ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/תבנית:אין תמונה אוטומטית

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<תבנית:אין תמונה אוטומטית

  • תאריך תחילת ההצבעה: ~~~~~
  • תאריך סיום ההצבעה: {{ס:#זמןמ:H:i, j xg Y|+6 days +23 hours +59 minutes}} (IDT)
  • התקבלה החלטה אצלנו שרק לגבי אישיות שנולדה לפני 150 שנה ויותר ניתן יהיה להציב את התבנית שמציינת בקשה לתמונה. מבקשים להרחיב ולקבוע שיש להציב תבנית כזו בכל ערך על אישיות ולא רק ישראלית שאין בה תמונה, וזאת כברירת מחדל. חשוב לציין שכפועל יוצא ההתבנית תוצג גם אם תאריך הלידה אינו ידוע.

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

להציג את תבנית "אין תמונה" כברירת מחדל בכל ערך על אישיות[עריכת קוד מקור]

משתמש:Geagea, אבקשך לייצג את עמדת צד זה. בורה בורה - שיחה 01:14, 11 ביוני 2018 (IDT)

  • האמת היא שתבנית זו במתכונתה הנוכחית היא "בן דוד" של תבנית {{תמונה להחלפה}} שממליצה להחליף תמונה בשימוש הוגן לתמונה חופשית שאולי נמצאת בבוידעם של מישהו. אני חושב שההגבלה ל-150 שנה אולי סבירה אבל צריכים להיות הגבלות נוספות כמו בתבנית תמונה להחלפה. אם אין דרך אוטומטית נצטרך להוסיף באופן ידני לאישים ישראלים או יהודי העולם שיש סבירות שמישהו מהם ייכנס לוויקיפדיה ויעלה תמונה כזו. אם הייתה תבנית בערך סמיי קאקונגולו זה יהיה קצת מצחיק לציין שאין תמונה חופשית, האיש בבעלותכם תמונה כזו? אם כן אנא לחצו כאן. אני מציע שתהיה תבנית נוספת עבור כל יתר האישים שלא תדבר על תמונה בבעלות אלא על השגת תמונה/ייצוג חופשי של האיש. Geagea - שיחה 03:27, 12 ביוני 2018 (IDT)
    ידני זה בעיה כי ברגע ששמת את התבנית נטרלת כל אפשרות שאם היא תגיע יוויקינתונים היא תשאב אוטומטית. מה דעתך שהתבנית תבדוק ואם זה יותר מ-150 שנה תשנה את הטקסט המוצג למה שאתה חפץ? בורה בורה - שיחה 03:33, 12 ביוני 2018 (IDT)
    לדעתי צריכה להיות גם בדיקה אם מדובר בישראלי או יהודי ואם לא צריכה להיות תמונה אחרת שתזמין משתמשים לחפש ולמצוא ייצוג ויזואלי מתאים לדמות (או ניסוח מתאים אחר). Geagea - שיחה 23:39, 12 ביוני 2018 (IDT)
בורה בורה, מאחר וההצבעה הזו היא לא על התוכן או העיצוב של התבנית, אלא על המדיניות בנוגע לאופן השימוש בתבנית הזו - אז הדרך לעשות זאת היא לא באמצעות דף הצבעה זה, אלא באמצעות דיון במזנון ולאחר מכן הצבעה בפרלמנט. יוניון ג'ק - שיחה 18:27, 15 ביוני 2018 (IDT)
אני לא חושב שאתה צודק. דיון היה כבר במזנון ואמרו שזה לא למזנון אלא לאולם התבניות. באולם התבניות יש רוב אבל לא קונצנזוס. אני יכול ללכת עם הרוב אבל מעדיף הכרעה קהילתית. אבל לא צריך להגזים לפרלמנט. חבל שהמומחה לנהלים משתמש:Gilgamesh בחופשה. בורה בורה - שיחה 19:02, 15 ביוני 2018 (IDT)

להציג את תבנית "אין תמונה" רק באישיות שחיה ב-150 השנים האחרונות (מצב נוכחי)[עריכת קוד מקור]

משתמש:Little Savage, אבקשך לייצג את עמדת צד זה. בורה בורה - שיחה 01:14, 11 ביוני 2018 (IDT)

זו לא העמדה שלי. לא ברור לי למה תייגת אותי כאן. עמרישיחה 01:29, 11 ביוני 2018 (IDT)
אתה התנגדת בדיון לרעיון של גיאה לשים את התבנית לכולם. אם זו לא עמדתך הרי שאין מחלוקת... לדעה של גיאה היה מספר ניכר של תומכים. בורה בורה - שיחה 01:54, 11 ביוני 2018 (IDT)
בורה בורה, חלפו למעלה מ-72 שעות מאז יצירת דף הצבעה זה, ואף אחד לא טרח להציג עמדה המתנגדת לעמדתך. לפיכך, נראה לי שניתן לגנוז את ההצבעה הזו, ולסכם שיש הסכמה על העמדה שהצגת. יוניון ג'ק - שיחה 21:36, 15 ביוני 2018 (IDT)
בסדר, מקובל יוניון ג'ק. אנא טפל בעניינים הפרוצדורליים ואני אתקן את התבנית בהתאם. בורה בורה - שיחה 22:06, 15 ביוני 2018 (IDT)

זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

להציג את תבנית "אין תמונה" כברירת מחדל בכל ערך על אישיות[עריכת קוד מקור]

להציג את תבנית "אין תמונה" רק באישיות שחיה ב-150 השנים האחרונות (מצב נוכחי)[עריכת קוד מקור]

ההצבעה נגנזה מאחר ורק צד אחד הציג את עמדתו, מבלי שהיו לה מתנגדים. על כן עמדה זו מתקבלת ללא הצבעה, כאילו הושגה הסכמה בדף השיחה. אם למישהו יש השגות כלהן על הסכמה זו - הוא מתבקש לפתוח על כך דיון חדש בדף השיחה של התבנית ולתייג את משתתפי הדיונים הקודמים. בברכה, יוניון ג'ק - שיחה 23:20, 15 ביוני 2018 (IDT)