שיחת משתמשת:Dahlia/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Jake Wartenberg בנושא Talkback

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

נחסמת לשלושה ימים[עריכת קוד מקור]

יש גבול לכל תעלול. למען הסר ספק, סיבת החסימה מופיעה כאן. ירוןשיחה 00:08, 2 ביוני 2007 (IDT)

פעם הרגו את השליח נושא הבשורה, פה רק סותמים לו את הפה. "התגרות ופגיעה בקהילה", עאלק. הדבר הכי חמור שכתבתי היה שיש מעט ויקיפדים ראויים לשמם. זה הרי לא סוד. אתם עד כדי כך חלשים ומפוחדים? למילים הקטנות שלי יש כזה כוח? אתם מדרדרים לתהום מיזם שהיה לו פוטנציאל ענק. חבל. והאיש היחיד שהיה משכמו ומעלה מצמצם פעילות.
אני מנצלת במה נדירה זו לשלוח לדוד שי חיזוק ועידוד ואיחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לבת ליאת. Dahlia 00:23, 2 ביוני 2007 (IDT)
דליה, את לא הראשונה ולצערי לא האחרונה שחשה פגועה ומרירה. רבים וטובים קדמו לך - מי מהם שפרש בזעם, מי מהם שניסה להפוך עולמות, כולם נעלבו, כולם נפגעו. אז מה את חושבת, שהוצאת קיטור בדפי שיחה זה מה שיפתור את הבעיות? הבעיות הן ים עמוק. אין די בעבודתו של אף אחד מאיתנו לפתרונן. מצד שני, "הבאת הבשורה" אינה ממש יעילה. איזה בשורה את מביאה אלינו? שיש ויקיפדים שכותבים פחות טוב? שיש ערכים טובים וערכים לא טובים? שיש מחלוקות על מה צריך ומה לא צריך להיכלל בערך? אולי שהשיטה של כתיבת אנציקלופדיה על ידי כל דיכפין ולא על ידי צוות של מומחים היא בעייתית?
אז בשביל מה טובים הריבים האלה? מישהו נמצא כאן על מנת לסבול? על מנת לריב? האם המיזם הזה חשוב לך ואת רוצה לקדם אותו, או שאת נמצאת פה מטעמים מזוכיסטיים? שני את מה שאת יכולה לשנות, קבלי את מה שאינך יכולה, וצאי מדי פעם לחופשות ויקי. תאמיני לי - הן עושות פלאים למוטיבציית הכתיבה כאן. עמית 00:36, 2 ביוני 2007 (IDT)
ראשית, תודה, עמית, על הדברים המכבדים והברורים. אין זה חזון יומיומי. שנית, איני מזוכיסטית כלל, ולכן הפסקתי לכתוב. שלישית, אני מאמינה במוטו הבא (המתייחס אמנם לתחום ערכי טהור, אבל אפשר להתאימו גם לנושא שלפנינו):
"כל מה שנדרש לרוע כדי לנצח הוא א/נשים טובים שאינם עושים דבר".
השלמה עם המצב אינה פתרון נכון בעיניי. כבר מההתחלה אמרתי שדרוש פה שידוד מערכות. אני מאמינה שהאבולוציה של המיזם, אם חפצי חיים אתם, תביא לכך במוקדם או במאוחר. לילה טוב באמת. Dahlia 01:09, 2 ביוני 2007 (IDT)
אני סבור כי הויקיפדיה פועלת באופן קרוב לאופטימלי והויקיפדים הפעילים ביותר הם על פי רוב אנשים נפלאים, הלוקים לפעמים בעודף טוב לב. צחי לרנר 01:14, 2 ביוני 2007 (IDT)
צחי, זה היה בציניות? דליה, אחד הציטוטים האהובים עלינו כאן הוא "לא עליך המלאכה לגמור, ולא אתה בן חורין ליבטל ממנה" . האם ריבים בדפי שיחה מקדמים אותנו לאן שהוא? ולגבי האבולוציה של הויקיפדיה, אוכל אם תרצי להפנות אותך לכמה וכמה דפי שיחה העוסקים בה, והמשותף לכולם הוא אמרתם של חז"ל: "מאז חרב בית המקדש ניתנה הנבואה לשוטים". עמית 01:29, 2 ביוני 2007 (IDT)
עמית, את דליה אני מאוד מחבב, אך בדיון כזה בודאי ובודאי איני ציני. לדעתי חלק הארי של הויקיפדים הפעילים ושל מפעילי המערכת מסבירי פנים ולא היה מזיק לגלות יותר קשיחות. לדעתי יש הרבה ערכים שאינם ראויים להיכתב (מפני חשיבותם הזניחה, איני מדבר על ערך לא טוב שניתן לשפרו) ואנשים שראוי לנהוג כלפיהם ביד קשה יותר. צחי לרנר 02:27, 2 ביוני 2007 (IDT)
דליה היקרה, רובם של הדברים הראויים כבר נאמרו ואין טעם בחזרה עליהם. רק זאת אומר: במקום כלשהו אני מתעצב נוכח הידיעה שכך על דברים להסתיים. אשמח לו תקחי לך חופשת וויקי ותנסי לחזור ולפתוח פרק ב' עם הוויקיפדים הטובים המועילים שבמיזם זה, והאמיני- רובם כאלה, גם אם כמה מהם, לעניות דעתך, הראו לך את הצד הנחמד פחות שלהם. בכל אופן, עזיבה בטריקת דלת מותירה טעם מריר בפי העוזבים והנעזבים גם כן; וכי מי מרוויח מעזיבה מעציבה שכזו? כולם מפסידים! שמעון 01:37, 2 ביוני 2007 (IDT)
גם לי עצוב, ולמען הסר ספק, אני חושב שהחסימה במקרה זה לא הייתה מוצדקת, אני חושב שהראל וירון היו יכולים להפגין מעט יותר אורך רוח ולהכיל את דברייך שנאמרו בעידנא דריתחא ומתוך כאב רב. יחסיות האמת 01:45, 2 ביוני 2007 (IDT)
מהשיחה ההיא לא יצא שום דבר טוב אני חושב ששלושה ימים לחשוב לבד זה הפתרון הכי טוב חבל שהם היו צריכים לחסום אותה אחרי דבריה ולא שהיא תחליט מיוזמתה על כמה ימי חשיבה. הידרו 01:53, 2 ביוני 2007 (IDT)

