מילאנו (נפה)

יש לעדכן ערך זה. הסיבה היא: נפה לשעבר.
אתם מוזמנים לסייע ולעדכן את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעדכון הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לעדכן ערך זה. הסיבה היא: נפה לשעבר.
אתם מוזמנים לסייע ולעדכן את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעדכון הערך, ניתן להסיר את התבנית.
מילאנו (נפה)
Provincia di Milano
סמל מילאנו
סמל מילאנו
סמל מילאנו
דגל מילאנו
דגל מילאנו
דגל מילאנו
תיאטרון "לה סקאלה" ( Teatro La Scala)
תיאטרון "לה סקאלה" ( Teatro La Scala)
תיאטרון "לה סקאלה" ( Teatro La Scala)
מדינה איטליהאיטליה איטליה
מחוז לומברדיהלומברדיה לומברדיה
מושל Guido Podestà
בירת הנפה מילאנו
תאריך ייסוד 23 באוקטובר 1859 עריכת הנתון בוויקינתונים
שטח 1,575 קמ"ר
תאריך נטישה 31 בדצמבר 2014 עריכת הנתון בוויקינתונים
אוכלוסייה
 ‑ בנפה 3,176,180 (2013)
קואורדינטות 45°27′51″N 9°11′25″E / 45.464161111111°N 9.1903361111111°E / 45.464161111111; 9.1903361111111 
אזור זמן UTC+1
http://www.provincia.milano.it

לחצו כדי להקטין חזרה

קונאו (נפה)טורינו (נפה)אסטי (נפה)אלסנדריה (נפה)ורצ'לי (נפה)ביאלה (נפה)ורבנו-קוזיו-אוסולה (נפה)נוברה (נפה)פאביה (נפה)לודי (נפה)קרמונה (נפה)מנטובה (נפה)ברשה (נפה)ברגמו (נפה)מונצה-בריאנצה (נפה)מילאנו (נפה)וארזה (נפה)קומו (נפה)לקו (נפה)סונדריו (נפה)רימיני (נפה)פורלי-צ'זנה (נפה)רוונה (נפה)פרארה (נפה)בולוניה (נפה)מודנה (נפה)רג'ו אמיליה (נפה)פארמה (נפה)פיאצ'נצה (נפה)גרוסטו (נפה)סיינה (נפה)ארצו (נפה)פראטו (נפה)פירנצה (נפה)פיזה (נפה)ליבורנו (נפה)לוקה (נפה)פיסטויה (נפה)מאסה-קרארה (נפה)לה ספציה (נפה)ג'נובה (נפה)סאבונה (נפה)אימפריה (נפה)דרום טירול (נפה)טרנטו (נפה)פורדנונה (נפה)אודינה (נפה)גוריציה (נפה)טריאסטה (נפה)ונציה (נפה)ורונה (נפה)רוביגו (נפה)פדובה (נפה)ויצ'נצה (נפה)טרוויזו (נפה)בלונו (נפה)סאסארי (נפה)אולביה טמפיואוריסטאנו (נפה)נואורו (נפה)אוגליאסטרה (נפה)מדיו קמפידנו (נפה)קרבוניה איגלסיס (נפה)קליארי (נפה)טרפאני (נפה)העיר המטרופולינית של פלרמואגריג'נטו (נפה)קלטניסטה (נפה)מסינה (נפה)אנה (נפה)רגוזה (נפה)קטניה (נפה)סירקוזה (נפה)ויבו ולנטיה (נפה)רג'ו די קלבריה (נפה)קטנזארו (נפה)קרוטונה (נפה)קוזנצה (נפה)פוטנצה (נפה)מטרה (נפה)פוג'ה (נפה)בארלטה-אנדריה-טראני (נפה)בארי (נפה)טאראנטו (נפה)ברינדיזי (נפה)לצ'ה (נפה)קזרטה (נפה)נאפולי (נפה)בנוונטו (נפה)סלרנו (נפה)אבלינו (נפה)קמפובאסו (נפה)איסרניה (נפה)ויטרבו (נפה)ריאטי (נפה)פרוזינונה (נפה)רומא (נפה)לאטינה (נפה)קייטי (נפה)פסקארה (נפה)טראמו (נפה)ל'אקווילה (נפה)טרני (נפה)פרוג'ה (נפה)פזארו אה אורבינו (נפה)אנקונה (נפה)מצ'רטה (נפה)פרמו (נפה)אסקולי פיצ'נו (נפה)ואל ד'אוסטהסן מרינוקריית הוותיקןאלג'יריהתוניסיהמלטהמונטנגרובוסניה והרצגובינהקרואטיהסלובניההונגריהליכטנשטייןאוסטריהשווייץמונקוצרפתקורסיקה (צרפת)צרפת
מפה
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

נפת מילאנו איטלקית: Provincia di Milano ) היא נפה במחוז לומברדיה שבאיטליה. היא משתרעת על שטח של 1,575 קמ"ר, ובשנת 2013 התגוררו בה 3,176,180 נפש. בירתה של הנפה בעיר מילאנו.

גאוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נפת מילאנו גובלת בנפת וארזה ובנפת מונצה-בריאנצה בצפון. במזרח היא גובלת בנפת ברגמו. בדרום היא גובלת בנפת קרמונה ובנפת לודי. בדרום-מערב היא גובלת בנפת פאביה. במערב היא גובלת בנפת נובארה. מובלעת של נפת מילאנו היא סן קולומבנו אל למברו.

נהרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הנהרות העיקריים שזורמים בה הם אדה (Adda), טיצ'ינו (Ticino), אולונה (Olona), למברו (Lambro), סווסו (Seveso).

מפת נפת מילאנו.
מפת נפת מילאנו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מילאנו בוויקישיתוף