נער מקהלה (סרט)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
נער מקהלה
Boychoir
בימוי פרנסואה ז'יראר עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי Carol Baum עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט בן ריפלי עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים דסטין הופמן
Tijuana Ricks
קתי בייטס
אדי איזרד
ריבר אלכסנדר
ג'וש לוקאס
דברה וינגר
קווין מקהייל
גארט ורינג עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה בריאן ביירן עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה ורטיגו מדיה, קוך מדיה, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 14 בינואר 2016 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 103 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט דרמה, סרט מוזיקלי עריכת הנתון בוויקינתונים
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

נער מקהלה הוא סרט דרמה אמריקאי משנת 2014 בבימויו של פרנסואה ג'ירארד ונכתב על ידי בן ריפלי . בסרט מככבים דסטין הופמן, גארט ורינג, קתי בייטס, דברה ווינגר, ג'וש לוקאס ובית הספר האמריקני לנערי מקהלה . [1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטטסון טייט הוא תלמיד בן 12 אשר לעיתים קרובות מסתבך בצרות, אבל מפגין זיקה טבעית למוזיקה. אמו החד הורית, שהתמודדה עם בעיית שתייה, מתה בתאונת דרכים. אביו, שיש לו אישה ושתי בנות, שולח אותו לפנימייה מובחרת למוזיקה, האקדמיה הלאומית למוזיקה נערים כדי לשמור על קיומו של סטט בסוד. סטט מתקבל בשל יכולתו הקולית אך גם סכום הכסף הנדיב שהאב משלם להם.

סטט מתקשה להשתלב, כי שאר התלמידים הם ילדים מיוחסים, והוא לא יכול לקרוא מוזיקה. ההתנהגות של סטט בעייתית גם עבור חלק מהצוות. עם זאת, הוא עובד קשה, לומד את תורת המוזיקה ומתאמן די לשפר את הטכניקה הווקאלית שלו, והופך לאחד הזמרים הטובים ביותר, מה שמאפשר לו להצטרף לסיורי המקהלה.

משפחתו של אביו של סטט מקבלת כרטיסים, שנשלחו בעילום שם על ידי האקדמיה, להופעה חשובה של המקהלה. אביה של סטט לא רוצה ללכת, מחשש לחשוף את בנו הסודי, אבל המשפחה משתתפת. לאחר הקונצרט הוא מחליט להעביר את סטט לבית ספר בשווייץ, אבל סטט, בעידודו של חבר הצוות קארוול, מסרב ללכת. קארוול מאיים על האב לחשוף את סודו, והאב מחזיק את סטט בבית הספר.

סטט ודבון, סטודנט נוסף, מפתחים מערכת יחסים אנטגוניסטית. דבון חושף בפני התלמידים האחרים את הרישום הפלילי של אמו של סטט, מה שגורם לסט להכות אותו בחדרו. המועצה הפדגוגית שוקלת את גירוש שניהם, אך מעכבת את ההחלטה מכיוון שאותם תלמידים נחוצים להופעה של המקהלה בניו יורק. ההופעה בניו יורק עוברת ללא שום תקרית, אבל זמן קצר לאחר מכן, קולו של סטט מתחיל להשתנות ככל שהוא מתבגר.

בסופו של דבר האב מספר למשפחתו, ואשתו מקבלת זאת. סטט מתחיל לחיות איתם.

דמויות ושחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דסטין הופמן לוהק לתפקיד מנהל המקהלה קארוול,ש קתי בייטס מגלמת את מנהלת בית הספר. הבמאי הוא פרנסואה ז'ירארד עם תסריט מאת בן ריפלי. במקור, צוות השחקנים היה אמור לכלול את אלפרד מולינה, אבל הוא עזב את הפרויקט.[4] בפברואר 2014, דברה ווינגר, אדי איזארד, קווין מקהייל, ג'וש לוקאס, והשחקנים הצעירים גארט ורינג, ג'ו ווסט, ריבר אלכסנדר וגרנט ונבל הצטרפו לצוות השחקנים. ורינג מגלם את סטט שמצטרף למקהלת בנים; וינגר מגלמת את מנהלת בית הספר של סטט באודסה, טקסס ; איזארד, המחליף את אלפרד מולינה, גילם את דרייק, יד ימינו של מנהל המקהלה בבית הספר; ג'וש לוקאס לוהק לתפקיד אביו המנוכר של סטט. מקהייל גילם מורה צעיר למוזיקה המעצים את סטט, ריבר אלכסנדר וגרנט ונבל מגלמים בנים במקהלה.[2]

צילומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלב הצילומים החל בפברואר 2014 בעיר ניו יורק ובסטמפורד, ניו הייבן ובפיירפילד, קונטיקט. צילומים נוספים נעשו באוניברסיטת פיירפילד . [5]

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט הוקרן בבכורה בפסטיבל הסרטים הבין-לאומי בטורונטו ב-5 בספטמבר 2014.

הולמרק קארדס קנתה את זכויות ההפצה לשידור הסרט והוא נקרא מחדש "Hear My Song". הסרט תוכנן להיות מוקרן ברשת CBS ב-16 באפריל 2016. [6] עם זאת, ב-13 באפריל 2016 בוטלה הבכורה ברגע האחרון. [7]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Debruge, Peter. "Toronto Film Review: 'Boychoir'". Variety. נבדק ב-10 באפריל 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ 1 2 Kilday, Gregg (24 בפברואר 2014). "Debra Winger and Eddie Izzard Join 'Boychoir'". hollywoodreporter.com. נבדק ב-25 בפברואר 2014. {{cite news}}: (עזרה)
  3. ^ "Playbill".
  4. ^ "Dustin Hoffman To Star In 'Boychoir'; Alfred Molina, Kathy Bates Round Out Cast". deadline.com. 30 באוקטובר 2013. נבדק ב-25 בפברואר 2014. {{cite news}}: (עזרה)
  5. ^ Dunne, Susan (13 בפברואר 2014). "Dustin Hoffman To Film 'Boychoir' In Connecticut". courant.com. אורכב מ-המקור ב-8 במרץ 2014. נבדק ב-25 בפברואר 2014. {{cite news}}: (עזרה)
  6. ^ Malone, Michael (2016-03-03). "Dustin Hoffman, Kathy Bates Star in Hallmark Movie on CBS". NextTV. נבדק ב-2020-06-25.
  7. ^ "Why CBS Pulled the Plug on Hallmark Movie Starring Two Oscar Winners | TVWeek". www.tvweek.com. נבדק ב-2016-04-14.