שיחת משתמש:דוד שי/ארכיון20

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כידוע, יעל בן דב היא הייתה מתמודדת בתכנית הטלוויזיה "השגריר". היא נרשמה לכאן. אך לאחר שקיימתי דיון עם יעל האמיתית היא השיבה לי שאין היא פעילה בויקיפדיה. מתברר מכך שמשתמש זה הוא מתחזה וטרול. אנא ממך, מחק משתמש זה. אם גם אתה רוצה לשאול את יעל באופן אישי, שלח לה דואר אלקטרוני, הנה הכתובת שלה: yael@hashagrir.012.net. אך היא לא עונה למיילים. לכן עדיף שתיכנס לבלוג שלה: זה הלינק. אך עליך להירשם לאתר לפני שאתה פונה אליה בבלוג. לעוד מידע ראה שיחת משתמש:טרול רפאים#משתמש:יעל בן דב. חייבים לטפל בזה בדחיפות. אין אנו רוצים עוד טרול, נכון? דמוסתנס 12:25, 18 מרץ 2005 (UTC)

אין ביכולתי למחוק משתמש, ומשנחשפה התרמית - אף אין בכך צורך. במידת הצורך אפשר יהיה לחסום את המתחזה. אמחק את דף המשתמש. דוד שי 13:57, 18 מרץ 2005 (UTC)

בסדר. אני חושב שכדאי לחסום את המשתמש. מי זה חכם חנוכה? זה עוד טרול שהיה לכם? אני רוצה לשנות את תוכן דף המשתמש כדי לציין שזהו טרול. בברכה, דמוסתנס 15:05, 18 מרץ 2005 (UTC)

לדעתי אין בזה צורך כעת שהדף משתמש ריק. נראה לי מוגזם להגדיר את המשתמש כטרול כאשר לא ביצע ולו עריכה אחת. נראה לי לא נכון שמשתמש ישנה תוכן של דף משתמש אחר. כל הסיפור נראה לי כסערה בכוס מים. בברכה John Doe 15:11, 18 מרץ 2005 (UTC)
אני מסכים שבשלב זה אין צורך בכל פעולה נוספת. על חכם חנוכה ראה משתמש:חכם חנוכה. דוד שי 15:13, 18 מרץ 2005 (UTC)

דוד, זה כבר נהיה ממש רציני. ראה תגובתו של הטרול חכם חנוכה (שהתחזה ליעל בן דב) בשיחת משתמש:טרול רפאים#משתמש:יעל בן דב. מה נעשה עם זה? בברכה, דמוסתנס 20:52, 18 מרץ 2005 (UTC)

מה נעשה עם זה? ננשום עמוק ונרגע. דוד שי 01:19, 19 מרץ 2005 (UTC)

שלום דוד! מקדים תשובה למכה. למה הצבעתי עליך?

  • כי אתה יכול לספוג את הביקורת. מקווה *להעיר* תשומת לבך לבעייתיות צורמת ביומרה לאוביקטיביות או שקיפות בניסוח. נא למד על משבר הייצוג (אנתרופולוגיה/פוסט-קולוניאליזם), epistemic privilege, המחלוקת בין דרידה להברמס, וכו'. יש לי מומחיות בתחום, ובכוונתי לסייע ל-WP בעזרתה. WP מדירה (מין נאולוגיזם של סוצ'?) אוכלוסיות שחוסר NPOV ורגישות כאן בולט להן שחור על גבי לבן. ובכלל, ניסוחים ברוח argumentum ad populum רווחים כאן, תסכים שבניגוד למטרותינו, הממ?
  • כי אתה בתפקיד/מעמד. עם הסמכות באה אחריות. וכן, זה תפקיד פוליטי.
  • זה לא אישי, כמובן. מה יכול להיות אישי במדיום וירטואלי כזה?

