איתמר מטייל על הקירות (משחק מחשב)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
איתמר מטייל על הקירות
כללי
תאריך הוצאה 1995
סוגה משחק הרפתקה ממוחשב
פיתוח קומפדיה
הוצאה לאור קומפדיה, עם עובד, הד-ארצי
סדרה משחקי איתמר
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות מחשב אישי
המשחק הבא איתמר צייד החלומות (משחק מחשב)

איתמר מטייל על קירות הוא משחק מחשב שפותח על ידי חברת קומפדיה והוצאת עם עובד בשנת 1995, והוא מבוסס על הספר "איתמר מטייל על קירות" מאת הסופר דויד גרוסמן. בגרסאות מתקדמות המשחק נקרא "איתמר מטייל על הקירות" והוא הופץ על ידי חברת הד-ארצי.[1]

עלילת המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך המשחק השחקן ואיתמר נכנסים לתוך חדרו של איתמר, ויחד איתו מטיילים בין התמונות שתלויות על הקיר, ועוזרים לו ולדמויות שמצוירות על התמונות בשלל משימות קטנות. מטרת המשחק היא להחזיר את גור האריות הקטן שנמצא בתמונה בקצה החדר, לתוך התמונה של הוריו שנמצאים בקצה השני.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק הוא אינטראקטיבי ופשוט מסגנון הצבע והקלק (point & click). במהלך המשחק מלבד המשימה הראשית ישנם משחקונים רבים (mini games), ובהם אנחנו צריכים בין היתר לצבוע את התמונות בחדר של איתמר, לשחזר תמונות מנופצות, וליצור מוזיקה בקסילופון.

מלבד המשחק בעלילה הראשית, ניתן לשמוע את כל הסיפור בקרינותו של דויד גרוסמן[2], לדלג לכל שלב במשחק ולשחק בכל המשחקונים שהשחקן גילה.

במשחק ישנן שלוש רמות קושי שונות, והוא מגיע מובנה עם השפות עברית ואנגלית.

הצלחת המשחק ברחבי העולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאור הצלחתו יצאו עוד שישה משחקי המשך שמבוססים על דמותו של איתמר. מלבד משחקים שיצאו בסדרת גורדי ואיתמר. המשחק תורגם לתשע שפות שונות והופץ לחמש עשרה מדינות ברחבי העולם.[3][4]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]