איתמר מטיאש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
איתמר מטיאש
לידה 31 בדצמבר 1977 (בן 46)
כ"א בטבת ה'תשל"ח
מדינה ישראלישראל ישראל
עיסוק נבחר ציבור, ראש מועצת עמק המעיינות
ראש המועצה האזורית עמק המעיינות ה-9
19 במרץ 2024 – מכהן
(4 שבועות ו־4 ימים)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

איתמר מטיאש (נולד בכ"א בטבת ה'תשל"ח, 31 בדצמבר 1977) הוא ראש מועצה אזורית עמק המעיינות.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולד וגדל בבאר שבע. להוריו משה ורבקה.

בשנת 1997 התגייס לצה"ל בצבא שירת מטיאש כקצין בשריון, לחם במלחמת לבנון השנייה כקצין שריון במילואים, ואחרי המלחמה עבר לפיקוד העורף ושם התקדם במילואים עד לתפקיד מפקד גדוד בדרגת סגן אלוף.

אחרי הצבא עבר לקבוצת יבנה. לפני שהגיע לעמק המעיינות עסק מטיאש בטיפול, חינוך ושיקום של אוכלוסיות ייחודיות, וכיהן כמנכ"ל ארגון לחן שהפעיל שלושה כפרים טיפוליים, שלושה בתי ספר, כפר סטודנטים ומסגרות טיפוליות. הוא גם היה שותף, כחבר קבוצת יבנה, במיזם "בית לחיים" בקיבוצו, שבמסגרתו השתלבו בקיבוץ בעלי צרכים מיוחדים בוגרים. כשעבר לטירת צבי היה חבר במזכירות הקיבוץ, בהנהלת הגיל הרך ובצוות איחוד סטטוסים. וכן דירקטור במפעל "טיב טירת צבי". 

ב-2015 עבר להתגורר בטירת צבי. החל מ-2016 הקים וניהל את אגף צמיחה ואת אגף קהילה במועצה. האגף כלל אחריות ניהולית על המרכז הקהילתי, תחום הצמיחה, המחלקה לשירותים חברתיים, יישובים, הפיתוח הפיזי והכלכלי של היישובים והקמת 'מעברים, מעיינות כנרת' בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית עמק הירדן לתחום התעסוקה והכלכלה. בנוסף היה יו"ר היישוב מיטל בכל שלבי הקמתו.

בבחירות לרשויות המקומיות ב-2024 עם החלטתו של ראש המועצה יורם קרין שלא להתמודד לקדנציה נוספת. התמודד מול נגה גיל-בשיא ממעלה גלבוע וניצח עם 71.5% מהקולות.[1]

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מטיאש נשוי ואב לחמש. בעל תעודות תואר ראשון במדעי בע"ח מהאוניברסיטה העברית בירושלים, עו"ס קהילתי מהמכללה האקדמית אשקלון ותעודת הוראה בחינוך מיוחד מהמכללה האקדמית דוד ילין, וכן תעודות והסמכות טיפוליות שונות. בעל תואר שני בניהול מלכ"רים ואלכ"רים, בתוכנית שוורץ של האוניברסיטה העברית. בוגר תוכניות מנהלים – 'מסלול' של קרן מתן וKPMG, רשת מעוז, 'חלון לממשל' ועוד.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ התוצאות הרשמיות, באתר משרד הפנים