דליה, פגשתי אותך במפגש האחרון והיית נורא נחמדה. חבל מאוד שאת מצליחה שוב ושוב להיעלב ולהעליב. אם את נמנעת מלערוך ערכים, עשי טובה והמנעי מלערוך גם דפי שיחה. אני אישית חושב שיהיה חבל אם תעזבי וממליץ לך לנסות להפוך לוויקיגמד (נכון שזה נשמע מעליב? צריך למצוא ל"תפקיד" הזה כינוי אחר). בכל אופן, יש משתמשים שעורכים ועורכים ורק לעיתים שומעים אותם. דווקא המשתמשים האלו תורמים בצורה הכי טובה שיש, בלי כל ה"פוליטיקה" שמסביב. ‏Yonidebest Ω Talk 02:43, 2 ביוני 2007 (IDT)

דליה, היה לי חבל מאוד לקרוא את הדף הזה ודף השיחה של קנאה. מכיוון שהדברים כבר מאחורינו והחסימה שוחררה, אני מבקש מכל הנוגעים בדבר לשמור על קור הרוח, ואשתדל לדבר איתך ביום א'. אם את רוצה להתקשר אלי לפני כן, אשמח. אגב, את המייל שלך פתחתי רק עכשיו, ביחד עם מליון מיילים מהשבוע האחרון. אני לא כל כך מסכים למה שכתוב שם, אבל את זה ודאי ניחשת כשכתבת את המייל. אשמח לדבר איתך גם על עניין זה. קילגור טראוט 05:59, 2 ביוני 2007 (IDT)

הועבר מויקיפדיה:בירורים[עריכת קוד מקור]

שלום, אבקש לדעת מדוע נחסמה דליה? מקריאת חילופי הדברים, לא התרשמתי שהיא חרגה מגבולות השיח בוויקיפדיה. רנדום 01:43, 2 ביוני 2007 (IDT)

האמת שלדליה לא חסר עבר מאוד מאוד בעייתי (וגם זה בלשון המעטה), ואני מניח שאם היא היתה אומרת את אותם דברים ללא העבר הזה היא לא היתה נחסמת.
אבל מצד שני, אני חושב שזה באמת תקדים מסוכן לחסום מישהו על ביקורת שבבסיסה היתה עיניינית. אני מציע לשחרר אותה, ולחכות בסבלנות לפעם הבאה שהיא תכתוב משהו שבאמת מצדיק חסימה לכשעצמו (ונראה לי שרוב הסיכויים שזה לא ייקח זמן רב).
emanשיחה 02:19, 2 ביוני 2007 (IDT)
למה לא, ננסה את גישתך. עוד מעט עיד אל פיטר. ‏Harel‏ • שיחה 02:23, 2 ביוני 2007 (IDT)
תשמע, אני מסיר בפניך את הכובע. יחסיות האמת 02:31, 2 ביוני 2007 (IDT)

אני מסכים שהחסימה במקרה ספציפי היתה ללא פרופורציה לחומרת הדברים, חבל שנעשתה, וטוב שהוסרה.
ולדליה - קחי את הדברים יותר בקלות. רוב הדברים כאן (כדוגמת ויכוח בלשני על קנאה מול קנאות) אינם אישיים, ואין סיבה להפוך אותם לכאלה. :-) שבת שלום, דני ‏Danny-w12:23, 2 ביוני 2007 (IDT)

תמונה:ILAN VIRTZBERG.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום, לא ציינת מיהו יוצר התמונה, אנא צייני זאת. כמו כן, האם קיבלת אישור להשתמש בתמונה ברישיון חופשי? אם כן, אנא הוסיפו אישור זה לדף התמונה. שבוע טוב, ‏Yonidebest Ω Talk 22:21, 2 ביוני 2007 (IDT)

יוני, זה תצלום של אחיה. אני אסדר את הרישיון. ‏Gridge ۩ שיחה 22:25, 2 ביוני 2007 (IDT).

