה את דמותה של נינה לקז'ה בטלנובלה הארגנטינאית "Atracción x4". יחד איתה משחקת גם השחקנית קמילה בורדונובה ואחיה של לואיסנה סדרה בה נינה מתאהבת בפרנסיסקו בלי לדעת שהוא מאורס לחברתה, דריו. ב-2009 שיחקה לואיסנה בסרט "אבא ליום אחד" עם ניקולס קברה, ובמחזה "Arlequin". סמוך לשנה זו דבבה לואיסנה את הציפור "Feifi" בסרט "Plumíferos". בשנת 2010 השתתפה בקליפ "Haven't Met You Yet" של הזמר ובן זוגה, מייקל בובלה, ושיחקה תפקיד ראשי בסדרה "מישהו שאוהב אותי".

מלבד היותה שחקנית, לופילטו עובדת גם כדוגמנית. היא מובילה במשך 4 עונות, את הקמפיין של אחת החברות המובילות בארגנטינה - 47 סטריט. בזמן שהותה בישראל השתתפה בקמפיין בגדי ים של המותג "גוטקס", ובקמפיין לפרסומת של המותג "כיף". בנוסף, היא מובילה במשך ארבע שנים את קמפיין בגדי הים והפיג'מות של "פרומס", והיא גם דוגמנית הבית של המגזין "gente".

בשנת 2012 לואיסנה שחקה בטלנובלה "הזאב" בכיכובם של גונסלו הרדיה וונסה גונזלס, בה גילמה את הדמות הרעה של הטלנובלה. בנוסף בשנה הזאת היא כיכבה בסרט "הבובה" בה היא גילמה בחורה אנורקסית.

בשנת 2014 שיחקה בסרט ארגנטינאי בשם "Las insoladas", באחד מששת התפקידים הראשיים- דמות בשם ללה.

בשנת 2016 שיחקה לראשונה לופילטו בסרט הוליוודי "Fair Market Value" בו גילמה את קנדל.

חיים אישיים

משנת 2004 עד שנת 2006 לופילטו הייתה במערכת יחסים עם השחקן הארגנטינאי מריאנו מרטינס, והשניים אף התארסו. כאמור, השניים נפרדו לאחר שנתיים של זוגיות.

בשנת 2009 לופילטו התארסה לזמר הקנדי מייקל בובלה ,והוא אף הקדיש לה שיר וקליפ בו היא הופיעה- "I Have'nt Met You Yet". ב-31 במרץ 2011 נישאו בני הזוג בטקס אזרחי שנערך בבואנוס איירס. בשנת 2013 נולד להם בן בשם נואה. בינואר 2016 נולד בנם השני, אליאס.

ב-4 בנובמבר 2016 הודיעו בני הזוג כי בנם הבכור,אובחן כחולה בסרטן הכבד.[1]

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^
    שגיאות פרמטריות בתבנית:Ynet

    פרמטרים ריקים [ 5 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית
    רן בוקר, בנה של כוכבת "המורדים" חלה בסרטן, באתר ynet, 4 בנובמבר 2016