רון לבקוביץ

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רון לבקוביץ
לידה 1957 (בן 67 בערך)
מדינה ישראל
השכלה אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת הרווארד
תפקיד יו"ר דירקטוריון הבינלאומי
בת זוג חנה גולד לבקוביץ

רון לבקוביץ (נולד ב-1957) הוא איש עסקים ובנקאי ישראלי המכהן כיו"ר דירקטוריון הבנק הבינלאומי משנת 2020, ממייסדי בית ההשקעות "אפסילון" ומנכ"ל משותף שלו לשעבר.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לבקוביץ גדל בבת ים ושירת בסדיר ובמילואים. את השכלתו רכש מאוניברסיטת תל אביב, והוא בוגר תוכנית של בית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת הרווארד, ובעל תואר BA בכלכלה באוניברסיטת תל אביב.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1988 הקים יחד עם שמואל פרנקל ומנחם סלע את בית השקעות אפסילון. לאחר ששותפו מנחם סלע מכר את אחזקותיו בבית ההשקעות באמצע שנות ה־90, מכר גם לבקוביץ את המניות שלו בחברה לחברת כור בשנת 2010 מאוחר יותר התמזגה החברה יחד עם אקסלנס נשואה שרכשה את החברה.[1]

לבקוביץ היה גם דירקטור בחברות בבעלותו וכן שימש כדירקטור בקרן-שמש, ובקרנות נוספים, בנוסף לכך הוא גם מכהן כחבר ועדת השקעות בויצו ישראל, וחבר הוועדה המדעית המייעצת של בית חולים רמב"ם מדיטק כמו כן גם חבר באספה הכללית של אגודת ידידי בית החולים שיבא.

בספטמבר 2020 דווח כי לבקוביץ ימונה ליו"ר הבנק הבינלאומי במקומה של היו"ר הקודמת אירית איזקסון שפרשה כמה חודשים קודם לכן.[2] לבקוביץ נכנס לתפקיד, בשנת 2023 מינה מנכ"ל חדש לבנק בעקבות התפטרותה של המנכ"לית הקודמת סמדר ברבר צדיק.[3]

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לבקוביץ גר בתל אביב ונשוי לחנה גולד-לבקוביץ, אשת עסקים ומהמייסדות של ערוץ 2, ולהם שלושה ילדים.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]