שיחת משתמש:Telecart/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Telecart בנושא קרל כהנא

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Telecart, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,odedee שיחה‏ 00:59, 6 מאי 2006 (IDT)

סול קריפקה[עריכת קוד מקור]

שלום Telecart, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה.
שינית את שמו של הדף סול קריפקה ללא דיון מקדים. על פי מדיניות ויקיפדיה, יש לקיים קודם דיון בדף השיחה של הערך, ולהציב בדיון תבנית {{שינוי שם}}. יש להקפיד על כך שהדיון יימשך לכל הפחות שבוע, על מנת לאפשר לשאר העורכים להגיב לפני שינוי השם.

מכיוון שהליך זה לא נעשה, בוטלה ההעברה. נא הקפד לנהוג כך בעתיד.

אשמח לעזור לך בשאלות נוספות.
בברכה, דגש חזק - שיחה 22:53, 19 באוגוסט 2019 (IDT)

ישראל תיק[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך ישראל תיק שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, התו השמיניהבה נשוחחתובנות 00:08, 20 באוגוסט 2019 (IDT)

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום רב. בערך עמותות ברק חזרת על עריכה למרות שידוע לך שיש לה התנגדות. זוהי מלחמת עריכה אסורה והיא עלולה לגרור חסימה. אני מבקש שתשחזר את העריכה האמורה בהקדם, כדי שלא אצטרך לפנות בעניין למפעילים. נרו יאירשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 13:33, 9 באוגוסט 2020 (IDT)

לא ידוע לי על התנגדות; אם אתה מתנגד אתה מוזמן לדון על כך איתי בדף שיחה, אני תמיד קשוב לקבל פידבק אבל אני לא רואה סיבה לשחזר, המידע שהוספתי רלוונטי, נהיר, ומגובה ברפרנסים. Telecart - שיחה 08:51, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
טלכרט, אני משער שכללי מלחמת העריכה ידועים לך. נרו יאיר, טלכרט טוען שלא ידוע לו על התנגדות. תוכל להסיר את התוכן אליו אתה מתנגד, ועברו לדיון יעיל וידידותי בדף שיחת הערך, ברוח טובה ושיתופית. קובץ על ידשיחה03:07, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
כמובן שידוע לו על התנגדות, כי אחרת לא היה צריך לחזור שוב על אותה עריכה. נרו יאירשיחה • כ"א באב ה'תש"ף • 12:05, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
...ובכל זאת מסתבר שאין התנגדות :) תודה על הקשב. --Telecart - שיחה 22:10, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
אין לי מושג על מה אתה מדבר. יש התנגדות. נרו יאירשיחה • כ"א באב ה'תש"ף • 23:40, 11 באוגוסט 2020 (IDT)

ג'פרי אפשטיין[עריכת קוד מקור]

שלום, אמנם כל הקטע כבר נמחק, אבל למה ביטלת את העריכה הזו? חזרתישיחה 12:36, 18 בספטמבר 2020 (IDT)

חזרתי הוא לא נתן לי לשחזר את העריכה האחרונה בלי לבטל גם את שלך קודם. העסק מתגלגל בדף שיחה אבל אם מתברר שהחלק הזה מתווסף חזרה, מבטיח לתקן את הקידוד של השפה ל"אנגלית" :) --Telecart - שיחה 23:34, 18 בספטמבר 2020 (IDT)
לא קריטי אבל תמיד אפשר למחוק ולא לשחזר עריכה תקינה, או לכל הפחות אחרי השחזור – לתקן את מה ששוחזר בטעות. חזרתישיחה 03:19, 19 בספטמבר 2020 (IDT)
קיבלתי, 100%. מודה שחשבתי שאתה בוט ושלא תשים לב :)) --Telecart - שיחה 03:45, 20 בספטמבר 2020 (IDT)

עץ החיים (בחריין)[עריכת קוד מקור]

ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת - תחרות כתיבת ערכים

שלום! ראיתי את הערך "עץ החיים (בחריין)", שכתבת. וחשבתי להציע לך להשתתף איתו בתחרות כתיבת הערכים של מיזם ‏ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת!

