שיחת משתמש:אייריק אדום

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אייריק אדום, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, שטיין - שיחה 15:57, 7 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף היהודי הנצחי (סרט, 1940). הסיבה לכך היא: שלום. אבקשך לבדוק היטב את הקישורים שאתה מוסיף באמצעות הסקריפט לפני שאתה מוסיף אותם, בכדי למנוע מצב שבו אתה מוסיף שטויות לערכים. שים לב מה עשית: המשפט היה: דוגמה בוטה של הוצאת דבר מהקשרו היא שילוב קטע מסרטו העלילתי של פריץ לאנג "M"‏ (1931), בו מגלם השחקן היהודי פיטר לורה דמות נבל של רוצח ילדים, כדוגמה ארכיטיפית לדמות היהודי. ואתה הוספת קישור להוצאת דבר שהיא הוצאת ספרים ישראלית. אין לקישור שום קשר רלוונטי לטקסט.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas - שיחה 19:07, 9 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף המפלגה הקומוניסטית של קובה. הסיבה לכך היא: גם כאן הוספת קישור שגוי לערך. הערך מדבר על קובה ואתה הוספת קישור למפלגת העם הסוציאליסטית שהיא בכלל מפלגה בדנמרק. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas - שיחה 19:12, 9 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קתדרלת אוטרכט. הסיבה לכך היא: וגם כאן הוספת קישור למינסטר שהיא עיר בגרמניה, כאשר הערך מדבר על מושג כנסייתי ועל מקום בבלגיה. אני מבקש שתחדל משימוש בסקריפט עד שתלמד. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas - שיחה 19:15, 9 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף גאורגיוס יאקובידיס. הסיבה לכך היא: וגם כאן: המשפט היה: במרוצת הזמן בלט כישרונו כצייר וסיים את לימודיו בהצטיינות במרץ 1877. הוספת קישור ל-בלט שהוא סוג של ריקוד ומחול שאין לו ולא כלום למשפט.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas - שיחה 19:18, 9 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הרפובליקה הדמוקרטית של גאורגיה. הסיבה לכך היא: וכאן קישרת להכרזת העצמאות שהוא ערך המתייחס למדינת ישראל. כל זאת בערך המדבר בכלל על גאורגיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas - שיחה 19:22, 9 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ליאוני סנדרקוק. הסיבה לכך היא: בערך כבר קיים קישור לאוסטרליה. אין טעם להציף בקישורים מיותרים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,. מבקש ממך לחדול מייד מהמשך השימוש בסקריפט להוספת קישורים, משום שאתה מזיק לערכים ומבזבז את זמנם של המנטרים בניטור ותיקון. Assayas - שיחה 19:25, 9 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך Haminations שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, התו השמיניהבה נשוחח 20:52, 19 באוקטובר 2023 (IDT)[תגובה]