בייבי דאדי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בייבי דאדי
Baby Daddy
סוגה קומדיית מצבים טלווזיונית אמריקאית עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים דן ברנדסן עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי מייקל לאמבק עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 6 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 100 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק דן ברנדסן עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Disney–ABC Domestic Television, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
טכניקת צילום מערך מרובה מצלמות עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור ABC Family
רשת שידור בישראל yes Comedy
תקופת שידור מקורית 20 ביוני 2012 – 22 במאי 2017 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בייבי דאדיאנגלית: Baby Daddy) הוא סיטקום אמריקאי שנוצר על ידי דן ברנדסן ועלה ב-20 ביוני 2012 על ידי רשת הטלוויזיה ABC Family (כיום נקראת, Freeform). הסדרה עוקבת אחרי בן, גבר בשנות העשרים לחייו, שמופתע לגלות שנולדה לו בת ובנוסף, האם מתעקשת שהוא יקבל עליה אחריות מלאה. בן מחליט לגדל את הילדה הקטנה שלו בעזרתם של אחיו, דני, שני החברים הקרובים שלו (ריילי וטאקר), ואימו (בוני). התוכנית צולמה בהשראת הסרט האמריקאי "שלושה גברים ותינוקת" אשר יצא לאור בשנת 1987. שש עונות הופקו בסך הכול, אשר כוללות 100 פרקים. הפרק האחרון שודר ב-22 במאי 2017.

בישראל, הסדרה שודרה ב-yes Comedy.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בן וילר, רווק ומוזג בן 20+, הופך פתאום לאב כאשר בתו התינוקת, אמה, ננטשת על סף ביתו. בעזרתם של אמו הלוחצת, אחיו הבכור דני, ושני חבריו הטובים טאקר וריילי, בן משנה את כל מהלך חייו על מנת לספק לבתו את כל צרכיה.

עונהפרקיםשודרה לראשונה
הפרק הראשוןהפרק האחרון
11020 ביוני 201229 באוגוסט 2012
21629 במאי 201311 בדצמבר 2013
32115 בינואר 201418 ביוני 2014
42222 באוקטובר 20145 באוגוסט 2015
5203 בפברואר 20163 באוגוסט 2016
61113 במרץ 201722 במאי 2017

