שיחת משתמש:Tio

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Tio בנושא לשכות העזרה

בס"ד

ארכיונים[עריכת קוד מקור]

1 2

צר לי שאני פונה אליך בנסיבות אלו. הערך שכתבת על הסתגלות אבולוציונית היה פשוט לא נכון עובדתית. אחרי בעיות עם זכויות יוצרים זה הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות בערך. אם אין לך את הידע המתאים אבל אתה רוצה לכתוב ערך עצתי היא שאל תסתמך על ויקיאנגלית כמקור יחיד. מצא מקורות אחרים והשווה עימה. שים לב שהערך באנגלית היה ללא דף שיחה כלל - דבר המעיד שביקורת רצינית לא נערכה עליו. ובנוסף לכל זה הערך שלך סבל מבעיות תרגום איומות (תרגמת פיזיולוגית לפיזיקלית ושרידות לטווח ארוך לכושר רבייה לדוגמא). אני מצטער על כך אבל לקח לי חצי שעה רק לתקן אותו. --> צ'כלברה שיחה ישיבה 13:12, 7 יולי 2006 (IDT)

אני לא כתבתי את הערך אני רק עשיתי קישורים וערכתי אותו קצת. אני משתדל לכתוב רק ערכים שאני מבין, ובזה אני לא ממש מבין. אם תסתכל בהיסטוריה של הערך תראה מי תרגם אותו. יום נעים. Tio 13:36, 7 יולי 2006 (IDT)
אוי לא שמתי לב! אני מתנצל ומתנצל בשנית - תיקון טעות: הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות בויקיפדיה זה האשמת שווא. נ.ב. - אני מתנצל בשלישית. (-: --> צ'כלברה שיחה ישיבה 13:41, 7 יולי 2006 (IDT)
התנצלותך התקבלה. ויישר כח על תרגום הערך. Tio 13:55, 7 יולי 2006 (IDT)

תותח אלקטרונים[עריכת קוד מקור]

עניתי לך בדף השיחה שלי. יאיר ח. 01:39, 9 יולי 2006 (IDT)

בשקט בשקט, ובלא לעורר מהומות, נפתחה בליל אמש מתקפת האיכות על בית המקדש.

ליש וPpesel עסקו בערכי אישים, בעוד DGtal הרחיב את הכתוב על מזבח העולה, משתתפים אחרים בעיקר עסקו בהוספות קטנות ועניינים טכניים. התחלה טובה - אך עוד רבה הדרך לפנינו.

מתקפה זו מתחילה בזמן שקשה לכתוב בו - חלקנו מתקשים בשל המצב הבטחוני, חלקנו מתמודדים עם תקופת המבחנים (ולימודים בכלל), וחלקנו נמצאים בימיו האחרונים של זמן קיץ.

האחראי הראשי על המתקפה, הללג, משתייך לקבוצה האחרונה, ולא יוכל למלא את תפקידו עד למחרת תשעה באב (ה-4 לאוגוסט). למרות מאמצים רבים, עוד לא נמצא מי שיטול על עצמו את מילוי מקומו בתחילת המתקפה - מתנדבים מתבקשים לגשת לדף השיחה של המתקפה. בברכה, דניאל צבי 19:35, 23 יולי 2006 (IDT)

חופשי, בשמחה. נקווה שבעזרת פעילויות כאלה נגיעה לימים טובים יותר. Tio 13:32, 24 יולי 2006 (IDT)
נדמה לי שאמרת שאתה לומד את מסכת יומא בימים אלו - האם תוכל לעבור על יום כיפור בבית המקדש ולתקן אותו? בברכה, דניאל צבי 23:17, 29 יולי 2006 (IDT)
אני אכן לומד את המסכת כחלק מהדף היומי. אני אבדוק מה אני יכול לעשות. Tio 10:47, 30 יולי 2006 (IDT)

לא אוכל לא שותה[עריכת קוד מקור]

שאלה: האם זה נראה לך כמו משהו שצריך לשאוף אליו? אין לי כוח לדון, אני רק רוצה לתת לך חומר למחשבה. אחיה פ. 13:27, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