צנצנת 06:17, 19 מרץ 2005 (UTC)

כיוון שלטינית אינה הצד החזק שלי, אשיב לך במטבע לשון עברי: "מים שקטים חודרים עמוק". בשלב זה שמתי לב שעשית המון רעש, אבל תרומה רצינית שלך טרם ראיתי (מובן שתיקוני הלשון שלך מתקבלים בברכה). אם יש לך השגות על רמתה של ויקיפדיה או מידת האובייקטיביות שלה, בבקשה, כתוב למעננו ערך לדוגמה, כזה שיהיה מודל לחיקוי. ויקיפדיה אינה מתחילה כיצירה מושלמת, ולכן יש מקום לשיפורה, ויש גם מקום לביקורת, אבל רצוי להימנע משימוש מופרז בקריאות שבר ומביקורת שאין עמה דוגמה אישית. תחומי ההתמחות שלך זרים לי (איש אינו מושלם) ואתה מוזמן להרחיב בהם בויקיפדיה, בתקווה שיימצאו לך בני שיח שיוכלו לבחון את תרומתך ולקיים אתך דיאלוג פורה. דוד שי 09:05, 19 מרץ 2005 (UTC)
צנצנת, הנטייה שלך להתהדר בנוצות אקדמיות היא שמדירה פה כל מיני אוכלוסיות. תינו רבנן, Quidquid latine dictum sit, altum viditur. Harel 18:03, 20 מרץ 2005 (UTC)

דיוני מחיקה[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי שמחקת דיון מחיקה שפתח שן שש זעם על הערך "השפלה נפשית". בלי להכנס לעצם הדיון והשאלה אם היה צריך למחוק את הערך או לא (למרות שצדקת וזעם טעה כי הערך גדל מעבר להגדרה מילונית). לדעתי יש טעם להשאיר דיוני מחיקה שהתסיימו ולו רק כדי לא לחזור עליהם בעתיד. נניח ומישהו ירצה למחוק ערך מסוים כי לדעתו איננו מתאים. נניח גם שהוא הפסיד בהצבעה. הרי יתכן מצב, בו מישהו אחר בעוד מספר חודשים, ירצה למחוק את הערך ויתפח לו תבנית הצבעות מחיקה. במקרה והדיון לא נמחק, אז הבחור יראה שהדיון התקיים כבר והרב לא רצו למחוק. הוא יקרא גם את הטיעונים וסביר להניח שישתכנע או לכל הפחות ישאל את המתנגדים אם דעתם לא השתנתה. אם יראה שהם נשארים איתנים בדעתם, סביר להניח שלא יעלה את הדיון מחדש, כי הוא נועד מראש להכשל בהצבעה. כך נחסך לנו זמן רב שהינו מבזבזים על דיון מיותר שתוצאותיו ידועות מראש. אם אותו בחור ירצה בכל זאת לפתוח דיון חדש, הוא יכול למחוק את הדיון הישן או לפתוח דיון חדש מתחת לדיון הישן. אופציה נוספת היא להעביר את הדיון הישן לארכיון כלשהו. לדעתי נוהל זה יחסוך במספר הדיונים וכדאי לקבלו.
בברכה,
גילגמש שיחה 10:41, 20 מרץ 2005 (UTC)

עקרונית אני מסכים אתך, אך נימוקיך אינם רלבנטיים למקרה שלפנינו. שש"ז פתח את דיון המחיקה כשבערך היו שתי שורות, וסיים את הדיון כשהערך הגיע לעשרים שורות, וכעת יש בערך כארבעים שורות. ברור שדיון מחיקה קצר זה כלל אינו רלבנטי לכל דיון עתידי בגורלו של ערך זה, ולכן מחקתיו. דוד שי 14:56, 20 מרץ 2005 (UTC)

לא יאומן כי יסופר[עריכת קוד מקור]

תסתכל על הבקשה של חכם חנוכה. טרול רפאים 17:39, 20 מרץ 2005 (UTC)

דרך אגב, הוא העתיק גם את הניסוי שלו לרמות את גוגל לדף המשתמש שלו באנגלית. טרול רפאים 17:45, 20 מרץ 2005 (UTC)
הוספתי שם את המלצתי העדינה, אם כי מרבית אנשי ויקיפדיה האנגלית כבר דחו את בקשתו. דוד שי 17:56, 20 מרץ 2005 (UTC)
מה שיותר מטריד אותי זאת העובדה שהוא מנסה לרמות את גוגל, זה מאוד בעייתי, אני בספק רב אם אנשי ויקיפדיה באנגלית מבינים את זה (הם מן הסתם לא מחפשים בעברית...). אני יכול לפנות אליהם, אבל סביר להניח שזה לא יעזור בכלל, אני לא מוכר אצלם בכלל. טרול רפאים 18:09, 20 מרץ 2005 (UTC)
אם זה מטריד אותך, תפנה לאנג'לה ומן הסתם היא תטפל בזה לאלתר, אבל מה אכפת לך. בויקיפדיה האנגלית הוא טיפה בים. העיקר שיעזוב אותנו בשקט. שים לב להצבעתי בדף על בקשתו של חכם חנוכה :-) שש"ז 18:24, 20 מרץ 2005 (UTC)
הוא כבר מחק שם את ההערות של דוד, ערןב ושש"ז. אביהו - שיחה 18:32, 20 מרץ 2005 (UTC)
אני מצביע נגדו. הוא כבר כמה פעמים השחית כאן ערכי קהילה של ויקיפדיה. וגם כן התחזה לאישיות מפורסמת (יעל בן דב). הוא נבחר/לא נבחר בסוף? בברכה, דמוסתנס 11:38, 21 מרץ 2005 (UTC)