מלחמה קדושה[עריכת קוד מקור]

הי, אם במקרה יזדמן לך לראות את המסר שלי, אנא השקיעי 5-10 שניות בעיון בניקוד בערך מעלה. לדעתי הוא שגוי... אם יהיה לך כוח, נסי לתקן אותו. תודה - ותתעודדי. בהצלחה במלאכת העריכה של שני הספרים עבי הכרס. --Yoavd 10:43, 6 ביוני 2007 (IDT)

נו?[עריכת קוד מקור]

אמרת שאולי תחזרי. זה יהיה צעד מועיל יותר מכל ההצבעות והויכוחים שסביבן, משום ש(כידוע), לא הצבעות כותבות ערכים, אלא המשתמשים המסוגלים לכך. עוזי ו. 22:48, 23 ביוני 2007 (IDT)

עוזי, פנית אליי באופן ישיר מדי מכדי שאתעלם מכך.
אני אדם ישר (לעתים הדבר בעוכריי), ולכן במקום להשיב לך אצטט פה מייל אישי ששלחתי לפני דקות אחדות לחברתי הוויקיפדית רחל. האל עדי (וגם רחל אם תחפוץ) שלא שיניתי בו דבר מלבד הסוואת כמה שמות פרטיים:
ראי, רחל, לדעתי קבוצה קטנה של מפעילים שולטת בוויקיפדיה כאילו הייתה שייכת לאבא שלהם: כגון, A, B, C, D ויש עוד (ובהם אפילו דוקטור אחד למתמטיקה). הסיבה שרבים התייצבו לימין יוני למרות התנהגותו הילדותית והכוחנית נעוצה בכך שהם רוצים לשמר את כוחם. היום יוני, מחר אולי הם בעצמם.
רבים מתלוננים על האווירה בוויקיפדיה, על חוסר הסבלנות והסובלנות. אם אתה עושה בוויקיפדיה דברים קטנים, איש לא יפעל נגדך ויעריכו אותך מאוד, אבל כשמישהו מתבלט...
בואי ואזכיר לך משהו שוויקיפדית אחת שאני מעריכה מאוד כתבה פעם:
אני לא חושבת כמוכם. דליה אינה הראשונה שכותבת כאן על בני המשפחה, ואין צורך לאסור זאת עליה. אחרי שחשיבות הערכים הובהרה, כל אחד יכול לערוך ולתקן ולהביא את הערך למצב יותר נייטרלי, אם הוא אינו כזה. איני יודעת למה אתם מתנפלים על כל דבר שהיא עושה, וגורמים לכולנו וגם לדליה לבזבז את זמננו על ויכוחים אינסופיים, במקום לכתוב ולשפר ערכים. רחל 12:46, 22 באפריל 2007 (IDT)
הסרת הרשאותיו של יוני היא צעד קטן בכיוון הנכון. אם העניינים ימשיכו להתפתח ברוח זאת, ייתכן שאחזור לכתוב בוויקי.
שבוע טוב,
דליה
עוזי, לא אכחיש שפנייתך נעמה לי, אך הדברים שכתבתי בעינם עומדים. תודה לך.
Dahlia 23:08, 23 ביוני 2007 (IDT)

היי דליה[עריכת קוד מקור]

קיבלתי את דברייך, והבנתי. תודה. יונץ שיחה 14:57, 5 באוגוסט 2007 (IDT)

ותו לא[עריכת קוד מקור]

תקציר העריכה שלך "החלפת קישור שנשבר לפני זמן רב (ותו לא)" מזכיר לי בדיחה:

הרס"ר עובר בבסיס ושואל את החיילת דליה: "מה את עושה?"
"אני מגרפת את הדשא ותוּ לא", עונה דליה.
"תמשיכי לגרף עד שעה חמש, ותבואי אלי לקבל פס", אומר הרס"ר, ולאחר רגע של מחשבה מוסיף: "ותודיעי לתוּ שהוא מרותק שישבת".