לפי דעתי, לא נדרשת ממך השקעה נוספת. על מנת לשתף ערך שלך בתחרות, כל מה שנדרש הוא לרשום אותו במסלול העצמאי ולהוסיף לו את התבנית הרלבנטית ({{ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת/תחרות כתיבת ערכים 2020/תבנית}}), עד לסיום התחרות.

מאחלים לך המון הצלחה!
שנה טובה! ‏Ovedcשיחה 09:30, 21 בספטמבר 2020 (IDT)

מגניב! ותודה :) Telecart - שיחה 22:03, 21 בספטמבר 2020 (IDT)


נחסמת: מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום טלקרט, חסמתי אותך לשעתיים. אל תשחזר בבקשה עריכות שיש להן רוב ואל תבצע עריכות שאין להן הסכמה בדף שיחה, גם אם נדמה לך שאתה צודק. הדרך הנכונה להוסיף תוכן היא לנהל דיון בדף שיחה. זמן סביר ומקובל לניהולו של דיון בוויקיפדיה הוא שבוע. בתום שבוע אפשר לשחזר את הביטול אם יש רוב לגרסה מסוימת. ברגע שהתקבל רוב זה עליך לפעול בדף שיחה כדי להשיג רוב לעמדה, שאתה תומך בה. בינתיים תשאר הגרסה שיש לה רוב בדף שיחה. --היידן 20:31, 22 בספטמבר 2020 (IDT)

