אין אותנו יותר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"אין אותנו יותר"
סינגל בביצוע אבי אבורומי ומור
יצא לאור 25 בינואר 2023
שפה עברית
אורך 3:04
חברת תקליטים הפי"ל
כתיבה תמר יהלומי, יונתן קלימי, אבי אבורומי
הפקה תמר יהלומי, יונתן קלימי
כרונולוגיית סינגלים של אבי אבורומי
"השיר האחרון"
(2022)
"אין אותנו יותר"
(2023)
"היהלום שלי"
(2023)
כרונולוגיית סינגלים של מור
"יאללה לך"
(2022)
"אין אותנו יותר"
(2023)
"באתי עד אליך"
(2023)

"אין אותנו יותר" הוא סינגל של הזמרים הישראלים אבי אבורומי ומור. הוא יצא לאור ב-25 בינואר 2023 באמצעות חברת התקליטים הפי"ל. את השיר כתב אבורומי יחד עם צמד היוצרים תמר יהלומי ויונתן קלימי, שגם הפיקו את השיר.

רקע וכתיבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

זה שיתוף הפעולה השני של אבורומי ומור, לאחר "חצי שלי", שיצא ב-2022 ונוצר אף הוא בשיתופם של תמר יהלומי ויונתן קלימי. על החיבור בין אבורומי ומור לצמד היוצרים סיפר אבורומי: ”אין הסבר מדעי לכימיה והאווירה בין כל הצוות הזה של אבי, מור, יונתן קלימי ותמר יהלומי. יונתן ותמר הם לא צמד רגיל, הם מסוג האנשים שאני ומור מרגישים בנוח לשבת ולספר להם את החיים שלנו, לספר להם על האהבות שלנו ולשתף אותם בכל רגש שעובר בגוף”. על תהליך הכתיבה של השיר עצמו, סיפר: ”"כש"אין אותנו יותר" נכתב נשאלה בחדר השאלה על מה אנחנו רוצים לכתוב ואמרנו שהפואנטה העיקרית תהיה – "איך לעזעזל את/ה לא חוזר/ת אליי?, איך אין אותנו יותר? "רצינו להסביר במילים של היום שאת באמת גנובה אם ראית אותנו לבנתיים ושזה לא נורמלי כשללב שלך אין בית”.[1]

הצלחה מסחרית[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר זכה להצלחה רבה ברשתות הסטרימינג. בפלטפורמת ספוטיפיי, הצליח השיר להגיע למקום השלישי במצעד הישראלי השבועי, עם למעלה מ-200 אלף השמעות באותו השבוע.[2] השיר זכה להצלחה גם בתחנות הרדיו בישראל. במצעד השבועי של מדיה פורסט, הגיע השיר בשיאו למקום הרביעי, במצעד הרשמי של גלגלצ הגיע למקום הרביעי ובמצעד העשירייה של כאן גימל הגיע השיר למקום הראשון.

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

‏  מצעדים ודירוגים (2023)
מדינה מצעד מיקום שיא
ישראל מדיה פורסט ישראל 4
המצעד הרשמי של גלגלצ 4
העשירייה 1
היטליסט 2
‏  מצעדים שנתיים (התשפ"ג)
מדינה מצעד מיקום שיא
ישראל מדיה פורסט ישראל
גלגלצ ו-ynet 34[3]
כאן גימל וטיקטוק 17[4]
היטליסט 11[5]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]