בתור רס"ר בדימוס, וכרס"ר של המחנה הזה, אני ממליץ שתרשי לעצמך יותר מאשר תיקון קישור שבור. לא חבל על תוּ? דוד שי 11:00, 20 באוקטובר 2007 (IST)

ביקורך כאן, דוד, הוא לכבוד לי. תודה. וזהו, שכמעט קיוויתי שגם תו כן, אבל לדאבוני הרב...
הנה נוסח משולב של שני מיילים שיבהיר למה תו עדיין לא...
הבוקר חרגתי ממנהגי ונכנסתי לוויקיפדיה לרגע קל, רק כדי להחליף קישורים שנשברו (ואולי גם כדי לבדוק "הקלו המים"?)
לא חלפו שלוש דקות...
כה מצער אותי שקיבלתי הוכחה נוספת...
אצת, רצת וקיצצת במהירות האור הרגילה ומעלת התמיהות. לא השתנית במאום. וכך גם לא ויקיפדיה. לא אני הוספתי את הקישור ל"סיפור על אהבה וחושך". הופתעתי בעצמי לגלות אותו חודשים רבים לפני הצטרפותי למיזם. הוסיף אותו איש בעל שם מוזר: שן שש זעם.
צריך הבנה עמוקה בטקסט של עמוס עוז, וקריאה רגישה של המכתב שלי, כדי לראות את מלאכת המחשבת שנעשתה בשילוב תוכני הספר בסיפור שלי, ואת נקודות המפתח הרבות המצטלבות בין שני הסיפורים הביוגראפיים. [...] (השמטה מפאת כבודו של נמען המייל)
הנה תשובתו של עמוס עוז למכתבי זה: [...] (השמטה בגלל אי רצון לתת פרסום פומבי למכתב פרטי של עוז)
[...] (השמטה של פרפראזה שלי על דברי עוז)
ותודה רבה שהזכרת לי באבחת מחיקה נמהרת למה אני כבר לא חלק מכם.
דליה
Dahlia 12:24, 20 באוקטובר 2007 (IST)

ברכות[עריכת קוד מקור]

ברכות על החייאת דף המשתמש, דליה יקירתי! שמעוןאתנחתה קומית קלה 09:24, 6 בדצמבר 2007 (IST)

כנ"ל, אני תקווה שתשובי במהרה לפעילות מלאה. יחסיות האמת • כ"ו בכסלו ה'תשס"ח 11:28:09 11:28, 6 בדצמבר 2007 (IST)
לא נראה לי שזה יקרה בעתיד הקרוב, יקירי (מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין), אבל אשמח לארח אותך ואת שאר הוויקיפדים בבלוג שלי. ותודה גם לשמעון. Dahlia 11:55, 6 בדצמבר 2007 (IST)

כל הכבוד[עריכת קוד מקור]

דליה כל הכבוד על הערך החדש גרטרוד שטיין, אני מאוד שמח ששבת אלינו צחי לרנר - שיחה 19:05, 29 באפריל 2008 (IDT)

תודה, צחי, אבל פספסת את וולאס סטיבנס... Dahlia - שיחה 21:46, 29 באפריל 2008 (IDT)
דליה אני מעריץ אותך צחי לרנר - שיחה 21:47, 29 באפריל 2008 (IDT)
Dahlia - שיחה 22:15, 29 באפריל 2008 (IDT)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

שלום, אנא הקפידי להוסיף רק קישורים שנותנים מידע נוסף בנושא הערך. בהתאם, הסרתי את הקישור שהוספת לצביאל רופא, שכן היה הטרחה גמורה של הקוראים ולא נתן כל מידע. שימי לב גם לא לקשר לאתרים שמפרים בגסות זכויות יוצרים, כפי שהיה באתר "פרש" שקישרת אליו מאבי לניר. ‏odedee שיחה 03:12, 6 במאי 2008 (IDT)

שלום. מבטיחה בהכנעה שלא אעסוק עוד ב"הטרחה גמורה" ו"בהפרה גסה". כמה לא נעימה ולא לבבית פנייתך. בהתאם, אנא הקפד להבא להקדים את פניהם של ויקיפדים השבים לפעילות במאור פנים ובחן. Dahlia - שיחה 07:50, 6 במאי 2008 (IDT)
ברוכה השבה! (: ליאור ޖޭ 08:40, 6 במאי 2008 (IDT)
תודה Dahlia - שיחה 09:02, 6 במאי 2008 (IDT)
פנייתי הייתה עניינית, חבל שתגובתך - לא. ‏odedee שיחה 09:17, 6 במאי 2008 (IDT)
חוץ מענייניות אני מצפה גם לאנושיות. Dahlia - שיחה 09:27, 6 במאי 2008 (IDT)
כשתצליחי לכתוב הודעה שאיננה עולבת בבני שיחך, פני אלי כדי לספר לי. ‏odedee שיחה 09:34, 6 במאי 2008 (IDT)
הקריאה שלך סלקטיבית והטיעון שלך מגמתי. Dahlia - שיחה 09:40, 6 במאי 2008 (IDT)
עודד אולי תנסה להבא להביא לגברת זר פרחים ויין כדי שלא תעלב
אוקיי. ניסיתי לחזור. לא מתאים לי לעבוד באווירה קרה/קנטרנית כזאת ולהשחית את זמני היקר על הבלים. שלום. Dahlia - שיחה 09:58, 6 במאי 2008 (IDT)
דליה היקרה, אני בטוח שהכל שמחים בשובך וכי ביקורתו העקרונית של עודד לא נועדה להעליבך, חלילה, גם אם אין ניסוחה חביב. עודד, מנגד אני בטוח שגם דליה לא התכוונה להעליבך אישית, אלא להעיר על סגנונך, גם אם הדבר איננו מקובל עלייך, ואם כן גם זה לגיטימי.
באמת חבל לי לראות את דף השיחה הזה מתקרב אל הטירוף לדעת של חלק מדפי השיחה כאן כשלוהטות הרגשות, טירוף המאופיין בשלל הטחות שורות מקלדת קצרות הנורות כיריות אקדח איש ברעהו, ללא סיבה אמיתית. אנא, שניכם, שתו כוס מים קרים והניחו לסיפור הזה, לניסוחים לא נעימים איש של רעהו ולהערותיהם של אלמונים. המשיכו לכתוב אנציקלופדיה בלא רגשות פגועים. גם כך יש לנו מספיק מלחמות מיותרות כאן. שמעון - שיחה - פיזיקה להמונים 09:59, 6 במאי 2008 (IDT)