היידן, אתה היית שותף לשיחה הזו. אתה יכול לעקוב אחריה בדף ולראות שלסטר בשלב די מוקדם כבר הסכימה איתי שהתוספות שלה היו - עובדתית - לא נכונות ולא מגובות במקורות (כך כתבה: ״מקבלת Telecart. אפשר להפוך למשפט סטמי.״). אנחנו עמדנו לסגור על גרסה ורק וידאתי שלסטר בסדר עם זה לפני שאני מוסיף (שים לב לעריכה האחרונה שלי לפני שגילגמש שחזר בדף שיחה) אין פה שאלה של חשיבות או מה בכך, מדובר בתוספות שאינן מגובה במקורות כלל ועיקר, לכן אני לא רואה מה החשיבות של רוב שרירותי בדף שיחה - אנחנו מדברים על אינציקלופדיה, לא פובליציזם הרי. מבקש להסיר חסימה ולשחזר את העריכה שלי שלמיטב הכרתי מקובלת גם על לסטר (״צעירות מראה מקובל עלי.״). --Telecart - שיחה 20:35, 22 בספטמבר 2020 (IDT)
עליך לכתוב את טענותיך בדף שיחה ולא לבטל עריכות שיש להן רוב גם אם נדמה לך שהמידע לא מדויק. בשביל זה קיים דף שיחה. עליך לנהל דיון ואם תתקבל הסכמה מפורשת (ולא משתמעת) של לסטר אתה יכול לבצע את העריכה לאחר שתציג אותה בדף שיחה ויקבל הסכמה לפני שיבצע את העריכה. החסימה היא על ניהול מלחמת עריכה. אני אסיר את החסימה ואני מבקש לא תחזור על העריכה.--היידן 20:43, 22 בספטמבר 2020 (IDT)
הכל כתוב בדף שיחה. אני מודה לך שאתה מסיר את החסימה, ולא אחזור עליה עד שאקבל את ההסכמה המפורשת של לסטר - מרות שהיא בוודאי כבר לא תומכת בגרסתה המקורית להבנתי. אבל שאלה לי: אם יש רוב שרירותי בדף שיחה שמבקש להותיר גרסא שגורסת נניח שלנין היה פטריה (אנ'), למרות שזה לא מגובה במקורות, האם היינו משאירים את זה? בעיניי מה שלסטר כתבה הוא על גבול ההשחתה בכלל. ברם, אני חושב שכוונותיה טובות, ואני חושב שניהלתי דיון די סבלני איתה על זה. שוב, תסתכל בדף וראה בעצמך. אני מרגיש קצת לא-נוח להעלות את זה איתך, שכן גם אתה נספר כתומך בגרסה המקורית שאיננה מגובה במקורות, אני מתקשה להבין את זה אז אני מנסה להבין את הרציונל. --Telecart - שיחה 20:51, 22 בספטמבר 2020 (IDT)
הי טלכרט - אין רציונל לעיקרון הדמוקרטי מעבר ל"הרוב קובע". זה לא להיט, אבל זה עוזר לפתור מחלוקות. במקרים של עובדות בלתי מעורערות - כמובן שאין מקום כלל לנהלים מסוג זה. למשל "בן גוריון היה ראש ממשלת ישראל הראשון". גם אם תהיה הצבעה ורוב יצביע בעד הנוסח "בן גוריון היה ראש ממשלת ישראל השני" - זה לא יתקבל, כי זו עובדה ידועה ובלתי ניתנת לערעור שהוא היה הראשון. אבל, לצערנו, רוב העובדות שמתווכחים עליהן בוויקיפדיה אכן ברות ויכוח. כך שנושאים של תוכן במקרים רבים מוכרעים בידי הצבעה או נהלים לפתרון קונפליקטים בין עורכים.
במקרה הספציפי הזה, הנוהל הוא שאם במשך שבוע היתה הצעה לשינוי נוסח/תוספת/שינוי שם בדף השיחה שקיבלה רוב, ניתן לבצע את השינוי. זה לא אומר שאי אפשר להמשיך להתדיין ולהגיע להסכמות ושינויים נוספים לאחר מכן - אפשר. כך שמבחינת נהלים - גילגמש צדק לחלוטין במעשיו, ואתה בפועל נכנסת למלחמת עריכה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 21:32, 22 בספטמבר 2020 (IDT)
היי גארפילד, תודה על התגובה. אני רואה את הדברים אחרת. לדעתי מה שלסטר כתבה הוא על גבול ההשחתה בכלל. לולא היה מדובר בעריכה בערך על דמות שנואה באופן גורף (ובצדק) אני מניח שזה גם היה מתוקן מיד כהשחתה. אני לא חושב שכוונתה הייתה להשחית פר סה, אבל אם תסתכל בדף שיחה תיווכח שעברתי איתה ממש שורה שורה שיעורים בהבנת הנקרא במקורות שהיא מביאה ולמה זה לא מה שכתוב. לבסוף היא מסכמת שהיא בעצם לא חושבת שזה לא-בסדר להוסיף "עובדות" שאינן כתובות בשום מקור. תסכים איתי שזה לא מה שאמור להיות בויקיפדיה. יותר חמור מזה, מכיוון שהיא כן מוסיפה מקורות לטענותיה, אף שאלו אינן למעשה מגובות במקורות שהיא מצטטת, הקורא הנאיבי עלול לחשוב שמה שכתוב אשכרה מגובה, למרות שזה לא.
יתר על כן, אני חושב שמה שגילגמש עשה זו בריונות. לסטר נתנה אותותיה שהיא מסכימה לנוסח שעבדנו עליו, אני ביקשתי לוודא שסגרנו גרסה, ואז כשעה קלה אחרי שאני מבקש זאת, גילגמש מחזיר לגרסה שלה. למה שתסכים לפשרה כעת? מה שמופיע בערך זה מה שהיא מעוניינת בו למרות שהיא מסכימה שזה פובליציזם ולא אינציקלופדי. בשלב זה אני לא כועס רק כי מה שכתוב זו בדייה, אני כועס כי בזבזתי שבוע במהלך חג בלהסביר בסבלנות למה מה שהיא כתבה צריך להיות מתוקן אחרת בשביל להיות קביל, ורגע לפני שהגענו לפשרה המיוחלת, צד אחד שבכלל לא היה מעורב בשיחה בשום שלב דורס את השני מתוך איזו קונספציה של ״עבר שבוע, תם הדיון, תקפוץ״. זו בריונות, ובדיוק ההיפך מרוח השיתופיות והניסיון לגשר פשרה, ואני לא מבין למה המפעילים מגבים צורת התנהלות כזאת. --Telecart - שיחה 21:48, 22 בספטמבר 2020 (IDT)

