שיחת משתמש:ליאון12

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת העיתונאי המנטר בנושא קרין אלדאה
--ליאון12 - שיחה 15:33, 21 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

אזהרה| ניקלודיאון[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ניקלודיאון". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.


אזהרה| הכה את המומחה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ויקיפדיה:הכה את המומחה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שיחה:צופית עמנואל[עריכת קוד מקור]

"עזרתי לה".
שלום לך,
אנא התרכז בתרומות לוויקיפדיה. במקרה של טרול או מישהו שהגיע כדי להזיק, עדיף לא לענות. זה נחשב להפרעה, ומלבד זאת - ממילא הטרול ייחסם, והדפים שפתח יימחקו. במקרה הנוכחי יצרת דף סתמי שהכיל תוכן לא-אנציקלופדי (בלשון המעטה). הדף נמחק. אלדדשיחה 12:35, 30 במאי 2020 (IDT)תגובה

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello ליאון12,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

טיוטה:היסטוריה[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם טיוטה:היסטוריה. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:53, 12 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

טיוטה:הה[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם טיוטה:הה. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:53, 12 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

משתמש:ליאון12/טיוטה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף משתמש:ליאון12/טיוטה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ליאון12 - שיחה 21:43, 10 במרץ 2021 (IST)תגובה

קרין אלדאה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "קרין אלדאה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.