מקום לאהבה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מקום לאהבה
The Bachelors
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי קורט וולקר עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי מתיו באר
ג'ורג' פארה
ג'וזף מק'להייר
ביל קיילי
תסריט קורט וולקר
עריכה אניטה ברנדט-בורגוין
שחקנים ראשיים ג'יי קיי סימונס
ז'ולי דלפי
ג'וש ויגינס
אודיה רש
מוזיקה Joel P. West עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום אנטוניו רייסטרה עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה Freestyle Releasing
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 20 ביוני 2017 (פסטיבל הסרטים של לוס אנג'לס)
ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית 20 באוקטובר 2017
ישראלישראל ישראל 5 באפריל 2018
משך הקרנה 95 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה דרמה קומית, סרט דרמה, סרט רומנטי עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות 106,212 דולר
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מקום לאהבהאנגלית: The Bachelors) הוא סרט דרמה קומית אמריקאי משנת 2017, שבוים ונכתב על ידי קורט וולקר. בסרט מככבים ג'יי קיי סימונס, ג'וש ויגינס, ז'ולי דלפי ואודיה רש.

הסרט עוסק בביל, אלמן השרוי בדיכאון כבד מאז מות אשתו ג'יני, היוצא למסע יחד עם בנו ווס. יחד הם עוברים להתגורר בלוס אנג'לס, שם הם פוגשים שתי נשים מיוחדות, שעוזרות להם לחזור לחיות ולאהוב.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביל, שהתאלמן זמן קצר קודם לכן, מחליט לעזוב את ביתו הישן, ולעבור לגור בלוס אנג'לס יחד עם בנו ווס. שם הוא מתחיל לעבוד כמורה לחשבון ובנו תלמיד בבית הספר הפרטי. עד מהרה מתברר שביל עדיין בדיכאון קשה, ולא קל לו במקום החדש. בבית הספר הוא פוגש את קרין רוזל, מורה לצרפתית המלמדת גם את בנו, שמנסה לפתח עמו קשר רומנטי. בחזרה לבנו, המורה לצרפתית מטילה על ווס להיות בן זוגה לשיעורי הבית של לייסי ווסטמן, תלמידה בכיתתו של ווס, ואשר ניסתה להתאבד בשל המצב הרעוע של ביתה. השניים יוצרים במהלך הסרט קשר, שהולך ומתחזק לכדי קשר רומנטי. בעצת מנהלו, ביל מתחיל ללכת לטיפול. כמו כן, טרם תחילת הטיפול, ווס חש שלייסי בגדה בו כשהלכה עם מייסון, תלמיד אחר בבית הספר, והשתכרה.