תודה לך![עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך למיזם הקומיקסאים, זה לא מובן מאליו! תמשיך לכתוב ויישר כוח! סנדמן המלך | דברו! | בואו לעשות קומיקס! 19:39, 25 בספטמבר 2020 (IDT)

בכיף :) --Telecart - שיחה 17:41, 29 בספטמבר 2020 (IDT)

ברוך הבא. אתה בחברה טובה . מו סיזלאקהטברנה 22:50, 8 באוקטובר 2020 (IDT)

חנונים! חה-חה-חה... (בקול מפחיד-משהו) --Telecart - שיחה 22:55, 8 באוקטובר 2020 (IDT)
And proud. מו סיזלאקהטברנה 22:58, 8 באוקטובר 2020 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
ישר כוח על תרומתך הרבה למיזם הציטוט היומי. המשך כך! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:31, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
יאיי --Telecart - שיחה 16:45, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
ד"א, אני חייב לשאול: שם המשתמש שלך הוא על שם כרטיס החיוג? אהבתי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:52, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
חחח היה היה פעם בירושלים איש קצת מוזר שהיה מרותק לכסא גלגלים ולרוב יושב ברחבה של המשביר ומוכר טלכרטים בצורה שאותי, בתור נער, די הפחידה. למעשה זה על שמו. --Telecart - שיחה 16:59, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
וואו, מקורי יותר משחשבתי. יפה. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:15, 19 באוקטובר 2020 (IDT)

"קולוסוס החדש"[עריכת קוד מקור]

החלפתי "לנשום" ב"להיות" כי כך הוא במקור שציינת. אם תמצא מקור אחר שבו כתוב breathe אז תוכל לשחזר. בברכה, Sije - שיחה 17:03, 20 באוקטובר 2020 (IDT) במקור יש breathe. שחזרתי. --Telecart - שיחה 17:15, 20 באוקטובר 2020 (IDT)

השומרים[עריכת קוד מקור]

נשלח למניעת מלחמת עריכה.
"באותו השם" מתייחס לשם היצירה, לא לשם הערך העברי. הסרט והסדרה מבוססים על רומן גרפי באותו שם - אין הבדל בין שם הקומיקס (Watchmen) לבין שם הסרט (Watchmen) או שם הסדרה (Watchmen), גם אם שמותיהם של 3 הערכים העבריים היו שונים לחלוטין זה מזה (Watchmen, השומרים ו"אנשי השעון", לדוגמה). "...מבוסס על הרומן הגרפי Watchmen" רומז כל כך ששמה של עיבוד היצירה שונה, אך לפי הגיון זה אין סיבה להכללת העיבוד בדף פירושונים. אני לע נזכר בדוגמה כרגע, אך תאר לעצמך דף פירושונים בשם "שנה ראשונה" בו מופיע הערך "באטמן: שנה ראשונה", ותחתיו לינק לערך אודות סרט אנימציה בשם "באטמן: מקור" המבוסס עליו. במקרה כזה אין הצדקה להימצאותו של "באטמן: מקור" בדף הפירושונים, מכיוון שללא הקשר אין טעם לקשר בין המושג "שנה ראשונה" לסרט בשם אחר לגמרי. הגרסה הנוכחית מסורבלת ומוזרה, בוודאי כשברור לקורא ששמותיהם של 3 הערכים הרלוונטיים זהים. על אותו המשקל - 3 סרטים המבוססים על "באטמן: שנה ראשונה" וקרויים באותו השם, כשתיאור כל אחד מהם הוא "סרט אנימציה המבוסס על הרומן הגרפי Batman: Year One". אין טעם להזכיר את שם הערך המקורי ללא סיבה מוצדקת. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble01:00, 2 בנובמבר 2020 (IST)

