דיילי טלגרף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Internet-news-reader.svg דיילי טלגרף
The Daily Telegraph, Daily telegraph
סמליל העיתון
פורמט ברודשיט עריכת הנתון בוויקינתונים
מייסד Arthur B. Sleigh עריכת הנתון בוויקינתונים
בעלים Telegraph Media Group עריכת הנתון בוויקינתונים
עורך Chris Evans עריכת הנתון בוויקינתונים
תאריכי הופעה 1855–הווה (כ־166 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מערכת לונדון עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
ISSN 0307-1235, 0307-269X, 1477-3805
www.telegraph.co.uk
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית OOjs UI icon info big.svg

דיילי טלגרףאנגלית: The Daily Telegraph) הוא עיתון בריטי שנוסד בשנת 1855, ונחשב לעיתון אמין ובעל תפוצה רחבה. עיתון-האחות שלו, סאנדיי טלגרף (The Sunday Telegraph), נוסד בשנת 1961.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1986 רכש איל המדיה קונרד בלק את העיתון באמצעות קבוצת הולינג'ר שבבעלותו (ב-1989 רכש גם את העיתון ג'רוזלם פוסט).[1] בשנת 2004 נמכרה הקבוצה לדייוויד ופרדריק ברקלי, תאומים בעלי אמפריית מדיה בריטית, בעסקה בשווי 1.3 מיליארד דולר.[2]

היקף המכירות היומי הממוצע של הדיילי טלגרף ירד משיא של כ-1.5 מיליון עותקים בשנות ה-80 של המאה ה-20, לכ-360,000 עותקים ביום, נכון לשנת 2018.[3]

על פי סקר של MORI אשר נערך בשנת 2004, 61% מקוראי הטלגרף תומכים במפלגה השמרנית, בהשוואה ל-31% מהאוכלוסייה הכללית.[4]

עובדות כלליות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Newspaper template.svg ערך זה הוא קצרמר בנושא עיתונים ובנושא הממלכה המאוחדת. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.