זמן מה לאחר שמתחילים לטפל בביל בנזעי חשמל, בנו כועס עליו על כך שהוא "לא איתו" ומבקש ממנו לקבל החלטה, מוות או חיים. הדבר מזעזע את ביל, שמחליט להמשיך לחיות. הוא זורק את כל חפציה של אשתו שנפטרה, ומגיע לתחרות הריצה של בנו, שניצח. לאחר התחרות, הולך ווס לביתה של לייסי, והם משלימים. לאחר מכן משלים ביל גם עם קרין, אחרי שאמר לה שהוא לא רוצה להמשיך בקשר עמה. בסוף הסרט נראים הארבעה נוסעים במכונית ואוכלים גלידה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ביל פאלה (ג'יי קיי סימונס): אלמן טרי השרוי בדיכאון כבד מאז מותה של אשתו ג'יני. מורה לחשבון בבית הספר הפרטי. במהלך הסרט הוא פוגש את קרין רוזל, מורה לצרפתית, והשניים מפתחים מערכת יחסים רומנטית. במטרה לטפל בדיכאון שלו, הוא נשלח לטיפול שעם הזמן הולך ונעשה אגרסיבי יותר. בסוף הסרט הוא יוצא מהדיכאון בכוחות עצמו, לאחר שבנו ווס תוקף אותו שהוא לא מוכן לקבל החלטה.
  • ווס פאלה (ג'וש ויגינס): בנו של ביל. התייתם מאמו, ועל אף שגם הוא מרגיש בחסרונה, הוא מצליח לחזור לשגרה. בבית הספר הוא משתתף בריצת שדה, ולרוב הוא האחרון המגיע לקו הסיום. לאחר שקרין מטילה עליו להיות בן הזוג לשיעורי הבית של לייסי, בתחילה היא מפגינה כלפיו יחס קר, עד שהוא והיא מתחברים. בשלב מסוים הוא כועס על לייסי משום שהיא בגדה בו והשתכרה יחד עם מייסון, תלמיד בבית הספר. כמו כן הוא כועס על אביו שמסרב לחזור לחיות כרגיל, ומבקש ממנו להחליט. לאחר מכן אביו אכן יוצא מהדיכאון, ופוגש אותו במירוץ בו ווס מנצח. אחרי המירוץ הוא הולך לדבר עם לייסי, והשניים משלימים לאחר שהיא מבטיחה שהיא לא תיפגש עוד עם מייסון.
  • לייסי ווסטמן (אודיה רש): תלמידה בבית הספר הפרטי בכיתתו של ווס. היא חיה בבית מפורק כתוצאה מהריבים של הוריה. היא ניסתה כמה וכמה פעמים להתאבד על ידי חיתוך ורידים. קרין מחייבת אותה ללמוד יחד עם ווס, שמצליח יותר ממנה בצרפתית, והוא שם קץ לניסיונות ההתאבדות שלה, ומנקודה זו, השניים מתקרבים אחרי שלייסי הפגינה כלפיו קרירות. מתחילה לצאת עם ווס עד שהוא כועס עליה, אולם הם משלימים מאוחר יותר.
  • קרין רוזל (ז'ולי דלפי): מורה לצרפתית בבית הספר הפרטי. מאוהבת בביל, בשעה שהמאמן בבית הספר מנסה להתחיל איתה, אך לשווא. במהלך הסרט ביל אומר לה כי הוא מעדיף שלא להמשיך בקשר, אולם לאחר שהוא מחלים מהדיכאון הוא משקם את היחסים. כמו כן, היא קרובה ללייסי, תלמידה שלה, ועוזרת לה לשוב למוטב.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • גובר פונדר (ג'יי הד): חברו של ווס ללימודים.
  • פול אברנק (קווין דן): מנהל בית הספר, חבר של ביל שלמד איתו בקולג', ויצא עם ג'יני לפני ביל.
  • הפסיכולוג של ביל (הארולד פרינו ג'וניור): מטפל בדיכאון של ביל, ומכניס אותו לאשפוז לאחר שהתמוטט.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-3 בנובמבר 2015 הוכרז כי קורט וולקר יביים סרט דרמה-קומית המבוסס על התסריט שכתב, בכיכובו של ג'יי קיי סימונס כאלמן.[1] ב-8 בפברואר 2016, ז'ולי דלפי לוהקה לסרט.[2] ב-9 במרץ 2016 לוהקו גם ג'וש ויגינס ואודיה רש לסרט.[3] מפיקי הסרט הם מתיו באר, ג'ורג' פארה, יחד עם ג'וזף מקלהיר וביל קיילי. הפקת הסרט מומנה על ידי חברת Windowseat.[3]

צילומי הסרט החלו ב-14 במרץ 2016 בלוס אנג'לס, קליפורניה.[3]

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ פטריק היפס, ג'יי קיי סימונס יככב בקומדיה 'הרווקים' - AFM, באתר Deadline, ‏3 בנובמבר 2015
  2. ^ דייב מקנארי, ברלין: ז'ולי דלפי מצטרפת לג'יי קיי סימונס בסרט 'הרווקים', באתר וראייטי, ‏8 בפברואר 2016
  3. ^ 1 2 3 רבקה פורד, ג'וש ויגינס ואודיה רש מצטרפים לג'יי קיי סימונס בסרט 'הרווקים', באתר The Holywood Reporter, ‏9 במרץ 2016