אוקיי, שכנעת אותי. במקור חשבתי שזה יבלבל אבל נראה לי שאתה צודק. —Telecart - שיחה 02:39, 2 בנובמבר 2020 (IST)
תוכל לשחזר את עריכתך בדף הפירושונים? Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble09:37, 2 בנובמבר 2020 (IST)

סיפור מקור[עריכת קוד מקור]

שמתי לב, לגמרי במקרה, שתקציר העריכה שלי נמחק לחלוטין, לכן אכתוב לך פה.
הוספת פרק "התייחסויות בתרבות הפופולרית", כשבסך הכל מדובר בדגומאות שרירותיות לסיפורי מקור. זה מבלבל, לכן הסרתי. ושים לב שאתה מעברת את הערות השוליים ל-{{הערה}}, תגית ה-ref היא נוראית ומסבכת ומסובכת בעריכה בקוד המקור. מו סיזלאקהטברנה 18:23, 12 בנובמבר 2020 (IST)

אלה לא דוגמאות שרירותיות לסיפורי מקור, אלא התייחסויות "מטא" לנושא של סיפורי מקור. מו סיזלאק אשמח אם תחזיר. --Telecart - שיחה 19:21, 12 בנובמבר 2020 (IST)
אשמח אם תסביר לי, כי הניסוחים היו מעט מעורפלים. מו סיזלאקהטברנה 19:25, 12 בנובמבר 2020 (IST)
אלה דוגמאות ארס פואטיות (או מטא-פיקטיביות אם תרצה) שמתייחסות לנושא של "סיפור מקור". ובלי קשר, אם לא קראת את סליפר ו/או ראית את קומיוניטי, מומלץ בחום!++ --Telecart - שיחה 19:53, 12 בנובמבר 2020 (IST)
הבנתי כעת. אבל הדוגמאות עצמן מעורפלות, אפשר לבקש ממך לנסח אותן מחדש? מצטער על הטרטור. ואתה חושב שזה משהו שמצדיק אזכור בערך? ההתייחסויות העיוניות הן חשובות, על מנת להעניק הגדרה אקדמאית למושג, אבל האזכורים בסדרות הם יותר רפרנסים פשוטים. מה דעתך? ואם כבר כתבת, היה טוב אם היית מקשר לערכים הנהדרים שקישרת אותי אליהם. וקומויוניטי זו המלצה שקיבלתי עשרות פעמים. הבעיה היא שרק עכשיו סיימתי להשלים את האנטומיה ואת התחנה, ויש לי עוד מפץ שממתין על המדף שאסיים אותו. זה עם כנופיית ברמינגהאם, גומורה ורבות נוספות להשלים. ביום בו העבודה תיתן לי מרווח נשימה, אתפנה לרצף ענק של סדרות. מתישהו.
כן בכיף, התכוונתי להוסיף ולשפר את התוספת הזו ממילא. תחזיר לערך ואעבוד על זה מאוחר יותר. בעיניי קומיוניטי הרבה יותר מצחיק ממפץ, רק אומר. אה, ו"סליפר" זה אחד הקומיקסים הכי טובים בעיניי בז׳אנר גיבורי העל למבוגרים, אם לא הכי. באמת אני אומר. אין מי שהמלצתי לו על זה ולא הודה לי אחר כך. --Telecart - שיחה 21:07, 12 בנובמבר 2020 (IST)
היי, קראתי בדיוק בעיון את המקורות הרלוונטיים שצירפת. קודם כל, תודה על התרומה. זה היה מעניין ומבדר, ובמיוחד האזכור בקומיקס "סליפר". עם זאת, אני לא בטוח עד כמה המידע הזה בעל חשיבות אנציקלופדית לעניין מעבר לגיקיות של הרפרנסים השונים. אני אומר מבלי לבטל, חלילה, את תרומתך. מו סיזלאקהטברנה 22:57, 18 בנובמבר 2020 (IST)
אוקיי, לא אקח ללב אם תסיר, לדעתי זה מרחיב ידיעה לקוראים שמתעניינים, וגם הערך קצת קצר אחרת, אבל לא הכרחי כמובן. --Telecart - שיחה 23:01, 18 בנובמבר 2020 (IST)
אין רע בערכים קצרים. אני חושב שהוא טוב מהגרסה האנגלית, כי הוא מפוקס וישיר - לא מתפזר, נותן לקוראים תמצית של הנושא. מו סיזלאקהטברנה 20:50, 19 בנובמבר 2020 (IST)