הרגעת הרוחות[עריכת קוד מקור]

קראתי את הדיון לעיל. את רצית להוסיף קישורים, עודדי הוריד אותם ונימק, ואת נעלבת מהנימוק. זה סיבה להחליט לעזוב? לא עדיף לנסות לקיים דיון ענייני בדף השיחה? עודדי הוא לא סמכות עליונה פה וגם את לא. אם יש מחלוקת - יש נהלים לפתור אותם ולא צריך להעלב. אפשר לפנות לבורר, אפשר לקיים דיון בדף השיחה ולשמוע עוד דעות - יכול להיות שרבים אחרים יסכימו עם עודדי ויכול להיות שיסכימו איתך, בכל מקרה זה לא סיבה להתרגש. עודדי פעם נכון (במקרה של מחלוקת - מחזירים לגירסא הקודמת לשינויים - זה הנוהל). אם את לא מסכימה, אפשר לקיים תמיד דיון בדף השיחה, ואף להפנות אליו מלוח המודעות. האם היית עוזבת מקום עבודה אם הבוס שלך היה אומר לך את המשפט שאמר עודדי? לא נראה לי. משפט זה היה אך ביקורת בונה ועניינית, ולא היה בו דבר שבא להעליב אותך או לפגוע בך. ולגבי קישורים המפרים זכויות יוצרים - עודדי בא רק להגן עליך מפני תביעה משפטית שיכולה לבוא. דרור - שיחה 14:54, 17 במאי 2008 (IDT)

איני מבינה מדוע כתבת בכותרת "הרגעת הרוחות"? רוחי רגועה לגמרי. לא נעלבתי מהנימוק. ההיפך הבנתי את נימוקיו וחשבתי שהוא צודק. חרה לי רק האופן שבו הביע וניסח את נימוקיו. לא ציפיתי לתופים ומחולות על כך שחזרתי לכתוב ערכים, אבל אני זקוקה ליחס טוב ומפרגן. כזאת אני. ולשאלתך בעניין הבוס - זו למעשה אחת הסיבות שבגללן אני עובדת מהבית ואיני נתונה לחסדיהם של בוסים. אבל איני מעוניינת לדוש עוד בכך. תודה לך על הניסיון להרגיע (את רוחי הרגועה). Dahlia - שיחה 15:11, 17 במאי 2008 (IDT)
אם כך - מה טוב. בואי ונמשיך לכתוב ערכים. המטרה של הכתיבה כאן צריכה להיות מהנה. דרור - שיחה 15:45, 17 במאי 2008 (IDT)
היא צודקת לגמרי. הטון של עודדי היה טון של נזיפה מנהלית ושיפוט מוסרי ולא של מחלוקת תוכנית, הסב-טקסט של ההודעה אמר "אם תעשי זאת שוב תקבלי אזהרה". וכך אט-אט הופכים להם מפעילי-המערכת בוויקיפדיה לעורכי-על. יחסיות האמת • י"ד באייר ה'תשס"ח 05:11:26
יחסיות, אתה מזכיר לי את הילד ההולנדי ששם אצבעו בסכר. תודה.
Dahlia - שיחה 23:06, 19 במאי 2008 (IDT)

באיחור מה, אברך אותך גם אני בברוכה השבה. כפי שבטח נוכחת, מצב ערכי הספרות העברית לא השתנה הרבה מאז שנקראת וירצי, ועוד יש שפע של ערכים לכתוב או להרחיב. דב ט. - שיחה 20:51, 25 ביוני 2008 (IDT)


ג'ון ברימן[עריכת קוד מקור]

תענוג לחזור ולקרוא את הערכים שלך. תמשיכי לעשות את מה שמשמח אותך ואל תתייאשי אם פה ושם תתקלי במילים לא נעימות. --Yoavd - שיחה 06:52, 7 ביולי 2008 (IDT)

תודה, יואב. Dahlia - שיחה 22:35, 8 ביולי 2008 (IDT)

דליה שלום[עריכת קוד מקור]