שלום דוד, האם ידוע לך על מישהו מבין המשתמשים שיודע יפנית? מתניה 19:49, 20 מרץ 2005 (UTC)

ראה מי כתב את הערך יפנית ושאל אותו. אני - יפנית זה סינית בשבילי. דוד שי 19:56, 20 מרץ 2005 (UTC)

דוד שלום, הערך עין שוב מכיל את התמונה של העיניים האסייתיות למרות נימוקיך בדף השיחה. כמו כן למרות שפעמיים הורדת את התמונה והיא הוחזרה בשלישית ע"י המשתמש העדפת בהמשך להשאיר את התמונה. אודה לך אם תוכל להסביר מדוע התמונה הושארה. בברכה John Doe 04:14, 21 מרץ 2005 (UTC)

לדוד ולג'ון דו בוקר טוב. המשתמש הוטגאי, אם אינו חנוכה (כפי שחשדתי בתחילה) הרי שנחן בעדינות ובטאקט של חנוכה, וכן באותו היחס לרגישויותיהם של משתמשים אחרים. אני רואה בהשבת תמונת העין השחתה מכוונת, ולכן הורדתי את התמונה מהערך והגנתי עליו, כפי שמחייבת חובתי כמפעיל מערכת הניצב מול משחית. אלמוג 04:43, 21 מרץ 2005 (UTC)
כל מי שמסתכל בעמוד הזה יכול להסיק על נקלה שהחשד ש-HotGuy הוא חכם חנוכה הוא חשד שווא. הבחור כתב אולי 500 מילים בלי להשתמש אפילו פעם אחת בשלוש נקודות. שש"ז 09:48, 21 מרץ 2005 (UTC)
החזרת התמונה בערך עין היא 'מלחמת עריכה', ולא השחתה. לפי כללי ויקיפדיה, במקרה של מלחמת עריכה, יש לפנות לבוררות ולא לחסום את הדף, נא לבטל את החסימה ולפעול לפי הכללים. תוכלו גם לקרוא את הערותיי בנושא בדף השיחה הרלבנטי בערך שיחה:עין. לגבי הסיפור עם המשתמש חנוכה - חשבתי שכבר עברנו את השלב הזה. אני זה לא הוא (וההיפך), והמשך הרמיזות בעניין הוא פשוט הטרדה. כבר הצעתי מלא פעמים שתפנו ל-ISP שלו אם הוא משחית דפים באתר. לגבי ההערה "היחס לרגישויותיהם של משתמשים אחרים" - אז מי שמחק את התמונה הרלבנטית ששמתי זה אתם ולא ההיפך, אז בלי התחסדויות מיותרות. Hotguy 08:52, 21 מרץ 2005 (UTC)
נשאלת גם שאלת זכויות היוצרים. גם אם הוטגאי צילם את התמונה, אני בספק רב אם המצולם הרשה לו להפיץ את תמונותו ברבים. אני חש אי נוחות רבה מכך שיש על השרת תמונותיהם של אנשים, שברור לי שאינם יודעים על השימוש שאנו עושים בתמונותיהם. בברכה, גילגמש שיחה 09:00, 21 מרץ 2005 (UTC)
גילגמש צודק. זה הנימוק האינטליגנטי היחיד שקראתי עד כה בקשר להורדת התמונה. ברוב התמונות שהעלתי (פירוט כל התמונות בדף המשתמש שלי) הקפדתי לשנות את התמונות כך שלא יהיה ניתן לזהות את האנשים המצולמים, ונראה לי שזה נכון גם לתמונת העין. במקור רוב התמונות שהעלתי נראות שונה לחלוטין. יוצאים מן הכלל: התמונות בערכים נזיר וריקוד שבהם אפשר לזהות את המצולמים, יתכן שבגלל אופי התמונות ניתן להשאיר זאת כך, אבל אם לדעתכם לא כך הדבר- אז אתם מוזמנים לטשטש את הפנים (ניסיתי ולא הצלחתי לעשות זאת בעצמי בצורה סבירה). בכל מקרה - אני מציע שתקבעו נהלים ברורים לגבי זכויות יוצרים גם בהקשר הזה. באלו מקרים יש צורך בהסכמתו של המצולם לפרסום התמונה? אם למשל אני מפרסם תמונה של רוה"מ - האם יש צורך בהסכמתו? ומה לגבי אירועים פומביים כגון ריקודים? והאם טישטוש הפנים מספיק לצורך עניין הפרטיות? Hotguy 09:28, 21 מרץ 2005 (UTC)