תקרא לי אולי תמים, תקרא לי נאיב, תקרא לי טירון ששואל את המפקד "עם הקיטבג או בלי?" אבל אני מאמין בויקיפדיה. על אותו "אורי" אני יכול לומר "חבל, איך נפלו גיבורים", אני בטוח שהוא בחור רציני שבא עם מטרות מקודשות ונבהל למראה הטינופת שמאחורי ארון הקודש.
הסבר, קודם כל אציין שעם נקודה מס' אחת שלו (איכות הכתיבה) אני מסכים במאה אחוז. ראוי לשמור על רמת כתיבה, אמינה ואיכותית. בנוגע לנק' #2, אני מודה שיש קוים אדומים (פורנו, אנטישמיות, פרסום ועוד זאבלה), אבל, כל עוד הערך כתוב נכון ואיכותי ותוכנו ראוי, לא משנה אם הנושא תת רמה, יש צורך לשומרו כי הוא רק מוסיף עוד מידע למאגר הידע הגדול של האנושות.
קצת פלסף: מטרת האדם ללמוד, כל דבר, שמוסיף לישע האישי שלו. ויקיפדיה היא הדרך היעילה ביותר מאגר מידע פתוח לכולם שכולל (כמעט, לפחות בינתיים) כל מה שצריך. כמובן שיש מגרעות, אבל גם לדמוקרטיה יש מגרעות, אך היא הדרך היעילה ביותר האפשרית לנו (כרגע). אני מאמין שהאור מרובה מהחושך, לכן בל לנו מלהתיאש, עלינו לנסות ללא היסוס לתרום ולשפר את המפעל הזה.
אך כפי שציינתי, אכן יש מה לשפר. ולכן יש צורך להתייעל (כתמיד) וחלק מההצעות שהעלה אורי נראות יעילות. כל הנקודות שהוא הציע נכונות (עם קצת סייגים, לדעתי) ויש להעלותם במזנון.
אסכם. גם לי יש ערכים שמועררים בי סלידה (ע"ע מייקל לואיס, רוני דואני וכו') אבל כל עוד זה עומד בקריטריונים שאני מעמיד לעצמי, אין סיבה שאני אחמיר בתנאים לנושאים לא חשובים (בעיני) שאחרים כתבו. זוהי דעתי ואתה כמובן לא חייב להסכים. ומכיוון שזה לא פתוח לדיון (כפי שציינת; אני מצידי תמיד מוכן להמשיך) אגמור במוטו שלי יש הרבה יותר טוב בויקיפדיה מרע ולכן לנטוש זה מעשה פחדנות. עלינו ללחום על עקרונותינו!!! :~) יום טוב. Tio 14:13, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
אין לי כוח לכתוב שוב את דעתי. מצטער. אתה יכול לקרוא את דבריו של עוזי במקום. אני מזדהה עם כל מילה. אחיה פ. 14:17, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
סלחו לי על ההתערבות, אבל כמה הערות: ראשית, המדגם של אורי מציג את הדברים בצורה דמגוגית. אני בהחלט מעוניין לשאוף למקום עם 70,000 ערכים שנושאם ראוי ללא ספק, אם כי, אגב, חשוב לי אף יותר שהערכים הללו יהיו איכותיים. שנית, קראתי את מרבית הדיון שקישרת אליו, ואני ממליץ דווקא על דבריהם של דרור, עודדי וגילגמש. אייל בארי 14:57, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
אני רואה שהדיון הפך לכלל ויקיפדי. בכל מקרה, קודם כל אני מצדיע לך על קריאת מרבית הדיון, לי אין כח לקרוא דיונים ארוכים. גם אני מעדיף את דברי הנ"ל.
כפי שציינת בדף המשתמש שלך אייל, אפשר לחלק בצורה גסה את הקהילה לשני מחנות בנושא הזה, שמאל וימין, שמרנים ליברלים, דמוקרטים ורפובליקנים או מה שתרצה, וזה כמובן מתקבל על הדעת כפי שיש בכל קהילת אנשים דעתנים. אין מה לעשות מצבים אלו הם בלתי נמנעים בדמוקרטיה בשהותי הקצרה בקהילה נתקלתי בדיונים רבים בנושא זה. לכל אחד דיעה שלו ולכן לא תהיה הסכמה כללית והחלטות יתקבלו על חודן של קולות. יום טוב. Tio 16:49, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
בעיקרון, ברירת המחדל של כל דיון בדף שיחה היא דיון כלל ויקיפדי. דווקא מוטב היה אילו לא היה לי כח לכלות את זמני בקריאת דיונים ארוכים :). אייל בארי 18:36, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
צודק. זה תלוי רק בך :)Tio 18:38, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
אגב, יש לי רעיון!
משתמש זה הוא עוכר ויקיפדיה