כוכב איכותי![עריכת קוד מקור]

כוכב איכותי
על השילוב המוצלח בוויקיפדיה למרות מהמורות בתחילת הדרך גילגמש שיחה 19:26, 12 בנובמבר 2020 (IST)
תודה רבה גילגמש --Telecart - שיחה 19:53, 12 בנובמבר 2020 (IST)
בשמחה. אני בטוח שהשתלבותך בוויקיפדיה תהיה מלאה ומוצלחת. גילגמש שיחה 20:03, 12 בנובמבר 2020 (IST)

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום Telecart,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 14:59, 13 בנובמבר 2020 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! !! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:07, 13 בנובמבר 2020 (IST)
תודהההה --Telecart - שיחה 17:30, 13 בנובמבר 2020 (IST)

מנת סביח עבורך![עריכת קוד מקור]

על התרומה שלך למיזם הקומיקסאים :) ארז האורז - שיחה 19:46, 14 בנובמבר 2020 (IST)
יאאאא, חצי מלכות בשביל סביח עכשיו. תודה! --Telecart - שיחה 22:59, 18 בנובמבר 2020 (IST)

כוכב בעד![עריכת קוד מקור]

כוכב הבעד
(: דזרטשיחההצטרפו למיזם הפוליטי - המשך יום נעים 20:22, 7 בדצמבר 2020 (IST)
יאאא תודה! שימחת יא נשמה של ברבור! --Telecart - שיחה 20:25, 7 בדצמבר 2020 (IST)

קרל כהנא[עריכת קוד מקור]

שלום, תודה על המקור לא הצלחתי לפתוח אותו. לדעתי הגיל כן משמעותי כי מדובר בתופעה חריגה ביותר, בתוך קבוצה של צעירים שכלי העבודה המשמעותי שלהם הוא כושרם הגופני מגיע איש בגיל מבוגר ומצטיין זה ארוע חריג שמלמד משהו על יכולות האדם. כמן כן אבקשך להוריד את הדיון על החשיבות מהערך של כהנא אם השתכנעת בחשיבותו.

חג שמח.--מאגמה - שיחה 11:11, 15 בדצמבר 2020 (IST)

היי מאגמה, השתכנעתי שיש מקום לדיון רציני ולא מחיקה מהירה, אבל אני לא קובע לבד. לטעמי הנימוקים הם מספיקים כדי שננהל על זה דיון מסודר, את התבנית מפעילים כבר יסירו. --Telecart - שיחה 16:57, 15 בדצמבר 2020 (IST)
לגבי המקור - מוזר, לי הוא נפתח כראוי. יש שם הפנית למספר מקורות: Kahane had an Iron Cross from WW1, had 20 years service in the regular German army, and had been a Town Clerk in Austria until forced to flee to Israel after the Anschluss. He joined the SAS/SBS after the SIG was disbanded and fought in the Aegean Islands with the famous Anders Lassen, VC, taking part in the raid on Santorini, among others, where there was bitter hand to hand fighting; he was one of the oldest members of the raiding party, leading his section in the capture and killing of many of the German garrison there ("Anders Lassen" by M Langley, New English Library, 1988 pp 199 and 210). For Kahane's SIG particpation in the Benghazi raid of June 1942, see "Rogue warrior - Paddy Mayne", Bradford and Dillon, Arrow Books 1989 pp 43 - 4 and Appendix 1 and "The Phantom Major", V Cowles, Collins 1958, pp156-61. --Telecart - שיחה 17:00, 15 בדצמבר 2020 (IST)