אני מתנגד לפרסום תמונות שבהן הפנים מטושטשות, כי הן מכערות את הערך במקום ליפותו. אם אי אפשר לפרסם תמונה תקינה, מוטב לא להציגה כלל. חוק הגנת הפרטיות מגדיר כפגיעה בפרטיות "צילום אדם כשהוא ברשות היחיד" וכן "פרסום תצלומו של אדם ברבים בנסיבות שבהן עלול הפרסום להשפילו או לבזותו". יש לציית להגבלות אלה לפחות, ואיני רואה איך תצלומיו של Hotguy חורגים מהן, בפרט לאור מאמציו להסתיר את זהות המצולמים. ביחס לתמונת העין: אין צורך למהר לבוררות, ואין כאן ממש מלחמת עריכה. יש ויקיפדים אחדים שמתנגדים לתמונת העין, מסיבות שונות, ויש אחד שנחוש בדעתו להשאירה. Hotguy, אני מציע לך לקבל את דעת הרוב, לא כל נושא הוא עילה למלחמה. התמונה ששמת אינה מתאימה לערך, וברור לי שאפשר למצוא מוצלחת ממנה. דוד שי 09:51, 21 מרץ 2005 (UTC)
מילים כדורבנות. האם תוכל לנסח במילים מהם הדרישות מתמונה רלבנטית לערך עין? כדי שאוכל למצוא תמונה מתאימה? Hotguy 10:21, 21 מרץ 2005 (UTC)
תמונת פנים ברורה (תמונת פספורט), בלי התחכמויות ועם הסכמת המצולם, עם חץ שמציין את מיקום העיניים. תמונה נוספת, של עין בלבד, תוכל להוריד מויקי האנגלית. בנוסף לכך, ראה בתשובתי נדיבות יוצאת דופן, שנובעת מהתחשבותי בהיותך ויקיפד מתחיל וברצוני לשלב אותך בקהילתנו - בדרך כלל אינני מקיים דיאלוג עם מי שמכנה אותי "איש קטן". דוד שי 10:28, 21 מרץ 2005 (UTC)
מצאתי תמונה שעונה על הקריטריונים הנ"ל, אבל אני לא יכול להעלות אותה כי הערך עין חסום לכתיבה. נא לפתור את הבעיה. אגב, לא כיניתי אותך 'איש קטן'. בדף המשתמש שלך יש תמונה ואתה לא נראה קטן בכלל. כיניתי 'אנשים קטנים' את אלו שמחקו את התמונה ששמתי. אני מנסה לקדם כאן את הרעיון ש'תמונה שווה אלף מילים' ולכן מגוחך להסביר את המונח 'עין' בלי לצרף תמונה. מי שמחק את התמונה ששמתי היה צריך לנמק, וגם להציע תמונה אחרת או לפחות לתאר במילים איזה סוג תמונה רלבנטי לנושא- כפי שכתבת בתשובתך האחרונה. Hotguy 14:24, 21 מרץ 2005 (UTC)
ההגנה על הערך הוסרה. דוד שי 15:22, 21 מרץ 2005 (UTC)

הרצאתך במכללה למינהל[עריכת קוד מקור]

שלום דוד, איך היה? מה לימדת, וחשוב יותר, מה למדת? אבי 07:04, 21 מרץ 2005 (UTC)

הצגתי אחדים ממאפייני היסוד של ויקיפדיה, במשך כשעה ורבע. לטעמי היה נחמד מאוד (כל הרצאה היא בשבילי אגו טריפ). בהזדמנות אפרט יותר. דוד שי 09:51, 21 מרץ 2005 (UTC)
תודה אבי 10:18, 21 מרץ 2005 (UTC)