אייל בארי 19:38, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

יש לי סימפטיה להארי פוטר, אבל מה הקשר לקריצ'ר? ולא הבנתי, מ'זת'ומרת עוכר ויקיפדיה? Tio 20:37, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
אולי הבחירה לא הייתה המוצלחת ביותר, אבל באחד או שניים מהדיונים הארוכים הללו ניתן הערך על קריצ'ר (עכשיו הוא כבר מאוחד בתוך ערך של דמויות משנה, אם אינני טועה) כדוגמה לאיזוטריה מוגזמת. בכל מקרה, עוכר ויקיפדיה זה פרפראזה על עוכר ישראל, אם כבר משווים לשמאל וימין. אייל בארי 21:01, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
אוקיי ואולי כדאי להוסיף הסבר כמו "משתמש זה עוכר ויקיפדיה ותומך בהוספת ערכים שוליים"? אולי תשקול להכניס את זה לדף של צ'כ עם התבניות. Tio 21:06, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
נאלצתי להסיר את התמונה משום שנזכרתי שהיא מופיעה במסגרת שימוש הוגן. אני לא מתיימר להיות מצחיק כמוהו :). אייל בארי 21:23, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
אפשר תמונה אחרת. סבבה. Tio 12:11, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

תוכל להצטרף?[עריכת קוד מקור]

http://www.yedidia.net/rambam. נשמח לראותך שותף! הללשיחה תיבת נאצות 11:55, 10 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

אהלן, אשמח לעזור. אבל, כיום אני מבקר לעיתים רחוקות בויקיפדיה, ואי אפשר לסמוך עלי. אני אשתדל. דרך אגב, רעיון נפלא. חג שמח. Tio 15:09, 10 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

Yeshivat_hashomron.jpg[עריכת קוד מקור]

אנו שמחים על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה, אך רציתי להביא לתשומת לבך כי בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים, וגישה זו משתלבת עם תפיסתנו בדבר חופש המידע. כדי לוודא שהעלאת התמונה Yeshivat_hashomron.jpg עונה על כללי זכויות יוצרים, יש להוסיף שם את מקור התמונה ומי מחזיק בזכויות היוצרים עליה. לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע, כיצד יש לציין בהעלאת תמונות את מקורן, כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואיטיבי לאדם המצוי, כך שלעתים נמחקות תמונות שהועלו בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה,ערן 00:31, 29 במאי 2007 (IDT)תגובה

מה הבעיה. אם התמונה צולמה על ידך לא צריך להיות בעיה. אם יש לך בעיה טכנית, שלח לי את התמונה בדואר אלקרוני ואני אעלה אותה. ‏Daniel Ventura17:43, 25 ביולי 2007 (IDT)תגובה

לשכות העזרה[עריכת קוד מקור]

לאור שני הערכים שכתבתה, אני מניח שנמצא ענין בערך זה ‏Daniel Ventura17:41, 25 ביולי 2007 (IDT)תגובה

יישר כח על הפעילות בנושא זה. הערכים שכתבתי היו במסגרת ויקיפדיה:מתקפת איכות/בית המקדש. בזמנו שמתי לי למטרה להכחיל את כל הקישורים, לצערי הרב מאז לא פעלתי באופן סדיר בויקיפדיה.
אולי בעתיד, נראה...
והתייחסות עניינית - ערך מעניין וחשוב. Tio 23:27, 25 ביולי 2007 (IDT)תגובה