ויקיפדיה:ביכורים/Gilgamesh

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת הילולים

בדף זה אני רוצה להודות לחנה. הכרתי את חנה במהלך תחרות הכתיבה השישית. הייתי השופט בבית שלה וחנה כתבה את הערך פלינדרס פיטרי, שזכה למקום השני המכובד. הייתי מעורב לא רק בתהליך השיפוט, אלא גם בביקורת עמיתים וכך הכרתי את כותבת הערך ומאז יחסנו הוויקיפדים התהדקו ושיתפתי עמה פעולה בכתיבתם של עשרות אם לא מאות ערכים, האחרון שבהם הוא קלאופטרה. סייעתי לה במציאת מקורות ובביקורת עמיתים.

עם הזמן מונתה חנה למפעילת מערכת והיא אחת המפעילים הפעילים ביותר. אני רוצה להביע את הערכתי לפועלה הרב בתחום זה. היא עמלה מדי יום לסילוק ערכי זבל, תיקון השחתות והרחקת הטרולים מדפי האתר. הפעולה שלה מאפשרת לי את השקט הדרוש לכתיבת הערכים שלי. אין לי ספק שבלי פעולתה ופעולתם של מפעילים אחרים, לא הייתי מסוגל להמשיך לכתוב כאן.

אני רוצה לשבח גם את מיזם שיתוף הפעולה עם האקדמיה שחנה מנהלת. אמנם המיזם נולד הרבה לפני שחנה הגיעה אלינו, אבל היא זאת שדחפה אותו קדימה. בזכותה עבר המיזם כברת דרך כל כך גדולה. היא נמצאת בקשר רציף עם ראשי החוגים וראשי הפקולטות, היא מדריכה את הסטודנטים והיא מסייעת להם. בזכותה נכתבו מאות ערכים איכותיים שעברו ביקורת עמיתים מצד אקדמאים מומחים.

גילגמש שיחה 06:10, 18 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]