שמחתי על כך שביקרת בבית הכנסת ודיברת עם ר' משה דיקשטיין שמחזיק את בית הכנסת. אשמח אם תשלחי לי רשמים מהביקור בבאר שבע על מנת שאוכל לפרסם אותם בארת האינטרנט

רק טוב וברכה

דב ליפשיץ

הרי אנחנו מתכתבים בנושא בדוא"ל, ולכן איני מבינה מדוע פתחת גם ערוץ פומבי... מכל מקום, עכשיו זו תקופת עבודות ובחינות של סוף השנה בלימודיי. כנראה אכתוב מתישהו רשומה בבלוג שלי, ותוכל לקשר אליה מהאתר. אנא ענה לי באופן פרטי. לא פה. Dahlia - שיחה 10:56, 24 ביולי 2008 (IDT)

תודה רבה![עריכת קוד מקור]

אשמח אם לאחר קריאת ההערך תוכלי לשלוח לי הערות והארות בונות בכשי להפוך את הערך למומלץ --Galoren.com - שיחה 00:28, 30 ביולי 2008 (IDT)

תודה לך[עריכת קוד מקור]

אני גם חושב שהערך צריך לעבור ליטוש ואני כעת מנסה לעשות זאת עם חבר שלי שגם אוהב לכתוב בוויקיפדיה אך זה קשה לנו. אם תוכלי לסדר חלקים מספר מהערך אודה לך מאוד (ראיתי בדף שלך שאת מוכשרת בעניין) גל --Galoren.com - שיחה 15:01, 30 ביולי 2008 (IDT)

תודה, גל, על ההצעה. תיקנתי כמה דברים שצרמו לי מאוד, אבל איני יכולה (מסיבותיי שלי) לעשות יותר. ראיתי עכשיו שהיו ניסיונות שיפור לפניי, אני מקווה שהם יימשכו. כל טוב. Dahlia - שיחה 17:12, 30 ביולי 2008 (IDT)

שלום שוב![עריכת קוד מקור]

היום הוספתי בערך בית בודנברוק עוד שני חלקים בהם: השירה והמוסיקה. אם תוכלי לעבור עליהם אשמח עד בלי די! בתודה גל.--Galoren.com - שיחה 00:35, 6 באוגוסט 2008 (IDT)

מוות בוונציה[עריכת קוד מקור]

שלום דליה! בזמנו אמרת כשכתבתי את בית בודנברוק שאת חוששת שאנשים יעדיפו לקרוא את הערך במקום את הספר כמו שחששת במיכאל קולהאס. האם עתה את יכולה לומר אותו הדבר לגבי מוות בוונציה שכתבתי? (לאחר עבודה מאומצת הגשתי אותו למומלצות ואני לא מרגיש עם זה טוב משהו [ראי סיבות בדף ההמלצה]...) בתודה, גל.--Galoren.com - שיחה 14:41, 28 באוגוסט 2008 (IDT)

