דארקה נו מנאזאשי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דארקה נו מנאזאשי
だれかのまなざし
בימוי מאקוטו שינקאי עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט מאקוטו שינקאי עריכת הנתון בוויקינתונים
מדבבים Satomi Hanamura
Shinji Ogawa
Fumi Hirano עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה Akihisa Matsuura עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה CoMix Wave Films עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 10 בפברואר 2013 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 7 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט יפנית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דארקה נו מנאזאשייפנית: だれかのまなざし) הוא סרט אנימה יפני קצר שנכתב ובוים על ידי מאקוטו שינקאי. הקרנת הבכורה של הסרט התקיימה בטוקיו ב-10 בפברואר 2013. הסרט הוצג גם יחד עם סרטו שינקאי "גן המילים" במהלך הבכורה היפנית של הסרט ב-31 במאי 2013.

הסרט הופק על ידי CoMix Wave Films,‏ NEST ו-TYO M1 Production בשיתוף עם The Answer Studio Co., Ltd. צוות המדבבים של הסרט כלל את פומי היראנו, סאטומי הנאמורה ושינג'י אוגאווה. הפסקול של הסרט נוצר על ידי אקיהיסה מטסורה, וקאזוסה כתב ושר את שיר הנושא "Sore de Ii yo".

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת הסרט מתמקדת באישה צעירה בשם אאוי. אאוי היא סטודנטית במכללה אשר גרה לבדה בדירה קטנה בעיר סואנת. אאוי מרגישה מותשת משגרת היומיום, מחוסר הוודאות שלה לגבי העתיד, ומרגישה אבודה ומנותקת מהשאיפות והחלומות שלה.

הסיפור מקבל תפנית כאשר אאוי מקבלת מכתב מאמה, אשר נסעה למסע של גילוי עצמי. המכתב מעודד את אאוי לגלות מחדש את עצמה ומה מטרתה בחיים. בהשראת המכתב מאמה, אאוי יוצאת למסע אישי על מנת להתחבר מחדש לאני הפנימי ולחשוף את רצונותיה האמיתיים. לאורך הדרך אאוי נתקלת בדמויות שונות שמשפיעות על המסע שלה בדרכים בלתי צפויות כמו בעל בית קפה רחום שחולק עימה תובנות רבות על מורכבות החיים ואמן מוכשר אשר מצית את היצירתיות שבה ומעודד אותה לפתח את הצד האמנותי שלה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]