משתמש:הילה הויזמן/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הילה הויזמן נולדה ב23 למאי 1990 יוצרת, זמרת ושחקנית ישראלית .

הילה הויזמן

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נשואה לרמי אוסרווסר. נולדה וגדלה בחולון. בין השנים 1996-2003 הייתה זמרת במקהלת בת-קול בניצוחה של ענת מורג , בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל אביב

בין השנים 2004-2008 הייתה חברה בלהקת '״השכנים של ציץ״ בבימוי של עידן ליפר. במסגרת הלהקה השתתפה בארבע מחזות זמר בתפקידים ראשיים בבימויו של עידן ליפר איתפ הופיעה ברחבי הארץ והעולם : ״ מילי בעיר הגדולה ״ וויקד ״ ״בנות בקנה״, ״ואוליבר טוויסט״.

2009-2011 שירתה בצה״ל כסלונית ומפקדת להקת הנח״ל.

תיאטרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2011 החלה בלימודי משחק בבית הספר למשחק ולתיאטרון בית צבי הילה הויזמן בית צבי .[1] אותם השלימה בשנת 2014. בשנים אלה הופיעה בתפקידים ראשיים הצגות שונות במסגרת תיאטרון בית צבי ותיאטרון הספרייה. גריז בבימוי של דניאל אפרת בתפקיד סנדי אחים בדם בבימוי של אבישי בן גל , בתפקיד גב' גונסטון סיפור אהבה בבימוי של משה קפטן ,בתפקיד של גניפר קאבלירי מוזיקת לילה זעירה בבימויה של אתי רזניק ,בתפקיד של אן אגרמן

במהלך הלימודים זכתה הילה במלגות : מלגת אפרים בן זאב מלגת "סנו" מלגת ניורה ושמואל רודנסקי .

בשנת 2015 השתתפה במחזמר "שיער" שעלה בתיאטרון הקאמרי, בבימויו של משה קפטן.

בין השנים 2022–2015 שיחקה בתפקידים ראשיים בכמה מחזות זמר: אריאלה בהצגה ״ הכבש השישה עשר״ [בתיאטרון הלאומי הבימה] בבימוי של משה קפטן .תפקיד ראשי לצד צחי הלוי ואביבה אבידן במחזמר ״הזמיר״ שכתבו נועם חורב שעלה במסגרת חג המחזמר בבימוי של קלוד דדיה.

עוד השתתפה בתפקיידים ראשיים בהצגה ״צלילי המוזיקה״ שם החליפה את אניה בוקשטיין בתפקיד ״מריה״ בבימוי של ארתור קוגן. במחזמר ״אנני״ בתיאטרון תל באביב בתפקיד ״לילי״ לצד מיקי קם ,חני נחמיאס, נתן דטנר,בבימוי של צדי צרפתי. ״היפה והחיה״ הפקת חנוכה בבימוי של אדלר גרויסמן בתפקיד ״אדיראן״ לצד עוז זהבי ואניה בוקשטיין. בהצגה ״הכל זהב״ בבימוי של משה נאור בתיאטרון ארצי לילדים ונוער , בהצגה ״אורה הכפולה ״ בתפקיד אורה ,בבימויים של רענן ניסים פררה ומשה בן שושן .

בהצגה ״חנה'לה בשמלת השבת״ לצד מיכל הקטנה וחני נחמיאסתיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער בהצגה ״טובים השניים״ מחזה מקורי מאת: שירילי דשא , בתיאטרן הארצי לילדים ונוער ב״צארלי צפאלין״ בבימויה של צביה הוברמןתיאטרון גושן בהצגה ״בן המלך והעני״ בבימויה של צביה הוברמן ,בהצגה ״שבלול ״ בתיאטרון הקיבוץ מחזה מקורי מאת: דפנה אנגל ושי להב. עוד שיחקה הילה בהצגה ״הברווזון המכוער״ לצד מיכל ינאי ומיקי קם בבימוי של בר קדמי.״פסטיבל הקיץ של דיסני ״הפקה מטעם דיסני לונדון שם שיחקה הילה בתפקיד המספרת ובתפקיד אנה (לשבור את הקרח). הילה שיחקה בהצגת הפרינג ״שיחות עם הברמן ״ בבימוי של שלומי אדרי.

קריירה מוזיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב2021 השתתפה הילה (הילוקי ) בתוכנית ״הכוכב הבא.[2]עם השירים ״זוט עני״ .[3], ״הזוג הזה ״.[4]. במקביל לקריירת המשחק הילה החלה לעבוד על מוזיקה מקורית יחד עם רמי אוסרווסר , דורון מדלי , כפיר אפשטיין , שי ברנדר. באוגוסט 2021 יצא הסינגל הראשון "90s" .[5],בליווי קליפ שביים אלון דניאל .הסינגל זכה להדים תקשורתיים רבים ולביקורות חיוביות.[6]בינואר 2022 יצא הסינגל השני ״ורוד״ .[7]. .[8] .[9]את הקליפ לשיר בחרה הילה לחלוק עם שתי נשים חזקות שלא מתנצלות או מתפשרות על מי שהן, עצמאיות, מצליחות וכל אחת מהן הלכה עם האמת שלה - הקונדיטורית ״הורודה״ אור שפיץ ומשפיענית הרשת מיה דגן.

  1. ^ הילה הויזמן בית צבי
  2. ^ [1],הילה הויזמן כתבה מאקו.
  3. ^ הביצוע של הילה בכוכב הבא, זוט עני .
  4. ^ הביצוע של הילה בכוכב הבא תוכנית שנייה .
  5. ^ [2], כתבה במאקו על הסינגל הראשון
  6. ^ [3], כתבה במגזין פאשן ישראל על ורוד וניינטיז.
  7. ^ [4], סינגל חדש לזמרת הילה הויזמן מרמת גן – ראיון מיוחד[
  8. ^ [https://israel-la.co.il/hilahausman2/, הילה הויזמן בסינגל שני בדרך לאלבום בכורה ישראלה
  9. ^ [5],הילה הויזמן משחררת סינגל חדש ומספרת על השיר החדש, המוזיקה, המשחק – והדת .