משתמש:Starwarsboy66/סטארקילר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סטארקילר (באנגלית: Starkiller) או בשמו האמיתי גלן מארק הוא דמות בדיונית מסדרת משחקי המחשב מלחמת הכוכבים - שחרור הכוח (באנגלית: Star Wars The Force Unleashed),

סדרת המשחקים מבוססת על דמויות ועלילות מסדרת הסרטים מלחמת הכוכבים,

אמנם חלק מהדמויות והעלילות ייחודיות לסדרת המשחקים ואינם מופיעים בסדרת הסרטים.
שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

Starwarsboy66/סטארקילר
מידע
גזע בן אדם
מין זכר
דת ג'דיי
דמויות קשורות
חברים ג'דיי, ברית המורדים, דארת' ויידר, ראם קוטה, בייל אורגנה, הנסיכה ליאה
אויבים דארת' ויידר, בובה פאט

סטארקילר: מבן של ג'דיי לחניך של דארת' ויידר[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק הראשון, העלילה מתחילה בכך שדארת' ויידר נשלח לחסל ג'דיי בכוכב קאשיק. הוא הולך בעקבות הג'דיי. לאחר שהוא מצא אותו, הוא הרגיש עוד מישהו שחזק עם הכוח. ואז הופיע גלן מארק הצעיר, ילד קטן. הוא משך באמצעות הכוח את החרב של ויידר אל ידו. ויידר הרג את אביו, והציע לגלן מארק הצעיר שהפך לסטארקילר להצטרף אליו. בפעם הבאה שרואים את סטארקילר היא שהוא כבר נער. לווידר לכאורה יש תכנית: להרוג עם סטארקילר את הקיסר. הוא שולח את סטארקילר לצוד ג'דיי רבים, כדי שיהיה חזק ומאומן.

יחסיו עם ג'ונו אקליפס[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטארקילר פוגש את הטייסת החדשה שלו, ג'ונו אקליפס, ולקראת סיום המשחק הראשון הם מתאהבים. היא מלווה אותו בכל משימה שלו, מטיסה את החללית שלו, סורקת את השטח, מדברת איתו באוזנייה, ותמיד מחוברת אליו. במשחק השני, היא נחטפה על ידי צייד הראשים בובה פט, והוא עושה הכל כדי להציל אותה. הוא עוקב אחריה ומוצא אותה. אך ווידר העיף אותה לאחר שהיא ניסתה להרוג אותו. בגרסת צד האור היא ניצלה ולא מתה, אך בגרסת הצד האפל היא מתה.

ויידר הורג את סטארקילר[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך המשחק הראשון, סטארקילר וויידר מתייצבים מול הקיסר. אך הקיסר מצווה על ויידר להרוג את סטארקילר, והוא אכן עשה זאת, תקע את חרב האור שלו בבטנו והעיף אותו מספינתו. לאחר מכן, הוא שלח רובוט לאסוף את גופתו מהחלל. לא ידוע איך, אבל הוא החזירו לחיים. ויידר טען שהקיסר לא יודע על כך שהוא בחיים. הוא נשלח לכוכב רקסוס פריים, שנית, לאחר שנשלח בעבר על מנת להרוג את הג'דיי קזדן פרואט. תוך כדי שהוא הורג את חיילי האימפריה, נשלחה משמידת כוכבים אימפריאלית לכוכב. בעזרת הכוח, וכישוריו המופלאים, הוא מושך את הספינה הענקית אל הקרקע ומשמיד אותה.

הבגידה האמיתית של ווידר בסטארקילר[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויידר והקיסר לא באמת תכננו שסטארקילר יהיה החניך של ויידר. הם רצו למצוא את מנהיגי ברית המורדים מכיוון שסטארקילר התיידד עם המורדים. וזה משום שג'ונו עזבה את האימפריה לטובת המורדים. בהמשך היא הופכת להיות קפטנית בברית המורדים. דארת' ויידר ולוחמיו מאתרים את המורדים ואת סטארקילר איתם. הם לוכדים את מנהיגי המורדים, וויידר מתעמת מול סטארקילר, אך הוא שרד, באמצעות פרוקסי, רובוט האימונים שלו, אשר יכול לשנות צורה לכל דמות או איש. הוא שינה צורה לאובי ואן קנובי ותקף את ויידר, בתור הסחת דעת לסטארקילר אשר נמלט. פרוקסי נהרס, אך במשחק השני התברר כי הוא שרד.

מותו של סטארקילר[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטארקילר עשה מדיטצית כוח וגילה כי המורדים נלקחו לכוכב המוות, שעוד היה בשלבי בנייה. הוא טס עם ג'ונו לשם, ונפרד ממנה לשלום בנשיקה. הקיסר תכנן להוציאם להורג. סטארקילר הגיע בזמן. הוא נלחם מול ויידר. בגרסת הצד האפל, הוא הורג את דארת' ויידר, אך מנהיגי המורדים מתים, ג'ונו מתה, והוא עצמו נפגע. לאחר מכן הוא מתעורר שהוא עם חליפה ושריון. בגרסת צד האור הוא פגע קשות בויידר, אך הוא היה צריך ליצור הסחה למנהיגי המורדים. הוא נלחם נגד הקיסר בזרם חשמלי, כאשר בזרם יש כדור אנרגיה גדול. מנהיגי המורדים מצליחים להימלט, אבל כדי שהם יוכלו לברוח מבלי שיתפסו אותם הוא מתאמץ, שואג, ונוצר פיצוץ ענקי. הקיסר עף, ויידר וחיילי האימפריה עפים. כאשר ויידר והקיסר באים לראות אותו הוא שוכב על הרצפה, מת. האם הוא מת או לא? קשה לדעת. מכיוון שבמשחק השני הוא מופיע שוב. ייתכן שהוא משובט במשחק השני, אך רק ויידר יודע זאת.