בהחלט כן! אבל לא קראתי לעומק, אלא התרשמתי באופן כללי.
הערכים שלך 'מבהילים' ביופיים ובהיקפם (וזו מחמאה!).
Dahlia - שיחה 21:41, 28 באוגוסט 2008 (IDT)
אם כולם היו אומרים כמוך הלחץ דם שלי היה יורד... אבל יש אחד או שניים שתמיד הורסים את המסיבה ומדכאים אותי. משהו אפילו אמר לי ש"לתומאס מאן מגיע יותר" וממש כמעט בכיתי (אני לא צוחק בכלל!). בכל מקרה אם תקראי את הערך את מוזמנת להביע את דעתך בדף ההמלצה. לילה טוב (או שמא בוקר טוב?) גל.--Galoren.com - שיחה 04:21, 29 באוגוסט 2008 (IDT)
תגיד למי שאמר לך ש"לתומאס מאן מגיע יותר" שהוא מוזמן לשפר את הערכים. לא חוכמה לקטול סתם.
בעניין לחץ הדם שלך - כן, הדבר זכור לי היטב. ויקיפדיה אינה מקום טוב לאנשים רגישים כמוך (וכמוני).
Dahlia - שיחה 09:04, 29 באוגוסט 2008 (IDT)
דליה חביבתי. מי שאמר לו שלתומאס מאן מגיע יותר, זה אני. אם את זוכרת, אני גם יודע לתת מחמאות כשצריך, וגם שיפרתי ערך או שניים בעצמי. מה לעשות שאני חושב שערך אנציקלופדי על ספר של תומאס מאן צריך להיות ברמה מאוד מאוד מאוד גבוהה? אני באופן אישי לא מעז לגעת בערכים אלו, מיראת קודש (כרגע אני עוסק בכתיבה על דאלאס, וזה כנראה הטווח האינטלקטואלי שאני מסוגל אליו בחום זה של ארבעים מעלות בצל). עם זאת, אני מכיר מישהי עם הבנה נרחבת בספרות וידע בעריכה לשונית... :) אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 09:10, 29 באוגוסט 2008 (IDT)
שלום שוב אלמוג! יש לך איזושהיא נטייה לזלזל באנשים או מה? נכון שאולי אני בן 17 אבל אני קראתי יותר ספרים (ביניהם דוסטוייבסקי מאן אייטמאטוב פסטרנק מורקאמי עוז עגנון טולסטוי וכו..) מהרבה אנשים בווקיפדיה. זאת מלבד העובדה שזכיתי בתחרויות של סיפורים קצרים שנערכו אף לקובץ ספרים. אני חושב (בצנעה) שאני מספיק מוכשר בכדי לכתוב ערך בווקיפדיה (אתה מוזמן להיכנס לדף שלי) זאת בהתחשב בעובדה שיש אנשים טובים שמוכנים לעזור בדברים שאני לא מבין (כמו עריכה והגהה וכו.) במקום לתת ביקורת קוטלת. אתה מוזמן לשנות כיוון ולעזור (ראה את תגובתו של יואב בדף השיחה שלי). בידידות ושבת שלום, גל.--Galoren.com - שיחה 13:09, 29 באוגוסט 2008 (IDT)
אלמוג, יראת קודש כשלך תותיר את ויקיפדיה מיותמת מערכים חשובים.
יחסית לטריותם - הערכים של גל מופתיים. לא נטולי בעיות, כפי שהערתי בדף השיחה שלו, אבל לא כאלה שלא ניתן לפתרן.
אני שקועה בכתיבת תזה על לאקאן, ומול דד-ליין להגשת עבודה סמינריונית, וכל זאת לבד מהעובדה שאני רוצה לשמור על לחץ דם תקין, דבר שאינו מתאפשר לי כאן, לצערי הרב.
מכל מקום, שמתי לב שכאשר מגיע לוויקיפדיה עוף בעל נוצות צבעוניות ומיוחדות, מתעורר אינסטינקט קדום כלשהו בקרב לא מעט, והם מנסים - ואין לי דרך עדינה לומר זאת - לתלוש את נוצותיו. חבל. ויקיפדיה היא המקום התחרותי ביותר שבו נתקלתי מעודי. הדיון הלשוני הענייני והיבשושי ביותר הופך בן רגע לזירת התגוששות ולמסכת התנצחויות. די, אתם הכי חכמים בעולם. אין עליכם. הירגעו נא. האירו פנים. אם אכן כך יקרה, יהיה נעים בהרבה לשהות במחיצתכם.[1]
Dahlia - שיחה 18:58, 29 באוגוסט 2008 (IDT)
כל ביקורת הבאה ממך אני מקבל בראש מורכן. אשתדל להיות נחמד יותר לגל, אם כי גם עליו ללכת כמה סנטימטרים לקראתי, ולהיות קצת יותר פתוח לביקורת. התמונה בקישור מדהימה. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 19:11, 29 באוגוסט 2008 (IDT)
אני כבר מסכים עם דבריו האחרונים של אלמוג...:-) אם תקרא את תגובתי לליש תראה שאני כבר מתקרב בצעדי ענק ולא בכמה סנטימטרים. (וכמובן שאני כבר סלחתי ושכחתי...רבותי! חודש אלול היום - חודש הרחמים והסליחות - ספר מומלץ שאני קורא כל שנה בחודש זה הוא "ימים נוראים" של עגנון בו מלבד ההלכות למיניהם [שגם הרבה דתיים נוהגים לדלג עליהם...] יש הרבה מעשיות מעניינות ומעוררות) שבוע טוב לכולם! גל.--Galoren.com - שיחה 20:42, 30 באוגוסט 2008 (IDT)

הגלגול[עריכת קוד מקור]

זקוק בדחיפות לעזרתך להשלמת הערך. אני לא מוצא את ידי ורגלי מרוב בלבול ממה שהספקתי לקרוא על היצירה. אני יודע שאת נורא אוהבת את הנובלה הזאת ולכן אולי תרצי לעזור. אם את רוצה - תשאירי לי הודעה בדף השיחה שלי. שבוע טוב, גל--Galoren.com - שיחה 22:22, 4 באוקטובר 2008 (IDT)

אני מצטערת, גל, אבל איני פנויה בימים אלה. שנה טובה וגמר חתימה טובה.
Dahlia - שיחה 16:28, 6 באוקטובר 2008 (IST)
שנה טובה וגמר חתימה טובה גם לך. גל--Galoren.com - שיחה 17:19, 7 באוקטובר 2008 (IST)

שנה טובה[עריכת קוד מקור]

תודה על הברכה שהעברת לי בעקיפין באמצעות אלמוג. אני מאחל לך שנה טובה ומאושרת והצלחה בכל. אברהם אמיר - שיחה 20:29, 9 באוקטובר 2008 (IST)

תודה לך, אברהם. שמחתי לקבל את ברכותיך, ואני מאחלת לך שנית, והפעם ישירות: שנה טובה, מאושרת ומוצלחת. Dahlia - שיחה 13:46, 10 באוקטובר 2008 (IST)