התחלתי להעביר את ערכי גיאומטריה לגאומטריה שלפתע פתאום מצאתי את ההערה שלך בשיחה:גאומטריה. לפי ענייני הגאוגרפיה זה טיפה מתנגש במיוחד שהגאו בשתיהן מקורו באותה המילה היוונית. אני מפסיק עם העברות לבינתיים בסעיף הגאומטרי. אם יש צורך לשחזר אפשר לפי רשימת התרומות שלי. ראה גם את שאלותיי האחרונות בשיחת משתמש:Netan'el. בברכה, מלך הג'ונגל 16:36, 21 מרץ 2005 (UTC)

המשך בדרכך, מלך נערץ. ראה הבהרה בשיחה:גאומטריה. דוד שי 19:42, 21 מרץ 2005 (UTC)

שימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

אני מעוניין להעלות קטע מכתב יד קאופמן של המשנה, המופיע בשלמותו באתר הספרייה הלאומית, בהיקף קטן (משנה אחת) כדי להוסיף לכמה ערכים. האם לדעתך הדבר בגדר שימוש הוגן? תנאי השימוש שם לא ברורים כל כך בעניין זה. (אגב, תודה על ההמלצה). נתנאל 08:13, 22 מרץ 2005 (UTC)

לדעתי זהו אכן שימוש הוגן. דוד שי 09:04, 22 מרץ 2005 (UTC)

זכויות היוצרים על תמונות[עריכת קוד מקור]

דוד שי, אודה לך אם תוכל להתייחס לשיחה בנושא זכויות היוצרים על תמונות, תחת הכותרת ויקישיתוף בדף השיחה שלי שיחת משתמש:hotguy. Hotguy 13:15, 22 מרץ 2005 (UTC)

דיוני מחיקה פעם שנייה[עריכת קוד מקור]

שלום דוד שי,
בעקבות הסיכום לגבי דיוני איחוד\מחיקה אני מציע לקבוע נוהל לא מחייב שיתן "שבוע חסד" לערכים חדשים. אם הערך לא הורחב ונשאר ברמתו הפתטית, אזי אפשר לקיים דיון מחיקה, אם הערך הורחב, הדיון מיותר בלאו הכי. לדעתי זה יחסוך בזבוז זמן ניכר על דיונים מיותרים לחלוטין. על מנת שהערכים האלה לא ילכו לאיבוד, אפשר לקטלגם ל"ערכים שעתידם לא ברור" או כל תבנית אחרת שמקובלת עליך. ד"א שמתי לב שלפחות במחלק מהמקרים דיוני מחיקה היוו זרז לכתיבת הערך, בד"כ הערך נכתב ע"י יוזם ההצעה שהפסיד בהצבעה. גילגמש שיחה 12:38, 23 מרץ 2005 (UTC)

אני בהחלט חושב שאפשר לתת שבוע חסד ואפילו יותר לערך שיש תקווה להרחבתו. דוד שי 20:19, 23 מרץ 2005 (UTC)

שלום דוד, אולי אתה יודע מה קורה עם הALL PAGES בשבוע האחרון? רוב הזמן זה לא עובד ולעיתים נדירות כן, לא ברור לי. מתניה 20:55, 23 מרץ 2005 (UTC)

ALL PAGES מפסיק לפעול בתקופות של עומס. דוד שי 20:58, 23 מרץ 2005 (UTC)
תודה. רק רציתי להעיר לגבי הערך חיל ההנדסה - במשפט הראשון כתוב ששמו הרשמי הוא חיל ההנדסה הקרבית, למיטב ידיעתי דבר זה אינו נכון, חלק מחיל ההנדסה (הקרביים) נקרא הנדסה קרבית. מתניה 21:01, 23 מרץ 2005 (UTC)
אינני יודע מה נכון, ולפי הדף באתר צה"ל, גם צה"ל אינו יודע. דוד שי 21:06, 23 מרץ 2005 (UTC)

הטבח בכפר קאסם[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תסתכל בשיחה על הערך בנוגע לפירוט ההרוגים

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94:%D7%98%D7%91%D7%97_%D7%9B%D7%A4%D7%A8_%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%9D

Koby12345

עוד פעם חנוכה[עריכת קוד מקור]

שלום,
פנייתך לנט-ויז'ן לא עזרה וחנוכה השחית היום את דף המשתמש של דמוסתנס ואילץ אותי לנעול אותו. יכול להיות שיש טעם בפניה נוספת. גילגמש שיחה 08:17, 24 מרץ 2005 (UTC)