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בנימין בון ג'ובי "בן" וילר - ז'אן-לוק בילודו): הדמות הראשית של הסדרה. הוא חי את חייו של רווק כמוזג בניו יורק עם החבר שלו טאקר ואחיו הבכור דני. חייו מתהפכים כשפתח את דלת דירתו ומצא שם תינוקת שהושארה שם לאחר סטוץ עם אישה בשם אנג'לה, שהתגלתה כבתו, אמה. לאורך רוב הסדרה בן עבד כברמן בבר עד שבמהלך העונה הרביעית הוא ודני הפכו לבעלים של הבר. הוא וריילי, השכנה הסמוכה וחברת ילדותו של בן, היו בזוגיות קצרה פעמיים. הקשר נכשל משום שבן לא עמד בציפיותיה של ריילי. במהלך עונה 6, בן מנסה למצוא את אל, בחורה בה התאהב לאחר שראה אותה שלוש פעמים באותו יום במהלך הפרק האחרון בעונה 5. בסיום הסדרה, אל נראית מחפשת אחר בן לאורך הסדרה. בסיום הפרק, אל מיילדת את בנה של ריילי ובן מזהה אותה והם בסופו של דבר יוצאים לדייט.
  • טאקר ת'ורגוד מרשל דובס - (טאג' מארי) החבר הכי טוב של בן ושותפו לדירה. טאקר הוא חברותי לכל אחד, כל עוד הם לא אוכלים את האוכל שלו. לטאקר יש יחסי אהבה שנאה עם גברת וילר. בן עודד את טאקר לעזוב את בית הספר למשפטים כדי להמשיך בקריירה טלוויזיונית. כאשר אביו, מרשל דובס (פיל מוריס), מגלה על זה הוא בהתחלה זועם מתכחש טאקר. מאוחר יותר, מר דובס מאשר את הקריירה של טאקר באותו פרק. לטאקר יש קשרים רומנטיים מרובים לאורך הסדרה אבל בסופו של דבר הארוך ביותר היה עם סונדרה שאיתה היה בקשר בא והולך, שחבריו מכנים "חופרת" אשר קולה הוא מאוד צורמני.
  • דניאל מלנקמפ "דני" וילר - (דרק ת'ילר) אחיו הגדול של בן, שחקן הוקי מקצועי בניו יורק ריינג'רס. אחיו הקטן מקנא בו לפעמים בטענה שהוא טוב בכל דבר. הוא נזכר פעמים רבות כי דני הוא הבן האהוב על אמם, עד כדי כך גברת וילר לפעמים אומרת שיש לה רק בן אחד. בעונה 4, דני רוכש את הבר בו בן עבד, עבור בן. דני מאוהב בריילי מאז שהיה בן שש. דני וריילי בסופו של דבר החלו לצאת בעונה 5. בפרק האחרון של עונה 5, הוא גילה כי ריילי בהריון ולאחר מכן הקשר ביניהם נעשה רציני מאוד. במהלך עונה 6, דני וריילי התחתנו, ובפרק האחרון של העונה נולד בנם.
  • בוני .נ. ווקר וילר (פרפינסקי) - (מליסה פיטרמן) אמם של בן ודני. היא אדם שמח, חזקה, דרמטית ובעלת לב טוב. בוני אוהבת את הילדים שלה ואת הנכדה שלה יותר מכל. היא אוהבת לשתות; היין האהוב עליה הוא שרדונה. נרמז פעמים רבות במהלך הסדרה כי לבוני יש אולי בעיית שתייה. לבוני יש מערכת יחסים לסירוגין עם בראד ווקר מאז עונה 3. מאוחר יותר היא מתחתנת עם בראד במעלית. במקור היא רצתה להיות דוגמנית, אבל התוכניות האלה השתנו אחרי שדני נולד. מאוחר יותר היא הפכה למתווכת נדל"ן. בוני מאוהבת בבון ג'ובי, עד כדי כך ששמו השני של בנה הוא "בנימין בון ג'ובי וילר". היא מתארת את עצמה כ"צעירה יפה עם מטרות ושאיפות".
  • ריילי פרין (צ'לסי קיין): חברתו הקרובה של בן וחברתו הטובה ביותר של דני מאז שהיו קטנים. למרות שריילי יצאה עם בן לסירוגין במהלך העונות הראשונות של התוכנית, היא לבסוף מתאהבת בדני לקראת סוף עונה 4, ולאחר מכן מתחילה ביניהם מערכת יחסים. במהלך העונה החמישית, דני גילה כי ריילי בהריון. דני וריילי מתחתנים בעונה 6, והיא יולדת את בנם בסיום הסדרה. במהלך הסדרה נאמר כי היא הייתה בעודף משקל קשה בתיכון, בפרק בעונה 3 היא אומרת שהיא איבדה 90 פאונד. כשהיו ילדים, הכינוי שלה היה "רייגנטאור". מציינים מספר פעמים על התנהגותה הבריונית והגברית בילדותם, נהנה לראות מקצועי היאבקות עם דני, שיחק הוקי שדה, כמו גם הוקי רחוב. היא אינטליגנטית מאוד. למרות שיש לה קצת קושי עם מבחני קבלת רישיון עורכי דין מבית הספר למשפטים, היא נכנסה עם ציון טוב מספיק כדי להתקבל לבית הספר למשפטים. ריילי הוא גם תחרותי מאוד. היא חיבבה את בן מאז היו צעירים, אבל רק דני ידע בתחילה. בפרק "שלח בליצנים" מתברר שדודתה הייתה אמה האמיתית. בפרק "בית קלפים", היא מזכירה אחות, ככל הנראה בת דודתה במציאות, שאותה היא טוענת "שונאת".
  • אמה וילר (עלי לואיז וסוזאן אלן הרטמן בעונה 1, מילה וזואי בסקה בעונה 2, אמבר והרפר חוסק בעונה 3, סורה וקיריס האריס בעונות 4 - 6): בתו של בן, שננטשה ליד דלתו לאחר סטוץ. אנג'לה, אמה של אמה ובן המשיכו בחייהם עד שהבינה שהיא בהריון וילדה את הילד. כשהחליטה שקריירת המשחק שלה חשובה יותר מלגדל ילד, היא עזבה את אמה ליד דלת הכניסה של בן ונתנה לו את מלוא המשמורת על אמה.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בראד ווקר (פיטר פורטה): סוכן נדל"ן נאה שהיה לו יחסים לסירוגין עם בוני מאז העונה השלישית. היה לו אח תאום בשם טאד שנהרג. בפרק בעונה 4 : "הדרכה הורית", בראד הציע נישואים לבוני, שאליה היא נענית בחיוב. בראד ובוני התחתנו רשמית בעונה החמישית.
  • ד"ר איימי שו (לייסי צ'אברט): פסיכולוגית של הניו יורק ריינג'רס וחברתו של דני בעונה 2. אכפת לה מאוד מדני אבל היא מודאגת כל הזמן מהרגשות שלו עבור ריילי ושהם יחזרו. בסופו של דבר היא מבינה שלדני עדיין יש רגשות עבור ריילי ונפרדת ממנו בפרק "הפתעה!". בעונה 3, איימי מופיעה ומודיעה שהיא מאורסת לאדם אחר.
  • פיץ' דאגלס (מאט דאלאס): בן של מיליונר ובן זוגה של ריילי בעונה 2. פיץ' לא מדבר עם משפחתו כי הוא מרגיש שהכסף שלהם משחית אותם. הוא נוסע כל הזמן לאפריקה כדי לעזור לילדים ובתי יתומים, כשבינו לבין ריילי מתקיימת מערכת יחסים מרוחקת המבוססת על שיחות וידאו וטלפון. הוא נהרג לכאורה באפריקה, אך מאוחר יותר הוא מתעורר לחיים באנדרטה שלו ומציע נישואים לריילי. היא מצטערת ומסרבת וטוענת שהיא לא האחת בשבילו. בעונה 3, הוא חוזר וריילי מנסה לגרום לו ריבאונד שלה לשכוח בן.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]