יצחק אפשטיין והאות ב'[עריכת קוד מקור]

ר' שאלתי בשיחה:יצחק אפשטיין. בתודה מראש. --אמיר א. אהרוני · בואו לתקן קישורי בינוויקי! · י"ג בחשוון ה'תשס"ט · 11:42, 11 בנובמבר 2008 (IST)

יוליסס (ספר)[עריכת קוד מקור]

שלום דליה, האם תוכלי להשתתף במאמצים לשפר את הערך? תודה איתןשיחה 20:16, 20 בדצמבר 2008 (IST)

שלום איתן,
לצערי איני פנויה, אבל אני נותנת את רשותי לקחת חומר (אפילו ציטוטים מדויקים) מהמאמר שלי המופיע בקישורים החיצוניים בתנאי שבהערת התקציר יצוין שהתוספות הן על פי המאמר שלי. Dahlia - שיחה 15:55, 23 בדצמבר 2008 (IST)
קראתי את המאמר שלך כבר מזמן, והוא נהדר. אני בטוח שתוכלי להוסיף לערך, ומעדיף שאת תעשי זאת לכשתתפני. אני מחזיק את הספר כספר עיון (קניתי למרות שידעתי שלא אקרא אותו לעולם בצורה בה קוראים ספר), אך מעבר לעריכה טכנית של הערך אני מעדיף שמישהו מקצועי ירחיב ויעמיק . איתן 212.143.158.148 21:18, 23 בדצמבר 2008 (IST)
דליה, יש תגובה? איתןשיחה 22:35, 7 בינואר 2009 (IST)
תגובתי הקודמת עומדת בעינה... :-) Dahlia - שיחה 15:04, 8 בינואר 2009 (IST)
חבל, כי ראיתי באיזשהו מקום שכתבת שהיית רוצה לחזור לפעילות כאן, וזוהי בהחלט הזמנה. אם לא יוליסס, האם תוכלי לעבור על ליאופולד בלום ולהעיר הערות (אני כתבתי, והוא בהחלט לא מסוג הערכים המקובלים כאן). איתןשיחה 19:46, 8 בינואר 2009 (IST)
ייתכן שאחזור, אבל אני מין עוף מוזר כזה: אוהבת לעשות דברים בקצב שלי, לפי בחירתי, לאן שהרוח נושאת אותי, מתי שבא לי ואיך שבא לי. אם בעתיד אכנס שוב לעניינים ואשתלב מחדש, ודאי אהיה מוכנה גם לעבודת צוות בנושאים מסוימים. מכל מקום, אני מודה לך על ההזמנה.Dahlia - שיחה 20:12, 8 בינואר 2009 (IST)
דרושים כאן עופות מוזרים. עופות מצויים יש כאן למכביר. איתןשיחה 21:44, 8 בינואר 2009 (IST)
היי דליה, אורניתולוגים עדיין תוהים איזו מין ציפור אני, אשמח שתארחי לי לחברה. מתגעגע צחי לרנר - שיחה 21:46, 8 בינואר 2009 (IST)
תודה, צחי חביבי. כל מפגש אני מבטיחה לעצמי שאבוא, ובסוף לא מסתדר לי. נראה אולי בפעם הבאה (במפגש הזה החמצתי את שמעון נעים, ידידי הצעיר. בלתי נסלח). Dahlia - שיחה 23:14, 8 בינואר 2009 (IST)
כמובן שגם במפגש, אבל לא התכוונתי למפגש. ויקיפדיה זקוקה לך ונחמד לראותך פה צחי לרנר - שיחה 00:40, 9 בינואר 2009 (IST)
תודה. אני חוששת שוויקיפדיה תבלע שוב את כל זמני (יש לי נטייה כללית להיסחף). אני לומדת לתואר שני ויש לי תזה לכתוב ועבודה. מתישהו בעתיד אחזור לפעילות. Dahlia - שיחה 15:41, 9 בינואר 2009 (IST)
בהצלחה ובהנאה צחי לרנר - שיחה 22:33, 9 בינואר 2009 (IST)
תודה. Dahlia - שיחה 00:24, 10 בינואר 2009 (IST)
לדליה, את מוזמנת להיסחף ככל האפשר... ולצחי, אם יש לך בעיה עם הגדרתך כעוף אני יכול לסדר לך אורניתולוג מומחה - ג'יימס בונד איתןשיחה 10:10, 10 בינואר 2009 (IST)

הארץ[עריכת קוד מקור]

הרגע סיימתי לקרוא את הכתבה, מעניין ומצמרר. שנילישיחה 08:42, 13 בפברואר 2009 (IST)

תודה Dahlia - שיחה 09:25, 13 בפברואר 2009 (IST)

Talkback[עריכת קוד מקור]

There is a message for you on my talkpage at the English Wikipeida. Jake Wartenberg - שיחה 18:51, 25 בפברואר 2009 (IST)