אינני מכיר אותו (את משחית דפי). כנראה חכם חנוכה השחית שנית לאחר שחסמנו אותו בתור מתחזה לאישיות מפורסמת. מה היו מעשיו של דוד בנט-ויז'ן? חושב אני שיש צורך שאני אשוחח עימו. בברכה, דמוסתנס 08:27, 24 מרץ 2005 (UTC)

עולי הגרדום[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי שאתה הכותב העיקרי של הערך עולי הגרדום. יש בעיה קלה עם תאריכים. מצד אחד בערך כתוב שאליהו חכים ואליהו בית צורי הוצאו להורג ב-23 במרץ ואילו בערכים הדנים באישים הללו תאריך הוצאתם להורג הוא ה-22 במרץ. מהו התאריך הנכון? גילגמש שיחה 09:59, 24 מרץ 2005 (UTC)

תשובתי בשיחה:אליהו חכים.דוד שי 18:46, 24 מרץ 2005 (UTC)
ראיתי, תודה. גילגמש שיחה 18:53, 24 מרץ 2005 (UTC)

הפרת זכויות יוצרים?[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחת ויקיפדיה:זכויות יוצרים. דוד שי 18:32, 24 מרץ 2005 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראה בבקשה את דבריו של טרול הרפאים ואת דברי שלי בשיחת קטגוריה:פעילי שלום. בברכה, גילגמש שיחה 22:18, 25 מרץ 2005 (UTC)

בנוסף, ראה בבקשה את השינוי הזה - [1] בערך מלחמת ששת הימים רציתי להתייעץ איתך לגבי שחזור הערך. התוספת גבולית בעיני ואני לא בטוח אם כדאי לשחזר או לא. גילגמש שיחה 22:29, 25 מרץ 2005 (UTC)
השינוי בערך מלחמת ששת הימים סביר בעיני. דוד שי 08:42, 26 מרץ 2005 (UTC)

[[שיחת משתמש:Michalic#תוצאות ויקיפדיה:מסע פרסום|ראה הערתי בנושא]]. (רק רציתי שתדע, מכיוון שהיית מעורב "חזק" בנושא) שבת שלום. ^^ דּוֹד1 10:28, 26 מרץ 2005 (UTC)

מי מחק את התמונה שלי?[עריכת קוד מקור]

בדרך כלל אני לא בעד בכיינות המצטיירת מהכותרת הנ"ל, אבל הפעם מישהו מחק לי את התמונה tanin.jpg , לא רק מהערך זוחלים, אלא גם מחק אותה לגמרי מהשרת. אני רואה בכך השחתה. מה גם שהיא היתה תמונה מקסימה שהוחלפה בתמונה מכוערת במיוחד. לטיפולך. Hotguy 10:50, 26 מרץ 2005 (UTC)

תקלה טכנית בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

הועבר לויקיפדיה:דלפק יעוץ

אני פונה אליך מכיוון שאתה יצרת את הקטגוריה הזאת. יצרתי הצבעת מחיקה לגביה ולפי המצב הנוכחי הקטגוריה מפירה את נקודת המבט הנייטרלית של ויקיפדיה. אם יש לך השגות על העניין אבקשך לציין אותם, אם לא הקטגוריה תמחק בנוהל מחיקה מהירה (דבר שנמנעתי ממנו עד כה מתוך תקווה שיהיה דיון על הנושא) כמו כל ערך שמפר את הכללים של ויקיפדיה. טרול רפאים 15:58, 26 מרץ 2005 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את השינוי בערך הזה - [2] אני לא מבין דבר וחצי דבר במחשבים והשאלה היא, האם השינוי הוא נכון. תודה. גילגמש שיחה 18:40, 26 מרץ 2005 (UTC)

בנוסף, ראה בבקשה גם את הערך [3]. גילגמש שיחה 23:02, 26 מרץ 2005 (UTC)
השינוי הראשון תואם את הערך (המפורט יותר) שבויקיפדיה האנגלית. אני מסכים גם עם השינוי השני, שהוריד משפט שאינו רלבנטי. דוד שי 03:57, 27 מרץ 2005 (UTC)

מחיקת תמונות על ידי מפעילי מערכת[עריכת קוד מקור]

הועבר למזנון. דוד שי 03:25, 27 מרץ 2005 (UTC)